Zagorje
Bajka na dlanu
Datum objave: 28. ožujka 2018.

Zamjenica župna Jasna Petek je na početku programa pozdravila 300-tinjak učenika i njihovih mentora te uz zahvale organizatorima, stručnom suradniku Denisu Vinceku i OŠ Ante Kovačća Zlatar, istaknula „Danas sam ponosna i sretna. Ponosna jer je ovaj projekt niknuo u Krapinsko-zagorskoj županiji. Ponosna sam i na naše male Zagorke i Zagorce koji su se priključili ovom sjajnom projektu, a sretna sam što iz godine u godinu rastemo i što su vrijednosti projekta Čitajmo zajedno-čitajmo naglas prepoznate u svim krajevima naše domovine“ – rekla je zamjenica župana za društvene djelatnosti te pozvala sve sudionike ovog projekta da čim više čitaju, kako školsku lektiru, tako i dijela izvan nje.

Okupljene su pozdravili i pomoćnica ministrice znanosti i obrazovanja Lidija Kralj, viši savjetnik iz Agencije za odgoj i obrazovanje Miroslav Mićanović i ravnatelj OŠ Ante Kovačića Zlatar  Marijan Posarić, a završnici je prisustvovala i gradonačelnica Zlatara Jasenka Auguštan Pentek.

Projekt Čitajmo zajedno-čitajmo naglas  je 2011. godine pokrenuo stručni suradnik knjjižničar Denis Vincek i OŠ Ante Kovačića Zlatar. Tada su sudjelovale 4 škole iz Krapinsko-zagorske županije, dok je ove školske godine broj sudionika narastao na 1233 učenika iz 51 škole iz cijele Hrvatske, od čega je 9 škola iz Krapinsko-zagorske županije. Projekt se održava svake školske godine od rujna, a završnica je uoči Međunarodnog dana dječje knjige (2. travnja). Na završnicu u pravilu dolaze 2 učenika iz svake škole i u 3 minute predstavljaju pročitano (plesom, pjesmom, igrokazom, plakatom, filmom…). Ove je godine najveći broj dijela predstavljen novim medijima i web 2.0 alatima, koje su učenici u školama izradili samostalno, a sve pod motom Oživjeti knjige multimedijom.

 

Ciljevi projekta Čitajmo zajedno-čitajmo naglas  :

– promicanje i poticanje čitanja naglas

– promocija školske knjižnice

– razvijanje svijesti o važnosti i utjecaju čitanja naglas

– razvitak čitalačkih sposobnosti i vještina (čitateljske kompetencije); razvijanje vještine čitanja s razumijevanjem i povezivanje usvojenih pojmova iz pročitanih naslova

– razvitak svih vrsta pismenosti

– promocija hrvatske dječje književnosti, jezika, povijesti i kulture

– upoznavanje djela dječje književnosti, jezika, povijesti i kulture, čiji autori nisu iz RH

– uporaba novih medija u interpretaciji književnog djela

– bogaćenje jezika i razvitak kritičkog mišljenja

– kreativno i suradničko korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije

– ovladavanje metodama istraživačkog rada

– unaprjeđivanje vještina i sposobnosti javnog nastupa

– promocija europskog identiteta

– ukazivanje javnosti na važnost čuvanja kulturnog blaga i važnost školske knjižnice u tom pogledu

 

 


Fotogalerija