Održan Poslovni uzlet grada Zaboka
Na Poslovnom uzletu sudjelovalo je oko 150 zagorskih gospodarstvenika, obrtnika i vlasnika OPG-ova te čelnika gradova, općina i udruga, za koje su bile organizirane besplatne edukacije i predavanja kako bi dobili konkretne informacije i savjete o unapređenju svojeg poslovanja, o novostima u bankarskom sustavu, menadžmentu, marketinškom i strateškom razvoju i o EU fondovima namijenjenim za ruralni razvoj.
Otvorenju Poslovnog uzleta nazočio je i župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar, koji je istaknuo da se stopa nezaposlenih u Zagorju iz godine u godine sve više smanjuje te da trenutno u Zagorju ima 5807 nezaposlenih, što je 1384 manje nego lani. „U Zagorju se godišnje izdaje i više od 30 građevinskih dozvola za otvaranje novih poslovnih subjekata, Zagorje je među najboljima po korištenju novca iz fondova Europske unije, a pokrivenost izvoza uvozom iznosi čak 158 posto, dok je hrvatski prosjek svega oko 60 posto. Svi ovi podaci dovoljno govore kako je Zagorje u velikoj gospodarskoj ekspanziji“, rekao je župan Kolar, koji je dodao kako bi se ubuduće bolje trebalo uskladiti sustav obrazovanja s potrebama poduzetnika kako se ne bi događalo da je 270 tisuća ljudi na Zavodu za zapošljavanje, dok istovremeno obrtnici i poduzetnici nemaju dovoljno stručne radne snage. Gradonačelnik Zaboka Ivan Hanžek rekao je kako počeci zabočkog poduzetništva sežu u sredinu 30-ih godina prošlog stoljeća kada je prvi proizvodni tekstilni pogon u Zaboku – ZIVT, otvorio Milan Prpić, nakon čega su u Zaboku stasali i svi drugi tekstilni i ostali proizvodni pogoni. „Zabok je oduvijek bio otvoren za sve poduzetnike, posebice one u industriji koji stvaraju nove vrijednosti. Sigurno će nam stići puno bolji dani za poduzetništvo – rekao je zabočki gradonačelnik Hanžek. Glavni urednik Poslovnog dnevnika Mislav Šimatović na otvorenju je istaknuo kako je u svojoj trećoj sezoni Poslovni uzlet u Zaboku sedmi u ovogodišnjem nizu od njih 30 u Hrvatskoj. „Danas u Hrvatskoj ima 99 posto tvrtki koje su registrirane u malom i srednjem poduzetništvu s 65 posto od ukupno zaposlenih u Hrvatskoj. Stoga je ovakva edukacija za poboljšanje njihova poslovanje i povlačenje novca iz europskih fondova itekako dobrodošla“, rekao je Šimatović.
Krešimir Delač, Simulus grupa u suradnji s PBZ-om, prezentirao je bankarske proizvode i način njihova korištenja. Kroz diskusiju se utvrdilo koji su to bankarski proizvodi zaista isplativi, ali i koje nuspojave donose. Nikola Nikšić, poslovni savjetnik iz Korner savjetovanja, prisutnima je pojasnio da se kompleksni izazovi u uvjetima krize mogu rješavati jedino uz rafinirana sistemska rješenja usklađena s dugoročno održivim rastom i razvojem. S učinkovitim metodama za dobivanje sredstava Europske Unije za nepoljoprivrednu djelatnost u ruralnom području prisutne je upoznao Jurica Zorman iz Euro Grant Konzaltinga. O prednostima digitalnog marketinga u službi poslovnog uspjeha govorili su Željka Tihomirovć i Hrvoje Šarić iz specijalizirane marketinške agencije Ohoho. O važnosti dobrog marketinga za sve one koji se u mnoštvu žele posebno istaknuti govorio je i Tomislav Ceronja, direktor kreativne agencije Hype. Krešimir Jusup iz Hrvatskog telekoma ukazao je na prednosti korištenja Cloud usluga koje mogu bitno ubrzati i olakšati sve poslovne procese, ali i generirati znatne uštede. Među uzvanicima na otvorenju Poslovnog uzleta grada Zaboka bio je i saborski zastupnik Tomislav Končevski, kao i zamjenik župana Krapinsko-zagorske županije Anđelko Ferek-Jambrek.