Nabava sredstava za čišćenje i potrošnog sanitarnog materijala
Datum objave: 5. ožujka 2010.
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO – ZAGORSKA ŽUPANIJA
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE
KLASA: 406-07/10-01/09
URBROJ: 2140/01-13-10-1
U Krapini, 4. ožujka 2010.
Temeljem članka 2. Pravilnika o postupcima nabave roba, radova i usluga za koje ne postoji obveza provođenja postupka javne nabave („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj: 32/09.), pročelnica Službe za zajedničke poslove objavljuje
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave
sredstava za čišćenje i potrošnog sanitarnog materijala
Predmet nabave: sredstva za čišćenje i potrošni sanitarni materijal, prema Popisu sredstava za
čišćenje i potrošnog sanitarnog materijala koji se nalazi u prilogu ove Obavijesti i pod uvjetima
kako je dano u Prijedlogu Ugovora o nabavi sredstava za čišćenje i potrošnog sanitarnog
materijala.
Razdoblje za koje se roba nabavlja: od dana sklapanja Ugovora do 31. prosinca 2010.
godine
Mjesto isporuke robe: Krapina, Magistratska ulica 1, skladišne prostorije Krapinsko-zagorske
županije
Načini podnošenja punude:
· poštom, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Služba za zajedničke poslove, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava sredstava za čišćenje i potrošnog sanitarnog materijala“,
· telefaksom, na broj 049/329-255,
· elektroničkom poštom na adresu: bagatelna-nabava©kzz.hr ,
· neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok podnošenja ponude: 11. ožujka 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
· osnovni podatci o ponuditelju – naziv tvrtke, osobni identifikacijski broj, sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
· original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti, iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
· ukupna cijena bez poreza na dodanu vrijednost, prema Popisu sredstava za čišćenje i potrošnog sanitarnog materijala koji se nalazi u prilogu ove Obavijesti.
Kriterij za odabir ponude: najniža ukupna cijena bez poreza na dodanu vrijednost, prema
Popisu sredstava za čišćenje i potrošnog sanitarnog materijala koji se nalazi u prilogu ove
Obavijesti.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: župan
Napomena:
Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga
potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili
elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo.
Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni
traženi prilozi neće se razmatrati.
U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava sredstava za
čišćenje i potrošnog sanitarnog materijalabiti će ugovorena neposredno o ćemu će biti
objavljena obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije
ponude.
Kontakt osobe:
Krešimir Božić
tel: 049/329-253
Email: kresimir.bozic©kzz.hr
Petra Vrančić
tel: 049/329-253
Email: petra.vrancic©kzz.hr
P R O Č E L N I C A
Petra Vrančić Lež v.r.
Obavijest o pristiglim ponudama možete preuzeti ispod teksta.
Prilog:
1. Popis sredstava za čišćenje i potrošnog sanitarnog materijala
2. Prijedlog Ugovora o nabavi sredstava za čišćenje i potrošnog sanitarnog materijala