Zagorskim učiteljima predstavljena reforma obrazovnog sustava
Zamjenica župana Jasna Petek pozdravila je tristotinjak predstavnika odgojno-obrazovog sustava koji su u Krapinske Toplice došli upoznati se sa napretkom u postizanju cjelovite reforme koja bi trebala rezultirati poboljšanim sustavom obrazovanja u Republici Hrvatskoj, kao i njihovog predavača Boris Jokića – voditelja ekspertne radne skupine za cjelovitu kurikularnu reformu.
Boris Jokić je u Krapinskim Toplicama predstavio osnovne postavke, smjernice i prijedloge promjena koje predstoje hrvatskom sustavu odgoja i obrazovanja. Kroz teme “Treba li nam promjena? Jesmo li spremni za nju” i “Cjelovita kurikularna reforma u Republici Hrvatskoj – (ne)mogućnost stvarne promjene” je objasnio nužnost reforme i kao jednu od najvažnijih promjena naveo dulje trajanje osnovnoškolskog obrazovanja i smanjenje obujma sadržaja koji se uči u školama. Skupu je nazočila i saborska zastupnica Dunja Špoljar te načelnik Krapinskih Toplica Ernest Svažić.
Stručni je skup organiziran je od strane ravnatelja topličkih osnovnih škola Antuna Zupanca i Samsona Štibohara. Pokrovitelji skupa bili su Krapinsko – zagorska županija, Općina Krapinske Toplice i Alfa d.o.o. Ravnatelji, stručni suradnici i učitelji osnovnih škola u KZŽ prepoznali su važnost reforme hrvatskog obrazovnog sustava te su u velikom broju prisustvovali predavanju. U kratkom i prigodnom programu koji je prethodio stručnom skupu nastupili su učenici OŠ Krapinske Toplice i OŠ pri Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju.
Kurikularna reforma jedna je od prvih mjera kojom započinje realizacija Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije. U njoj se očekuje ključan doprinos učitelja, nastavnika, odgojitelja, stručnih suradnika i ravnatelja odgojno-obrazovnih ustanova. Na reformi u ovom trenutku radi preko 50 stručnih radnih skupina na pripremi prijedloga nacionalnih kurikuluma, kurikuluma područja, međupredmetnih tema i predmeta te tri okvira na nacionalnoj razini. Od 31. kolovoza do 25. studenog te su stručne radne skupine održale 306 sastanaka uživo, 100 sastanaka u online okruženju. Cilj kurikularne reforme je uspostavljanje usklađenog i učinkovitog sustava odgoja i obrazovanja kroz cjelovite sadržajne i strukturne promjene