Zagorje
Bajka na dlanu

Odluka o početku postupka nabave bagatelne vrijednosti usluge čišćenja poslovnog prostora KZŽ

Datum objave: 24. veljače 2014.

KLASA: 406-01/14-01/07

URBROJ: 2140/01-02-14-2

Krapina, 24. veljače 2014.

 

 

Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupka nabave bagatelne vrijednosti u upravnim tijelima Krapinsko-zagorske županije („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 1/14.) i članka 32. stavak 1. alineje 5. Statuta Krapinsko-zagorske županije („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 13/01., 5/06., 14/09., 11/13. i 26/13.- pročišćeni tekst)  Župan Krapinsko-zagorske županije dana 24. veljače 2014. godine donosi

 

 

Odluku

o početku postupka nabave bagatelne vrijednosti usluge

čišćenja poslovnog prostora Krapinsko-zagorske županije

 

I.

 

Podaci o naručitelju:

– naziv, sjedište i adresa: Krapinsko-zagorska županija, Krapina, Magistratska 1

– OIB: 20042466298

 

II.

Predmet nabave je usluga čišćenja poslovnog prostora Krapinsko-zagorske županije.

 

III.

Procijenjena vrijednost nabave je 127.816,00 kuna.

 

IV.

Sredstva za nabavu osiguravaju se u Proračunu Krapinsko-zagorske županije.

 

V.

Postupak nabave će se provesti slanjem poziva na dostavu ponuda na adrese najmanje 3 (tri) gospodarska subjekta.

VI.

U Povjerenstvo za provedbu postupka nabave bagatelne vrijednosti   imenuju se slijedeći službenici Krapinsko – zagorske županije:

  1. Ivanka Znika, dipl. oecc., v.d. pročelnica Upravnog odjela za financije, proračun i javnu nabavu,
  2. Nikola Gospočić, dipl. iur., v.d. pročelnik Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu skrb, udruge i mlade,
  3. Ljiljana Horvat, dipl. iur., savjetnica za javnu nabavu u Upravnom odjelu za financije, proračun i javnu nabavu,
  4. Nada Ovčarić, upravni referent, referent za kadrovske i opće poslove u Upravnom odjelu za opće i zajedničke poslove.

 

VII.

Članovi Povjerenstva za provedbu postupka nabave bagatelne vrijednosti koordiniraju pripremu i provođenje postupka bagatelne nabave, sudjeluju u pripremi dokumentacije za nadmetanje, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom bagatelne nabave.

Članovi Povjerenstva za provedbu postupka nabave bagatelne vrijednosti za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.

 

VIII.

Odgovorna osoba Naručitelja je Župan Željko Kolar.

 

                                                                                                          Ž U P A N

                                                                                                        Željko Kolar