Kontakt  | Privatnost  
Bajka na dlanu
HyperLink
Sva područja
Kontakt
Autobusni vozni red
Naselje polaska:
123...
 Vi ste ovdje: Home
Ispis stranice Komentirajte stranicu Dodajte u favorite / zabilješke
Financije, proračun i javna nabavaEU fondovi, europske integracije, međunarodna i regionalna suradnjaOstalo

Natječaj za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove

Prima se stručni suradnik za javnu nabavu i EU fondove - 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme u Upravni odjel za javnu nabavu i EU fondove, s mjestom rada u Krapini, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Obavijest o ishodu Javnog natječaja za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove možete preuzeti u prilogu ispod teksta. 

Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti možete preuzeti u prilogu ispod teksta.

 

UPRAVNI ODJEL ZA

JAVNU NABAVU I EU FONDOVE

KLASA: 112-02/18-01/01
URBROJ: 2140/01-13-18-1
Krapina, 14. veljače 2018.

Na temelju članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11. i 4/18.) v. d. pročelnika Upravnog odjela za javnu nabavu i EU fondove, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove

Prima se STRUČNI SURADNIK za javnu nabavu i EU fondove - 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme u Upravni odjel za javnu nabavu i EU fondove, s mjestom rada u Krapini, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Na ovaj Javni natječaj za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove  (dalje u tekstu: Natječaj) mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Opći uvjeti za prijam u službu su:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.

Osim općih uvjeta za prijam u službu kandidati za radno mjesto  stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove moraju ispunjavati sljedeće posebne uvjete za prijam u službu:

  • sveučilišni ili stručni prvostupnik struke područja tehničkih znanosti polja građevinarstvo,
  • najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • važeći certifikat u području javne nabave,
  • položen državni stručni ispit i
  • znanje rada na osobnom računalu.

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni stručni ispit, može biti primljena u službu pod uvjetom da ispit položi u roku od jedne godine od dana prijma u službu.

Osoba koja ne posjeduje važeći certifikat u području javne nabave, može biti primljena u službu uz obvezu stjecanja istog u roku od šest mjeseci od dana početka rada.

Na Natječaj se mogu javiti i osobe koje su po prijašnjim propisima stekle višu stručnu spremu iz područja tehničkih znanosti polje građevinarstvo.

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge koji mogu biti i u neovjerenim preslikama te će odabrani kandidat predočiti izvornik:

  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
  • dokaz o traženoj stručnoj spremi (svjedodžba, diploma, potvrda),
  • uvjerenje o nekažnjavanju izdano od nadležnog suda (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg  dana roka za podnošenje prijava na Natječaj),
  • vlastoručno potpisana izjava da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16.
  • Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  • dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (svjedodžba ili uvjerenje),
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • dokaz o posjedovanju važećeg certifikata u području javne nabave (važeći certifikat u području javne nabave),
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje tri godine, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u Elektroničkom zapisu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca).

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti pisane dokaze o svom statusu i sve druge dokaze sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:

  • rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ),
  • dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,
  • dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,
  • potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Natječajni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere  praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.

Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.

Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrati će se da je povukao prijavu na Natječaj.

Na web-stranici Krapinsko-zagorske županije  www.kzz.hr (natječaji i javni pozivi) objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radno mjesto koje se popunjava ovim Natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja će se provoditi prethodna provjera znanja i sposobnosti te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru.

Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu  stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja te će na web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti.

Pisane prijave na Natječaj, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od osam dana od dana objave Natječaja u “Narodnim novinama”, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove s naznakom: “Javni natječaj za prijam u službu stručnog suradnika za javnu nabavu i EU fondove ”, 49000 Krapina, Magistratska 1.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natječaju.

Osobe koja neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz Natječaja neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Natječaj i o istome će biti pisano obaviještene.

Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.

O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

v. d.  PROČELNIKA
Ljiljana Horvat

Prilozi:

  Tekst javnog natječaja
  Opis poslova, podaci o plaći, načinu i područjima obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Obavijest o odabiru

Zadnja promjena: 16.2.2018 | Prikazano 10386 puta
Područja
Gospodarstvo
Poljoprivreda i šumarstvo
Promet i komunalna infrastruktura
Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kultura
EU fondovi, eurointegracije, međunarodna i regionalna suradnja
Zdravstvo, socijalna skrb,
udruge i mladi
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okoliša
Energetska učinkovitost
Financije i proračun
Turizam
Ostalo
srpanj 2019
poutsrčepesune
24252627282930
1
  • Deveti Memorijalni malonogometni turnir „Boris Mutić“
  • Ove godine 14 maturanata koji su tijekom školovanja imali prosjek 5.0
  • 2
  • I. izmjena Pravilnika o sufin. Programa vodoopskrbe i odvodnje (savjetovanje)
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Vladimir Kamenečki)
  • 11 mil. KUNA ZA RECIKLAŽNO DVORIŠTE I SANACIJU ODLAGALIŠTA OTPADA
  • Potpisani ugovori o sufinanciranju sanacije klizišta
  • 3
  • ENERGETSKA OBNOVA OŠ MATIJE GUPCA GORNJA STUBICA
  • Javni poziv - 100% ZAGORSKO u ZAGREBU
  • 4
  • Radovi na obnovi Osnovne škole Mače - II. faza
  • Javni poziv - izdavanje građevinske dozvole - ŽUC
  • KZŽ JOŠ JEDNA "PETICA" ZA TRANSPARENTNOST PRORAČUNA
  • Javni poziv - izdavanje građevinske dozvole - Gzim Muharemi
  • 5
  • OTVORENA NOVA SPORTSKA DVORANA U ĐURMANCU
  • Javni poziv - izdavanje građevinske dozvole - Općina Bedekovčina
  • Održan sastanak Koordinacije članova i članica Županijske skupštine
  • 6
    8.REGIONALNI SUSRET ČLANOVA HRVATSKE PSIHOLOŠKE KOMORE
    7
    8
  • 8. KUP DVD-a Stipernica
  • Jako olujno nevrijeme pogodilo Zagorje
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (ŽUC, sanacija klizišta na LC 22001)
  • Okolišna dozvola odlagalište „Gorjak“
  • 9
  • Proglašena elementarna nepogoda za područje Grada Pregrade
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Snježana Huljak - Petriček)
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Štefica Petreković)
  • Štruklijada ove godine u Bedekovčini
  • POTPISIVANJE PISMA NAMJERE – 5 ŽUPANA
  • 10
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Ankica Škender)
  • Sjednica predsjedništva Hrvatske vatrogasne zajednice
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Dragutin Jurina)
  • 11
  • KRAPINSKO VELEUČILIŠTE POSTAJE DRŽAVNO
  • Završnica 18. Sportskih igara učenika
  • Uspjesi ŠUDIGO-a na filmskim festivalima
  • Novi Erasmus+ projekt Osnovne škole Bedekovčina
  • Ocjena o potrebi procjene utjecaja na okoliš uređenja vodotoka Krapinica
  • 12
  • Svečana sjednica Općinskog vijeća Općine Marija Bistrica
  • Suradnja hrvatskih i slovenskih veterana
  • Rodilištu Opće bolnice Zabok uručena nova donacija Županije
  • Počeo 17. Tabor film festival
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Grad Zabok, Ulica J.J. Strossmayera)
  • Županija za 10 knjižnica donirala 280 knjiga
  • 13
    14
    ZMH Horvat pobjednik 11. Štruklijade
    15
  • 20 godina Radija Marija Bistrica
  • U Velikoj Horvatskoj održani 15. Dani kulture, zabave i športa
  • Odluka o pokretanju postupka izrade Plana razvoja KZŽ za period 2021. – 2027. g.
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Općina Krapinske Toplice, prilazna cesta)
  • 2. Športsko rekreativno, stvaralačko druženje HVIDRA-e KZŽ
  • 16
  • Radovi na obnovi Osnovne škole Mače - II. faza
  • Radno vrijeme pisarnice (Ispostava Donja Stubica i Zlatar)
  • Novi strojevi za održavanje cesta i košnju trave
  • Nova pročelnica UO za obrazovanje, kulturu, šport i tehničku kulturu
  • 1,6 milijuna kuna vrijedan projekt edukacije ranjivih skupina
  • Županija zajedno s općinama i gradovima osigurala besplatne radne bilježnice za OŠ
  • 17
    Javni poziv - izdavanje građevinske dozvole - ŽUC
    18
  • Dan Zagrebačke županije
  • Dani otvorenih vrata Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju K. Toplice
  • Sastanak Projektnog tima za razvoj palijativne skrbi
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Biserka Pavičić)
  • Javni poziv - utvrđivanje građevne čestice - Biserka Pavičić
  • 19
  • Učenik ŠUDIGO-a finalist na međunarodnom fotonatječaju Skills in Action
  • Savjetovanje - Strategija razvoja palijativne skrbi
  • 2021
    22232425262728
    2930311234
    Gradovi / općine
    visitzagorje.hr EU projekti Otvoreni proračun Elektronička kontaktna točka Službeni glasnik Online prijave na natječaje Županijska skupština Poslovne zone Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije Babičini kolači Regionalni program za mlade KZŽ 3.0 Savjetovanje Dobitnici županijskih priznanja Projekt Zalogajček Projekt Baltazar Program podrške darovitoj djeci Palijativna skrb Autobusni prijevoz EU financirani projekti - Energetska obnova škola Udomiteljstvo u Krapinsko-zagorskoj županiji Gospodarsko-socijalno vijeće HOMER Partnerstvo za razvoj Savjet mladih Krapinsko-zagorske županije Partnersko vijeće KZŽ Učenička natjecanja eEnviper - okolišne dozvole za 21. stoljeće Županijsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova Cesi - Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje Osoba za nepravilnosti Savjet za razvoj civilnog društva Antikorupcijsko povjerenstvo Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata
    Krapinsko - zagorski aerodrom, Krapina - Zagorje airport, Gubaševo, Zabok Video studio IN, Krapina, Doliće, Vladimir Ovčarić Air Mill, Best, Mobile Game, iOS, Android, Addictive, One tap, recommended