Kontakt  | Privatnost  
Bajka na dlanu
HyperLink
Sva područja
Kontakt
Autobusni vozni red
Naselje polaska:
123...
 Vi ste ovdje: Home
Ispis stranice Komentirajte stranicu Dodajte u favorite / zabilješke
Financije, proračun i javna nabavaEU fondovi, europske integracije, međunarodna i regionalna suradnjaOstalo

Natječaj za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove

Prima se stručni suradnik za javnu nabavu i EU fondove - 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme u Upravni odjel za javnu nabavu i EU fondove, s mjestom rada u Krapini, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Obavijest o ishodu Javnog natječaja za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove možete preuzeti u prilogu ispod teksta. 

Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti možete preuzeti u prilogu ispod teksta.

 

UPRAVNI ODJEL ZA

JAVNU NABAVU I EU FONDOVE

KLASA: 112-02/18-01/01
URBROJ: 2140/01-13-18-1
Krapina, 14. veljače 2018.

Na temelju članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11. i 4/18.) v. d. pročelnika Upravnog odjela za javnu nabavu i EU fondove, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove

Prima se STRUČNI SURADNIK za javnu nabavu i EU fondove - 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme u Upravni odjel za javnu nabavu i EU fondove, s mjestom rada u Krapini, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Na ovaj Javni natječaj za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove  (dalje u tekstu: Natječaj) mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Opći uvjeti za prijam u službu su:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.

Osim općih uvjeta za prijam u službu kandidati za radno mjesto  stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove moraju ispunjavati sljedeće posebne uvjete za prijam u službu:

  • sveučilišni ili stručni prvostupnik struke područja tehničkih znanosti polja građevinarstvo,
  • najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • važeći certifikat u području javne nabave,
  • položen državni stručni ispit i
  • znanje rada na osobnom računalu.

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni stručni ispit, može biti primljena u službu pod uvjetom da ispit položi u roku od jedne godine od dana prijma u službu.

Osoba koja ne posjeduje važeći certifikat u području javne nabave, može biti primljena u službu uz obvezu stjecanja istog u roku od šest mjeseci od dana početka rada.

Na Natječaj se mogu javiti i osobe koje su po prijašnjim propisima stekle višu stručnu spremu iz područja tehničkih znanosti polje građevinarstvo.

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge koji mogu biti i u neovjerenim preslikama te će odabrani kandidat predočiti izvornik:

  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
  • dokaz o traženoj stručnoj spremi (svjedodžba, diploma, potvrda),
  • uvjerenje o nekažnjavanju izdano od nadležnog suda (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg  dana roka za podnošenje prijava na Natječaj),
  • vlastoručno potpisana izjava da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16.
  • Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  • dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (svjedodžba ili uvjerenje),
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • dokaz o posjedovanju važećeg certifikata u području javne nabave (važeći certifikat u području javne nabave),
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje tri godine, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u Elektroničkom zapisu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca).

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti pisane dokaze o svom statusu i sve druge dokaze sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:

  • rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ),
  • dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,
  • dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,
  • potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Natječajni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere  praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.

Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.

Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrati će se da je povukao prijavu na Natječaj.

Na web-stranici Krapinsko-zagorske županije  www.kzz.hr (natječaji i javni pozivi) objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radno mjesto koje se popunjava ovim Natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja će se provoditi prethodna provjera znanja i sposobnosti te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru.

Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu  stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja te će na web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti.

Pisane prijave na Natječaj, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od osam dana od dana objave Natječaja u “Narodnim novinama”, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove s naznakom: “Javni natječaj za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove ”, 49000 Krapina, Magistratska 1.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natječaju.

Osobe koja neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz Natječaja neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Natječaj i o istome će biti pisano obaviještene.

Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.

O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

v. d.  PROČELNIKA
Ljiljana Horvat

Prilozi:

  Tekst javnog natječaja
  Opis poslova, podaci o plaći, načinu i područjima obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Obavijest o odabiru

Zadnja promjena: 16.2.2018 | Prikazano 13676 puta
Područja
Gospodarstvo
Poljoprivreda i šumarstvo
Promet i komunalna infrastruktura
Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kultura
EU fondovi, eurointegracije, međunarodna i regionalna suradnja
Zdravstvo, socijalna politika,
branitelji, civilno društvo, udruge i mladi
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okoliša
Energetska učinkovitost
Financije i proračun
Turizam
Ostalo
Koronavirus Deficitarna zanimanja
svibanj 2020
poutsrčepesune
27282930
1
  • KZŽ: BROJ OZDRAVLJENIH PRVI PUT VEĆI OD BROJA OBOLJELIH
  • 25 godina BLJESKA
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 1. svibnja 2020.
  • 2
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 2. svibnja 2020.
  • 25 godina od Rudijeve pogiblje
  • 3
    Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 3. svibnja 2020.
    4
  • Nova Odluka Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske
  • Zlata vrijedno znanje iz Zlatara pretoči u uspješnu karijeru
  • Dan Grada Klanjca
  • Već nekoliko dana bez novozaraženih!
  • Sveti Florijan – zaštitnik vatrogasaca
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 4. svibnja 2020.
  • 40 godina od smrti Josipa Broza Tita
  • 5
  • Postani promotor/ica mladih!
  • SEDMI DAN BEZ NOVOZARAŽENIH, JOŠ 5 OSOBA OZDRAVILO
  • Vrijedna donacija Županije Obrtničkoj i Gospodarskoj komori
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 5. svibnja 2020.
  • 6
  • Javna nabava poštanskih usluga
  • Keymon angels i WBAF Hrvatska potpisali ugovor o suradnji
  • OSMI DAN BEZ NOVOZARAŽENIH, JOŠ 15 OSOBA OZDRAVILO
  • Upiši strukovno zanimanje u Srednjoj školi Konjščina – kreni u poslovne vode odmah na
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 6. svibnja 2020.
  • 7
  • DEVETI DAN BEZ NOVOZARAŽENIH NA PODRUČJU KZŽ
  • Od 4705 učenika, samo 26 ih se vraća u škole
  • Mladi i budući poduzetnici, postanite „stanari“ u novom Inkubatoru KZŽ!
  • Župani SZ RH: U škole će u ponedjeljak doći po jedan učenik, povucite odluku!
  • Potpredsjednik Vlade RH Predrag Štromar posjetio Zagorje
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 7. svibnja 2020.
  • 8
  • Počela nacionalna kampanja osnaživanja žena „Sofija“
  • Deseti dan bez novozaraženih
  • 6,18 mil. kn. vrijedna energetska obnova kumrovečke osnovne škole pri kraju
  • 08. svibnja - Svjetski dan Crvenog križa
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 8. svibnja 2020.
  • 9
  • JEDANAESTI DAN BEZ NOVOZARAŽENIH
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 9. svibnja 2020.
  • Nove odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske
  • 10
  • DVANAESTI DAN BEZ NOVOZARAŽENIH
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 10. svibnja 2020.
  • Odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske (10.5.2020)
  • 11
  • Nabava ICT opreme i programskih aplikacija za Poslovno - tehnološki inkubator KZŽ
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - prenamjena parcele u Općini Radoboj
  • TRINAESTI DAN BEZ NOVOZARAŽENIH NA PODRUČJU KZŽ
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 11. svibnja 2020.
  • 12
  • 14. DAN BEZ NOVOZARAŽENIH NA PODRUČJU KZŽ - još 4 osobe ozdravile
  • ČESTITKA ŽUPANA KOLARA POVODOM DANA MEDICINSKIH SESTARA
  • 13
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 12. svibnja 2020.
  • 15. DAN BEZ NOVOZARAŽENIH NA PODRUČJU KZŽ - OZDRAVILE JOŠ 3 OSOBE
  • UPIŠI UGOSTITELJSKO ZANIMANJE U SREDNJOJ ŠKOLI PREGRADA I OSIGURAJ USPJEŠNU BUDUĆNOST
  • Nastavljaju se upisi u prvi razred osnovne škole
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 13. svibnja 2020.
  • Savjetovanje - Odluka o stavljanju izvan snage Odluke o osniv. postrojbi civ. zaštite
  • Savjetovanje - Donošenje Odluke o određ. pravnih osoba od int. za sustav civ. zaštite
  • 14
  • 98. OBLJETNICA ROĐENJA DR. FRANJE TUĐMANA
  • U TIJEKU 12,84 MIL. KUNA VRIJEDNA ENERGETSKA OBNOVA OŠ I SŠ U KONJŠČINI
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 14. svibnja 2020.
  • 15
  • Poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financ. manifestacija - obustava
  • Odobrena humanitarna akcija "Zajedništvom obrtnika za pomoć stradalima u potresu"
  • Javni natječaj za finan. programa i projekata poljo. udruga u 2020. g. - obustava
  • Obustava natječaja i javnih poziva - zdravstvo, soc. politika, udruge i branitelji
  • Međunarodni dan obitelji
  • 430.000 kuna za novih 8.600 kljunova zagorskog purana
  • POZIV: Sajam udruga - ove godine online
  • 17. DAN BEZ NOVOZARAŽENIH NA PODRUČJU KZŽ
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 15. svibnja 2020.
  • 16
  • 18 dana bez novozaraženih na području KZŽ
  • Zabočanin J.R. August osvojio 3 Porina!
  • 17
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 16. svibnja 2020.
  • 19 dana bez novozaraženih na području KZŽ
  • 18
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 17. svibnja 2020.
  • KZŽ: 20 dana bez novozaraženih
  • ZAVRŠENA 7,1 MIL. KN VRIJEDNA ENERGETSKA OBNOVA OŠ U GORNJOJ STUBICI
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (ŽUC - san. klizišta i rek. ceste Donja Selnica)
  • Poslovno - tehnološki inkubator KZŽ - Obavijesti za ponuditelje
  • 19
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi - obustava
  • BROJ OBOLJELIH U KZŽ PAO NA JEDNOZNAMENKASTI BROJ
  • 20
  • Ozdravile još 2 osobe, preostalo 7 aktivnih slučajeva zaraze koronavirusom
  • TROSTRUKI DOBITNIK PORINA J.R. AUGUST NA PRIJEMU KOD ŽUPANA
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 20. svibnja 2020.
  • 21
  • Obavijest roditeljima za upis u I. razred osnovne škole za školsku godinu 2020./2021.
  • BROJ OBOLJELIH U KZŽ SPUSTIO SE NA 5 OSOBA
  • Nacionalni dan oboljelih od mišićne distrofije i ostalih neuromuskularnih bolesti
  • GRADNJA SPORTSKE DVORANE U HRAŠĆINI BLIŽI SE KRAJU
  • Poduzetnički centar KZŽ i WBAF RH predstavljaju pobjednika start up natjecanja Podim
  • 22
  • Obavijest o početku redovite nastave za učenike od 1. do 4. razreda
  • KZŽ USKORO „KORONA FREE“ ŽUPANIJA, BROJ OBOLJELIH PAO NA 2
  • Odluka Županijskog stožera civilne zaštite za rad tradicijskih obrta nedjeljom
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 22. svibnja 2020.
  • 23
  • KZŽ: 25 DANA BEZ NOVOOBOLJELIH
  • DAN MLADOSTI U KUMROVCU
  • 24
    KZŽ: 26 DANA BEZ NOVOOBOLJELIH
    25
  • 27 DANA BEZ NOVOOBOLJELIH
  • Izvješće o tržištu nekretnina na području KZŽ za 2019.
  • U Kumrovcu završena 6,18 milijuna kuna vrijedna energetska obnova osnovne škole
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 25. svibnja 2020.
  • 26
  • 28 DANA BEZ NOVOZARŽENIH - JOŠ SAMO JEDNA AKTIVNA OSOBA!
  • 4 NOVA VOZILA ZA ISPOSTAVE DOMA ZDRAVLJA KZŽ
  • Izvješće o provedbi Plana gosp. otpadom RH za 2019. g. (i objedinjena izvješća JLS)
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 26. svibnja 2020.
  • 27
  • Dan Općine Hrašćina
  • KZŽ OD DANAS KORONA FREE ŽUPANIJA!
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 27. svibnja 2020.
  • 28
  • 28.05. - Dan Oružanih snaga RH
  • PRIOPĆENJE – STOŽER CIVILNE ZAŠTITE KZŽ
  • 21. sjednica Županijske skupštine
  • Priopćenje za medije Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 28. svibnja 2020.
  • 293031
    1234567
    Gradovi / općine
    visitzagorje.hr EU projekti Otvoreni proračun Elektronička kontaktna točka Službeni glasnik Online prijave na natječaje Županijska skupština Poslovne zone Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije Babičini kolači Regionalni program za mlade KZŽ 3.0 Savjetovanje Dobitnici županijskih priznanja Projekt Zalogajček Projekt Baltazar Program podrške darovitoj djeci Palijativna skrb Autobusni prijevoz EU financirani projekti - Energetska obnova škola Udomiteljstvo u Krapinsko-zagorskoj županiji Gospodarsko-socijalno vijeće HOMER Partnerstvo za razvoj Savjet mladih Krapinsko-zagorske županije Partnersko vijeće KZŽ Učenička natjecanja eEnviper - okolišne dozvole za 21. stoljeće Županijsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova SOS telefon i mreža podrške žrtvama obiteljskog nasilja Osoba za nepravilnosti Savjet za razvoj civilnog društva Antikorupcijsko povjerenstvo Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata
    Krapinsko - zagorski aerodrom, Krapina - Zagorje airport, Gubaševo, Zabok Nogometni klub Mladost Zabok, Zabok, ŽNL, nogomet,poredak Air Mill, Best, Mobile Game, iOS, Android, Addictive, One tap, recommended