Kontakt  | Privatnost  
Bajka na dlanu
HyperLink
Sva područja
Kontakt
Autobusni vozni red
Naselje polaska:
 Vi ste ovdje: Home
Ispis stranice Komentirajte stranicu Dodajte u favorite / zabilješke
Financije, proračun i javna nabavaOstalo

Javni natječaj za prijam u službu (referent blagajnik) - rezultati natječajnog postupka

Prima se REFERENT BLAGAJNIK I - 1 izvršitelj/izvršiteljica na neodređeno vrijeme, u Upravni odjel za za financije, proračun i javnu nabavu Krapinsko-zagorske županije, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Obavijest o rezultatima natječajnog postupka možete preuzeti ispod teksta.


UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE, PRORAČUN I JAVNU NABAVU

KLASA: 112-02/17-01/02
URBROJ: 2140/01-07-17-2
Krapina, 9. ožujka 2017.

Na temelju  članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08. i 61/11.) pročelnik Upravnog odjela za financije, proračun i javnu nabavu,  raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za prijam u službu

Prima se REFERENT BLAGAJNIK I - 1 izvršitelj/izvršiteljica na neodređeno vrijeme, u Upravni odjel za za financije, proračun i javnu nabavu Krapinsko-zagorske županije, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Na ovaj Javni natječaj za prijam u službu (dalje u tekstu: Natječaj) mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Opći uvjeti za prijam u službu su:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.

 Osim općih uvjeta za prijam u službu, kandidati za radno mjesto referenta blagajnika I, moraju ispunjavati sljedeće posebne uvjete za prijam u službu:

  • srednja stručna sprema ekonomske struke,
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje rada na osobnom računalu.    

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni stručni ispit, može biti primljena u službu pod uvjetom da ispit položi u roku od jedne godine od dana prijma u službu.

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge koji mogu biti i u neovjerenim preslikama, a prije izbora kandidata predočiti će se izvornik:

  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba, uvjerenje),
  • uvjerenje nadležnog suda se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg dana roka za podnošenje prijava na Natječaj),
  • vlastoručno potpisanu izjavu da za prijem u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  • dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (svjedodžba, uvjerenje),
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u ispisu Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca).

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti pisane dokaze o tom statusu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Natječajni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere  praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.

Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.

Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrati će se da je povukao prijavu na Natječaj.

Na web-stranici Krapinsko-zagorske županije www.kzz.hr objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radno mjesto koje se popunjava ovim Natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja će se provoditi prethodna provjera znanja i sposobnosti te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za  provjeru.

Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu referenta blagajnika I utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja te će na web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti.

Pisane prijave na Natječaj, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od osam dana od dana objave Natječaja u “Narodnim novinama”, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu referenta blagajnika I s naznakom: "Javni natječaj za prijam u službu referenta blagajnika I", 49000 Krapina, Magistratska 1.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natječaju.

Osobe koja neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz Natječaja neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Natječaj i o istome će biti pisano obaviješteni.

Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.

O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

PROČELNIK

Igor Cigula, dipl. oec.

Prilozi:

  Tekst natječaja
  Opis poslova, podaci o plaći, način obavljanja prethodne provjere znanja
  Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Obavijest o rezultatima natječajnog postupka

Zadnja promjena: 5.5.2017 | Prikazano 11248 puta
Područja
Gospodarstvo
Poljoprivreda i šumarstvo
Promet i komunalna infrastruktura
Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kultura
EU fondovi, eurointegracije, međunarodna i regionalna suradnja
Zdravstvo, socijalna politika,
branitelji, civilno društvo, udruge i mladi
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okoliša
Energetska učinkovitost
Financije i proračun
Turizam
Opća uprava i imovinsko - pravni poslovi
Ostalo
Koronavirus Deficitarna zanimanja Humanitarna pomoć
siječanj 2021
poutsrčepesune
28293031
1
  • 32 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • EMA I EMA, PRVE ZAGORKE ROĐENE U 2021.
  • 2
  • 22 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • KONVOJ POMOĆI KRENUO IZ ZAGORJA - Zagorke i Zagorci opet pokazali veliko srce!
  • 3
    15 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    4
  • Pozivni centar za prijavu štete od potresa
  • 5 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Javni poziv za isticanje kandidatura za izbor članova / članica Žup. savjeta mladih
  • Javni poziv – zapošljavanje pomoćnika / posrednika u projektu "Baltazar 4" - 6 dopuna
  • Savjetovanje - Pravilnik II. za provedbu mjera razvoja poljo. proizv. (2021.-2023.g)
  • Savjetovanje - Pravilnik I. za provedbu mjera razvoja poljo. proizv. (2021.-2023.g)
  • 5
  • Novih 270 doza cjepiva; Stožer o epidemiološkoj situaciji
  • 44 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 6
    52 nove osobe pozitivne na koronavirus
    7
  • Indikativni plan raspisivanja Mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje u 2021. g.
  • Peto dijete obitelji Bručić – Pavuk
  • Savjetovanje sa javnošću - Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o mentorstvu
  • 13 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 8
  • Veliko hvala svim djelatnicama i djelatnicima u zdravstvu!
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - gradnja poljop. zgrade u Općini Radoboj
  • 31 nova osoba pozitivna na koronavirus
  • 9
    45 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    10
    11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    11
  • Krapinske Toplice - župan proglasio prirodnu nepogodu zbog šteta od potresa
  • Šteta od potresa na OŠ Krapinske Toplice procijenjena na 2 milijuna kuna
  • 10 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Nastavak pomoći stradalima u velikom potresu
  • 12
  • Županija kupila 4 kontejnera za pogođena područja
  • 31 nova osoba pozitivna na koronavirus
  • 13
  • Poduzetnici u Poslovno-tehnološkom inkubatoru oslobođeni plaćanja zakupnine
  • 31 nova osoba pozitivna na koronavirus
  • POMOĆ OTIŠLA I ZA SISAK
  • 14
  • Proglašena prirodna nepogoda i za područje Općine Kumrovec
  • 15 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu županijskih priznanja
  • 1 MIL. KN. ZA VATROGASNU ZAJEDNICU KZŽ
  • Najavljena gradnja nove zgrade Područne škole Laz
  • 15
  • 29. obljetnica međunarodnog priznanja Republike Hrvatske
  • NASTAVAK ŠKOLE – UČENICI SVIH ZAVRŠNIH RAZREDA SREDNJIH ŠKOLA PONOVNO U KLUPAMA
  • 13 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • NASTAVLJEN PAD BROJA NOVOBOOLJELIH, UKINUT COVID ODJEL U STUBIČKIM TOPLICAMA
  • 16
  • 25 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • U energetsku obnovu ide i osnovna škola Marija Bistrica
  • Kako se nositi sa životnim promjenama uslijed potresa i pandemije koronavirusa?
  • 17
    9 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    18
  • Zbog potresa proglašena prirodna nepogoda i za područje Općine Tuhelj
  • Godišnji plan natječaja i javnih poziva za 2021. - civilno društvo
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 700 TIS. KN ZA RAD REGEA-e
  • 19
  • Župan proglasio prirodnu nepogodu i za Općinu Sveti Križ Začretje / POTRES
  • 18 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Prirodna nepogoda proglašena i za Grad Klanjec
  • 20
  • 25 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 816 tis. kn. vrijedni radovi na uređenju Centra za prirodu Zagorje
  • Ocjena o potrebi procjene utjecaja na okoliš tehničkog održavanja potoka Radobojčica
  • 21
  • 10 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 2,45 mil. kn. za cjelovitu obnovu OŠ Krapinske Toplice
  • Šteta od potresa na području županije premašila 26 mil. kn.
  • 22
    Vincekovo – početak nove vinogradarske godine
    2324
    25262728293031
    1234567
    Gradovi / općine
    visitzagorje.hr EU projekti Otvoreni proračun Elektronička kontaktna točka Službeni glasnik Online prijave na natječaje Županijska skupština Poslovne zone Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije Babičini kolači Regionalni program za mlade KZŽ 3.0 Savjetovanje Dobitnici županijskih priznanja Projekt Zalogajček Projekt Baltazar Program podrške darovitoj djeci Palijativna skrb Autobusni prijevoz EU financirani projekti - Energetska obnova škola Udomiteljstvo u Krapinsko-zagorskoj županiji Gospodarsko-socijalno vijeće HOMER Partnerstvo za razvoj Savjet mladih Krapinsko-zagorske županije Partnersko vijeće KZŽ Učenička natjecanja eEnviper - okolišne dozvole za 21. stoljeće Županijsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova SOS telefon i mreža podrške žrtvama obiteljskog nasilja Osoba za nepravilnosti Savjet za razvoj civilnog društva Antikorupcijsko povjerenstvo Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata
    Krapinsko - zagorski aerodrom, Krapina - Zagorje airport, Gubaševo, Zabok Nogometni klub Mladost Zabok, Zabok, ŽNL, nogomet,poredak Air Mill, Best, Mobile Game, iOS, Android, Addictive, One tap, recommended