Zagorje
Bajka na dlanu
Datum objave: 31. listopada 2011.

Nakon danas iznesenog zahtjeva da se sanacija mosta Mokrice odgodi župan je predložio da se ubrza izgradnja novog mosta, a čije će projektiranje, započeto još prije godinu i pol dana, biti gotovo do 02. prosinca ove godine. Riječ je o mostu koji će se spajati desnu obalu rijeke Krapine (CIAK) sa lijevom (Auto kuća Berislavić). Na taj će most biti vezana prometnica koja sada vodi do CIAK-a, a nastavno će povezivati industrijsku zonu Velikog Trgovišća i industrijsku zonu Zabok jug. Ovim bi se rješenjem, prema riječima župana, omogućilo nesmetano prometovanje u svim pravcima. Nužno je, navodi župan, ubrzati izgradnju tog novog mosta, a koji bi, prema procjenama bio svega 20-tak posto skuplji od sanacije postojećeg. „Završetkom izgradnje tog mosta moglo bi se pristupiti nesmetanoj sanaciji mosta u Mokricama, jer bi se sav promet nesmetano mogao odvijati novim mostom“ – istaknuo je župan Hajdaš Dončić.

Župan Hajdaš Dončić najoštrije je prozvao Hrvatske ceste i osobe zadužene za državnu prometnu politiku u Krapinsko-zagorskoj županiji ne skrivajući ljutnju što se za brojne projekte ima, ali ne i za one koji se nalaze na području Krapinsko-zagorske županije. Župan je najavio kako će uskoro, s novom upravom na čelu, i Hrvatske ceste morati početi skrbiti o prometnicama Krapinsko-zagorske županije baš kao što to čine u određenim sredinama u Hrvatskoj. Nadovezujući se na župana, Jasmin Krizmanić, ravnatelj Županijske uprave za ceste, podastrio je činjenicu kako je čak 60 posto prometnica u Krapinsko-zagorskoj županiji uže od standardiziranih 6 metara, a što dovoljno govori, ističe Krizmanić, o zapostavljenosti naše županije od strane državnih cestarskih tvrtki i resornih ministarstava.

Govoreći o direktnoj šteti koja će nastati za građane i gospodarstvo županije zatvaranjem mosta u Mokricama, spomenuto je kako će pad prihoda u gospodarskom sektoru sezati i do 30 posto, te kako je politika Hrvatskih cesta prema Krapinsko-zagorskoj županiji u najmanju ruku čudna. Naime, u razvijenim državama postoji praksa da se prvo osiguravaju alternativni pravci koji zadovoljavaju potrebe građana i gospodarstva, a tek se onda kreće u prekidanje prometnih tokova, kao što je to slučaj u Mokricama. Kod nas, očito, nema takvog načina rada i promišljanja te će se, ukoliko se sanacija ne odgodi do izgradnje novog mosta, štete osjetiti i u gospodarstvu, ali i u svakodnevnim putovanjima građana Krapinsko-zagorske županije. Za Krapinsko-zagorsku županiju to je neprihvatljivo – zaključio je župan Hajdaš Dončić.