Obavijest o početku postupka nabave artikala nagradnog fonda akcije “Kad se male ruke slože, kroz promet se sigurno može”
Datum objave: 25. svibnja 2010.
Obavijest o donošenju Odluke o izboru najpovoljnije ponude možete preuzeti u prilogu ispod teksta.
R E P U B L I K A H R V A T S K A
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE
KLASA: 406-07/10-01/11
URBROJ: 2140/01-13-10-1
Krapina, 25. svibnja 2010.
Temeljem članka 2. Pravilnika o postupcima nabave roba, radova i usluga za koje ne postoji obveza provođenja postupka javne nabave („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 32/09 i 4/10), pročelnica Službe za zajedničke poslove objavljuje
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave artikala nagradnog fonda
akcije „Kad se male ruke slože, kroz promet se sigurno može“
koju provodi Odbor za sigurnost u prometu
Predmeti nabave:
1. Edukativna igra «Oblici i boje», 4 igrače plohe, 64 oblika, 1 kocka s oblicima, 1 kocka s bojama – 11 komada,
2. Igra «Hokej na travi», 2 hockey palice, 2 loptice, doživljaj pravog hokeja – 11 komada
3. Tenis set, 3 u 1 set, mogućnost rotiranja i podešavanja visine– 15 komada,
4. Set ploča za crtanje i magneti, 2 u 1 set, magnetna ploča, magnetna ploča, magnetna slova i brojevi, ploča za flomaster – 1 komad
5. Privjesak „Snoopy“, plišani privjesak 11 cm, popularni lik „Snoopy“ – 50 komada,
6. Stolni nogomet, dimenzije 110x67x72 cm – 11 komada,
7. Drvena podna slagalica, dim 61×91 cm, zabavan kreativan način učenja abecede uz pomoć odgovarajućih slika – 11 komada,
8. Drvena računaljka, drveni abacus, višebojni, 50 kuglica– 11 komada,
9. Slagalica drvena kocka, 3 slike, drvene kocke sa slikom sa svake strane, krava, ovca, kokoš – 11 komada
10. Drvena slagalica, brojevi, edukativna igra, prepoznavanje oblika i brojeva– 11 komada
11. Čovječe ne ljuti se, podna slagalica, podna slagalica 9 dijelova, materijal izrade EVA pjena– 15 komada
12. Tačke sa vrtlarskim priborom, točka velike, lopatica kantica, grablje, … – 15 komada
13. Kamion, nosivost 150 kg, dimenzije 70 cm – 15 komada
14. Alata za pijesak, dimenzije 50 cm, drveni rukohvat, pvc alat – 24 komada
Rok isporuke: 5 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude.
Mjesto isporuke: Krapina, Magistratska 1.
Načini podnošenja ponude:
– poštom, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Služba za zajedničke poslove, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava artikala nagradnog fonda akcije «Kad se male ruke slože, kroz promet se sigurno može“,
– telefaksom, na broj 049/329-089,
– elektroničkom poštom na adresu: bagatelna-nabava©kzz.hr ,
– neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok za podnošenje ponude: 27. svibnja 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
– osnovni podatci o ponuditelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj, sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
– original potvrde Porezne uprave o stanju duga, iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti,
– pojedinačne cijene za svaki od predmeta nabave te ukupna cijena za sve predmete nabave, iskazane bez i sa PDV-om.
Kriterij za odabir ponude:
– najniža ukupna cijena za sve predmete nabave zajedno, iskazana bez PDV – a,
– ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu ukupnu cijenu, kao najpovoljnija biti će odabrana ponuda koja je prva zaprimljena kod naručitelja.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: župan.
Napomena: Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga
potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo. Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi prilozi neće se razmatrati.
U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava predmeta
nabave biti će ugovorena neposredno o čemu će biti objavljena obavijest na web stranici
Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.
Kontakt osoba:
Sandra Mičin – tel: 049/329-081
– e-mail: sandra.micin©kzz.hr
P R O Č E L N I C A
Petra Vrančić Lež, dipl.iur.