Redovno održavanje ploča dobrodošlice i smeđe signalizacije
Datum objave: 8. veljače 2010.
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO – ZAGORSKA ŽUPANIJA
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE
KLASA: 406-07/10-01/03
URBROJ: 2140/01-13-10-1
Krapina, 08. veljače 2010.
Temeljem članka 2. Pravilnika o postupcima nabave roba, radova i usluga za koje ne postoji obveza provođenja postupka javne nabave („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 32/09), pročelnica Službe za zajedničke poslove objavljuje:
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave
usluga redovnog održavanja ploča dobrodošlice i
turističke „smeđe“ signalizacije
Predmet nabave: redovno održavanje ploča dobrodošlice i turističke „smeđe“ signalizacije na području Krapinsko-zagorske županije u 2010. godini, prema troškovniku koji se nalazi u prilogu ove Obavijesti.
Razdoblje izvršavanja radova: od dana sklapanja ugovora do 31. prosinca 2010. godine
Mjesto izvršavanja radova: na lokacijama prema popisu koji se nalazi u prilogu ove Obavijesti.
Način izvršavanja radova: prema Prijedlogu Ugovora o redovnom održavanju ploča dobrodošlice i turističke „smeđe“ signalizacije na području Krapinsko-zagorske županije tijekom 2010. godini, u prilogu ove Obavijesti.
Načini podnošenja ponude:
– poštom, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Upravni odjel za promet i komunalnu infrastrukturu, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Održavanje ploča dobrodošlice i turističke „smeđe“ signalizacije
– telefaksom, na broj 049/329-089
– elektroničkom poštom na adresu: bagatelna-nabava©kzz.hr
– neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok podnošenja ponude: 11. veljače 2010. godine.
Obvezni sadržaj ponude:
– osnovni podaci o ponuditelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj
– sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji)
– original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana da dana objave ove Obavijesti
– popunjeni troškovnik prema prilogu ove Obavijesti
– Preslika Isprave o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar ili odgovarajuća potvrda kojim ponuditelj dokazuje da ima registriranu djelatnost u svezi s predmetom nabave
– Najmanje jedna potvrda druge ugovorne strane kojom ponuditelj dokazuje da je uredno izvršio radove kao u predmetu nabave
Kriterij za odabir ponude: najniža cijena bez poreza na dodanu vrijednost
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: župan
Napomena: Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo.
Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi prilozi neće se razmatrati.
U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava usluga redovnog održavanja ploča dobrodošlice i turističke „smeđe“ signalizacije biti će ugovorena neposredno o čemu će biti objavljena obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.
Kontakt osobe:
Željko Horvat tel: 049/329-082
e-mail: zeljko.horvat©kzz.hr
Marija Laginja tel: 049/329-080
e-mail: marija.laginja©kzz.hr
P R O Č E L N I C A
Petra Vrančić Lež v.r.