Zagorje
Bajka na dlanu
Datum objave: 10. studenoga 2010.

Obavijest o donošenju Odluke o izboru najpovoljnije ponude možete preuzeti ispod teksta.

 

REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA

UPRAVNI ODJEL ZA
OPĆE I ZAJEDNIČKE POSLOVE

 

KLASA: 406-07/10-01/14
URBROJ: 2140/01-13-10-1
U Krapini, 10. studenog 2010.

 

Temeljem članka 2. Pravilnika o postupcima nabave roba za koje ne postoji obveza provođenja postupka javne nabave „Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije, 32/09. i 4/10), pročelnica Upravnog odjela za opće i zajedničke poslove objavljuje

 

O B A V I J E S T
o početku postupka nabave
licenci za Kaspersky antivirusnu zaštitu

 

Predmet nabave:  

  • 50 licenci za Kaspersky antivirusnu zaštitu tipa:  Kaspersky Business Space Security (International Edition, workstations/File Servers,  Public Sector Renewal, Šifra proizvoda: KL4853NAQFD, trajanje licence – 1 godina)

Rok isporuke: 8 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude.

Mjesto isporuke: Krapina, Magistratska 1,

Način plaćanja: u roku 15 dana od dana isporuke,

Načini podnošenja punude: 

  • poštom, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, pravni odjel za opće i zajedničke poslove, 49000 Krapina, Magistratska 1,  s naznakom „Nabava licenci za Kaspersky antivirusnu zaštitu“
  • telefaksom, na broj 049/329-255,
  • elektroničkom poštom na adresu: bagatelna-nabava@kzz.hr
  • neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.

Rok za podnošenje ponude:  15. studenog 2010. godine.

Obavezni sadržaj ponude:

  • osnovni podatci o ponuditelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj,
  • sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
  • original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti, iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
  • cijena predmeta nabave iskazana bez poreza na dodanu vrijednost i s porezom na dodanu vrijednost.

Kriterij za odabir ponude:

  • najniža cijena za predmet nabave, iskazana bez PDV – a,
  • ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu cijenu, kao najpovoljnija biti će odabrana ponuda ponuditelja čija je ponuda prva zaprimljena kod naručitelja.

Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: župan.

  

Napomena:

Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo.        

Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi prilozi neće se razmatrati.

U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava predmeta nabave biti će ugovorena neposredno o ćemu će biti objavljena obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.

Kontakt osobe:

Krešimir Božić
tel: 049/329-253
e-mail:  kresimir.bozic@kzz.hr

Petra Vrančić Lež
tel: 049/329-253
e-mail: petra.vrancic@kzz.hr

Zvonimir Tušek
tel: 049/329-094
e-mail: zvonimir.tusek@kzz.hr

 

P R O Č E L N I C A
Petra Vrančić Lež