Nabava fotokopirnog uređaja
Datum objave: 22. ožujka 2010.
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE
KLASA: 406-07/10-01/10
URBROJ: 2140/01-13-10-1
U Krapini, 22. ožujka 2010.
Temeljem članka 2. Pravilnika o postupcima nabave roba za koje ne postoji obveza provođenja postupka javne nabave „Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije, 32/09. i 4/10), pročelnica Službe za zajedničke poslove objavljuje
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave
fotokopirnog uređaja i pripadajuće opreme
Predmeti nabave:
– digitalnifotokopirni uređaj Canon iR3225N (A3, dvije kazete, uključen DADF, serijski mrežni printer UFR-PCL, skener),
– pripadajuće, originalno postolje,
– toner CEXV-11.
Rok isporuke: 15 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude.
Mjesto isporuke: Krapina, Magistratska 1.
Načini podnošenja punude:
– poštom, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Služba za zajedničke poslove, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava fotokopirnog uređaja i pripadajuće opreme“,
– telefaksom, na broj 049/329-255,
– elektroničkom poštom na adresu:bagatelna-nabava©kzz.hr ,
– neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok za podnošenje ponude: 29. ožujka 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
– osnovni podatci o ponuditelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj,
– sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
– original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti, iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
– ukupna cijena svih predmeta nabave iskazana bez poreza na dodanu vrijednost i s porezom na dodanu vrijednost,
– izjava o duljini garantnog roka za fotokopirni uređaj.
Kriterij za odabir ponude:
– najniža ukupna cijena za sve predmete nabave, iskazana bez PDV – a,
– ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu ukupnu cijenu, kao napovoljnija će biti odabrana ponuda ponuditelja koji će ponuditi dulji garantni rok za fotokopirni uređaj,
– ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu ukupnu cijenu i ako oba ponuditelja ponude garantni rok za fotokopirni uređaj istog trajanja, kao najpovoljnija biti će odabrana ponuda ponuditelja čija je ponuda prva zaprimljena kod naručitelja.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: župan.
Napomena: Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga
potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili
elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi
traženo. Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti
dostavljeni traženi prilozi neće se razmatrati. U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti
jedna pravovaljana ponuda, nabava predmeta nabave biti će ugovorena neposredno o ćemu će
biti objavljena obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije
ponude.
Kontakt osobe:
Obavijest o donošenju Odluke o izboru najpovoljnije ponude možete preuzeti ispod teksta.
P R O Č E L N I C A
Petra Vrančić Lež