Nabava routera
Datum objave: 25. veljače 2010.
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO – ZAGORSKA ŽUPANIJA
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE
KLASA: 406-07/10-01/06
URBROJ: 2140/01-13-10-1
U Krapini, 24. veljače 2010.
Temeljem članka 2. Pravilnika o postupcima nabave roba, radova i usluga za koje ne postoji obveza provođenja postupka javne nabave „Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije, 32/09.), pročelnica Službe za zajedničke poslove objavljuje
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave
routera
Predmet nabave: Router D-LINK DFL-210 (Firewall, NETDEFEND VPN).
Rok isporuke: 10 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude.
Mjesto isporuke: Krapina, Magistratska 1.
Načini podnošenja punude:
· poštom, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Služba za zajedničke poslove, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava routera“,
· telefaksom, na broj 049/329-255,
· elektroničkom poštom na adresu: bagatelna-nabava©kzz.hr,
· neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok za podnošenje ponude: 5. ožujka 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
· osnovni podatci o ponuditelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj,
· sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
· original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti, iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
· cijena predmeta nabave iskazana bez poreza na dodanu vrijednost i s porezom na dodanu vrijednost,
· izjava o duljini garantnog roka za predmet nabave.
Kriterij za odabir ponude:
· najniža ukupna cijena za predmet nabave, bez PDV – a,
· ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu cijenu, kao najpovoljnija će biti odabrana ponuda ponuditelja koji će ponuditi dulji garantni rok za predmet nabave,
· ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu cijenu i ako oba ponuditelja ponude garantni rok istog trajanja, kao najpovoljnija biti će odabrana ponuda ponuditelja čija je ponuda prva zaprimljena kod naručitelja.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: župan.
Napomena:
Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga potrebno
priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili elektroničkom
poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo.
Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi
prilozi neće se razmatrati.
U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava predmeta
nabave biti će ugovorena neposredno o ćemu će biti objavljena obavijest na web stranici
Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.
Kontakt osobe:
Krešimir Božić
tel: 049/329-253
e-mail: kresimir.bozic©kzz.hr
Petra Vrančić Lež
tel: 049/329-253
e-mail: petra.vrancic©kzz.hr
P R O Č E L N I C A
Petra Vrančić Lež
Obavijest o izboru najpovoljnije ponude možete preuzeti ispod teksta.