Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave: Uklanjanje postojeće zgrade Područne škole Poznanovec
- Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda, te Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude nalazi se u prilozima ispod teksta.
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
ŽUPAN
KLASA: 406-03/25-01/26
URBROJ: 2140-11/3-25-9
Krapina, 07. travnja 2025.
ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA
PREDMET: Postupak jednostavne nabave za predmet nabave: Uklanjanje postojeće zgrade Područne škole Poznanovec, evidencijski broj nabave: JEN/62/2025
– Poziv za dostavu ponude, objavljuje se
Poštovani,
Sukladno članku 4. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 26/24., dalje u tekstu: Pravilnik) Krapinsko-zagorska županija, Magistratska 1, 49 000 Krapina (u daljnjem tekstu: Naručitelj) objavljuje Poziv na dostavu ponude za predmet nabave: Uklanjanje postojeće zgrade Područne škole Poznanovec sukladno niže navedenim uvjetima i zahtjevima iz ovog Poziva na dostavu ponude, Troškovnika, Projektom uklanjanja postojeće zgrade Područne škole Poznanovec broj projekta 2025-07 od ožujka 2025. godine, te ostalom dokumentacijom koja se daje u prilogu.
1. Podaci o naručitelju:
Krapinsko-zagorska županija, 49000 Krapina, Magistratska 1
Telefonski broj: 049/329-111
Broj telefaksa: 049/329-255
Internet adresa: www.kzz.hr
OIB: 20042466298.
2. Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima:
Ljiljana Horvat, dipl. iur., viša savjetnica za javnu nabavu i EU fondove u Upravnom odjelu za javnu nabavu i EU fondove
– telefon: 049/329-205,
– e-mail: ljiljana.horvat@kzz.hr
3. Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije:
Predmet nabave su radovi na uklanjanju postojeće zgrade Područne škole Poznanovec u Poznanovcu, Ulica zagorske brigade 37,na kat. čest. br. 325/2, k.o. Poznanovec
Predmetom nabave obuhvaćeno je uklanjanje građevine Osnovne škole Bedekovčina- Područna škola Poznanovec. Zgrada područne škole Poznanovec ima namjenu osnovnoškolskog obrazovanja te je prema organizacijskoj nomenklaturi područna škola Osnovne škole Bedekovčina. Sagrađena je 1947.- 1949. godine. Građevinska bruto površina postojeće škole iznosi 644,39 m².
Predmetna građevina nalazi se na adresi Ulica Zagorske brigade 37, Poznanovec, na k.č.br. 325/2, k.o. Poznanovec. Parcela je nepravilnog oblika, a teren je ravan. Površina parcele je 5.656 m². Predmetna parcela nalazi se sjeverno od pristupne prometnice (županijske ceste – k.č.br. 2401, k.o. Poznanovec) s koje je izveden kolni i pješački pristup do zgrade.
Predmetom nabave predviđeno je uklanjanje slijedećih građevina:
– zgrada područne škole komplet sa temeljima, instalacijama, opremom i svim elementima,
– djela manipulativnih površina (asfalt i betonski dijelovi, te spojevi instalacija) uz samu zgradu koji će se oštetiti kod iskopa podrumskog djela i temelja zgrade.
Predmetom nabave nije predviđeno uklanjanje:
– manipulativnih površina (ostaju kao pristup za gradilište za novu zgradu škole),
– asfaltirano sportsko igralište,
– ograde,
– drveća,
– šahtova,
– klupa, dječjih igračaka.
Konstrukcija zgrade je izvedena kao masivna zidana konstrukcija. Podrum je izveden od betonskih zidova, debljine 50 cm. Nosivi zidovi prizemlja izvedeni su opekom normalnog formata, debljine 38 cm. Nosivi zidovi 1.kata izvedeni su opekom normalnog formata, debljine 25 i 38 cm. Stropna ploča iznad podruma je izvedena kao ab ploča s ab gredama. Stropna ploča iznad prizemlja i kata je izvedena kao drveni grednik. Krovna konstrukcija je izvedena sistemom krovne visulje. Temelji su betonski. Krov je pokriven glinenim crijepom. Na zgradi nisu izvedeni horizontalni niti vertikalni serklaži te zidana konstrukcija prenosi sva opterećenja. Pregradni zidovi unutar objekta nemaju ulogu nosivosti i izvedeni su od opeke
U zgradi i na parceli postoje instalacije vodovoda, plina, kanalizacije, električne energije i telefona. Sve instalacije moraju biti odspojene prije početka rušenja. Obaveza Izvođača radova koji će izvoditi radove na uklanjanju građevine je dodatna provjera jesu li sve instalacije “odspojene”.
Uklonjenu zgradu i sav materijal je potrebno u potpunosti ukloniti s parcele, te uz poštivanje svih zakona i propisa sav materijal i otpad zbrinuti prema važećoj zakonskoj regulativi.
Radovi se izvode sukladno Projektu uklanjanja zgrade Područne škole Poznanovec, broj projekta 2025-07, od ožujka 2025., izrađenom po Ured ovlaštenog inženjera građevinarstva Vukić Nikola, Bedekovčina, Stjepana Radića 40 koji čini sastavni dio ovog Poziva na dostvu ponude i objavljuje se u njegovom prilogu.
Detaljan opis predmeta nabave i količine dane su u Troškovniku koji se objavljuje kao Prilog 2 ovog Poziva na dostavu ponude i čini njegov sastavni dio.
Ponuditelj je dužan ispuniti troškovnik na način da ispuni svaku stavku (upiše jediničnu cijenu) te izračuna ukupnu cijenu stavke (umnožak količine i jedinične cijene) kao i ukupnu cijenu ponude (zbroj ukupnih cijena svih stavki.). Cijena ponude izražava se za cjelokupni predmet nabave. Jedinične cijene svake stavke Troškovnika i ukupna cijena moraju biti zaokružene na dvije decimale. Sve stavke Troškovnika trebaju biti ispunjene.
Ponuditelji ne smiju mijenjati troškovnik.
4. Procijenjena vrijednost nabave (bez PDV-a): 51.000 EUR
5. Mjesto i rok izvršenja predmeta nabave odnosno izvođenje radova
Mjesto izvođenja radova je Područna škola Poznanovec, Poznanovec, Ulica Zagorske brigade 37, lokacija: k.č.br. 325/2, k.o. Poznaovec.
Odabrani ponuditelj se obvezuje predmetne radove započeti nakon uvođenja u posao, a završiti radove u roku od 30 kalendarskih dana od dana uvođenja u posao. Naručitelj se obvezuje po potpisu Ugovora, a najkasnije u roku od 10 (deset) kalendarskih dana od potpisa ugovora uvesti odabranog ponuditelja u posao i predati mu svu potrebnu dokumentaciju za izvođenje ugovorenih radova.
Odabrani ponuditelj dužan je odmah po završetku radova koji su predmet ove nabave o tome izvijestiti Naručitelja te izvršiti primopredaju o čemu će ugovorne strane sastaviti i potpisati Primopredajni zapisnik.
6.Osnove za isključenje gospodarskog subjekta
6.1.Neplaćanje dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Gospodarski subjekt mora dokazati da je ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za zdravstveno i mirovinsko osiguranje.
Za dokazivanje sposobnosti potrebno je dostaviti potvrdu Porezne uprave o urednom izvršenju svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje koja ne smije biti starija od 30 dana od dana objave ovog Poziva na dostavu ponude na web stranci Naručitelja.
Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka jednostavne nabave koji nije dostavio traženi dokaz.
Traženi dokument dostavlja se za sve gospodarske subjekte u ponudi i može se dostaviti u neovjerenoj preslici.
7.Kriterij za odabir gospodarskog subjekta (uvjeti sposobnosti)
7.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarski subjekt dokazuje Izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici poslovnog nastana.
Izvod ne smije biti stariji od tri mjeseca računajući od dana objave ovog Poziva na dostavu ponude na Web stranci Naručitelja.
Traženi dokument dostavlja se za sve gospodarske subjekte u ponudi i može se dostaviti u neovjerenoj preslici.
Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
7.2 Tehnička i stručna sposobnost
7.2.1. Iskustvo gospodarskog subjekta
Gospodarski subjekt mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak jednostavne nabave (2025.) i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini (2024., 2023., 2022., 2021.. 2020.) uredno izvršio radove koji su isti ili slični predmetu nabave (radovi rušenja građevina – zgrada) čija je zbrojena vrijednost minimalno u visini procijenjene vrijednosti nabave (51.000,00 EUR) čime dokazuje da ima potrebno iskustvo, znanje i sposobnost za izvršenje predmeta nabave.
Gospodarski subjekt mora dokazati da je u svojstvu izvođača uredno izvršio najmanje jedan (1), a najviše tri (3) posla izvođenja radova istih ili sličnih predmetu nabave zbrojene vrijednosti minimalno u visini procijenjene vrijednosti nabave.
Kao dokaz gospodarski subjekt dostavlja popunjeni Popis radova izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak jednostavne nabave i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini, a koji su isti ili slični kao predmet ove nabave
Obrazac popisa izvršenih radova u godini u kojoj je započeo postupak jednostavne nabave i tijekom pet godina koje prethode toj godini, a koji su isti ili slični kao predmet nabave, daje se kao Prilog 3 ovom Pozivu na dostavu ponude i čini njegov sastavni dio.
8. Odredbe koje se odnose na podugovaratelje
Gospodarski subjekt koji namjerava dati dio ugovora u podugovor obavezan je u ponudi:
- navesti koji dio ugovora namjerava dati u podugovor (predmet ili količina vrijednost ili postotni udio)
- navesti podatke o podugovarteljima (naziv ili tvrtka, sjedište, OIB ili nacionalni identifikacijski broj, broj računa, zakonski zastupnici podugovaratelja)
U tu svrhu gospodarski subjekt dostavlja obrazac Podaci o podugovarateljima koji se daje kao Prilog 4 ovom Pozivu na dostavu ponuda i čini njegov sastavni dio i to u onoliko primjeraka koliko ima podugovaratelja.
Ugovaratelj može tijekom izvršenja ugovora o nabavi od Naručitelja zahtijevati:
- promjenu podugovaratelja za onaj dio ugovor o nabavi koji je prethodno dao u podugovor
- uvođenje jednog ili više novih podugovaratelja čiji ukupni udio ne smije prijeći 30% vrijednosti ugovora o nabavi bez poreza na dodanu vrijednost, neovisno o tome je li prethodno dao dio ugovora o nabavi u podugovor ili nije,
- preuzimanje izvršenje dijela ugovora o nabavi koje je prethodno dao u podugovor.
Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako
ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene.
Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja
koje je prethodno potvrdio.
9. Odredbe koje se odnose na zajednicu gospodarskih subjekata
Više gospodarskih subjekata može se udružiti i dostaviti zajedničku ponudu, neovisno o uređenju njihova međusobnog odnosa. Ponuda zajednice gospodarskih subjekata mora sadržavati podatke o svakom članu zajednice gospodarskih subjekata uz obveznu naznaku člana zajednice gospodarskih subjekata koji je ovlašten za komunikaciju s naručiteljem.
U ponudi zajednice mora se navesti koji dio ugovora o jednostavnoj nabavi (vrijednosni dio i postotni dio) će izvršavati pojedini član zajednice.
Odgovornost članova zajednice gospodarskih subjekata je solidarna. Naručitelj neposredno plaća svakom članu zajednice ponuditelja za onaj dio ugovora o jednostavnoj nabavi koji je on izvršio, osim ukoliko zajednica ponuditelja ne odredi drugačije.
U slučaju zajednice ponudi gospodarski subjekt dostavlja obrazac Podaci o zajednici ponuditelja koji se daje kao Prilog 5 ovom Pozivu na dostavu ponuda i čini njegov sastavni dio.
10. Oslanjanje na sposobnost drugih gospodarskih subjekata
Gospodarski subjekt se može u postupku nabave radi dokazivanja ispunjavanja kriterija za odabir gospodarskog subjekta (tehnička i stručna sposobnost) osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobnog odnosa. Gospodarski subjekt se može osloniti na sposobnost drugih subjekata radi dokazivanja ispunjavanja kriterija koji su vezani uz obrazovne i stručne kvalifikacije ili uz relevantno stručno iskustvo, samo ako će ti subjekti izvoditi radove ili pružati usluge za koje se ta sposobnost traži.
Ako se gospodarski subjekt oslanja na sposobnost drugih subjekata, mora dokazati Naručitelju da će imati na raspolaganju potrebne resurse za izvršenje ugovora, primjerice prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje gospodarskom subjektu (npr. Izjava gospodarskog subjekta da će svoje resurse staviti na raspolaganje ponuditelju za izvršenje predmeta nabave ili Ugovor o poslovnoj suradnji za izvršenje predmeta nabave i sl. koji mora minimalno sadržavati: naziv i sjedište gospodarskog subjekta koji ustupa resurse te naziv i sjedište ponuditelja kojemu ustupa resurse, jasno i točno navedene resurse koje stavlja na raspolaganje te način na koji se stavljaju na raspolaganje u svrhu izvršenja ugovora, potpis ovlaštene osobe gospodarskog subjekta koji stavlja resurse na raspolaganje).
Izjava gospodarskog subjekta da će svoje resurse staviti na raspolaganje ponuditelju za izvršenje predmeta nabave ili Ugovor o poslovnoj suradnji za izvršenje predmeta nabave i sl. gospodarski subjekt dostavlja prilikom dostave ponude kao sastavni dio svoje ponude.
Naručitelj će provjeriti ispunjavaju li drugi gospodarski subjekti na čije se sposobnosti namjerava osloniti određeni gospodarski subjekt, propisane osnove za isključenje gospodarskog subjekta i kriterije za odabir (uvjete sposobnosti) na koje se oslanja, a koje je Naručitelj propisao ovim Pozivom za dostavu ponuda.
Naručitelj će od gospodarskog subjekta zahtijevati da zamijeni subjekt na čiju se sposobnost oslonio radi dokazivanja kriterija za odabir ako utvrdi da ne udovoljava relevantnim kriterijima za odabir gospodarskog subjekta.
11.Oblik, način izrade, sadržaj i način dostave ponude
11.1. Oblik i način izrade ponude
- Ponuda može biti dostavljena u pisanom (papirnatom) obliku, na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijelova ponude.
- Ponuda se piše neizbrisivom tintom.
- Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi ili dokazivi. Ispravci moraju uz navod datuma biti potvrđeni pravovaljanim potpisom ovlaštene osobe gospodarskog subjekta i pečatom.
- Ponuda može biti dostavljena i elektroničkom poštom kao skenirani Izvornik ponude.
11.2. Sadržaj ponude
- Popunjeni Ponudbeni list (Prilog 1)
- Popunjeni Troškovnik (Prilog 2)
- Potvrda Porezne uprave ne starija od 30 dana od dana objave ovog Poziva na dostavu ponude na web stranicama Naručitelja – za sve gospodarske subjekte u ponudi
- Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra ne stariji od od tri mjeseca računajući od dana objave ovog Poziva na dostavu ponude na web stranicama Naručitelja – za sve gospodarske subjekte u ponudi
- Popunjeni Popis radova izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak jednostavne nabave i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini, a koji su isti ili slični kao predmet ove nabave (Prilog 3)
- Podaci o podugovaratelju/ima (Prilog 4) – ukoliko je primjenjivo
- Podaci o zajednici gospodarskih subjekata (Prilog 5)– ukoliko je primjenjivo
- Izjava gospodarskog subjekta da će svoje resurse staviti na raspolaganje ponuditelju za izvršenje predmeta nabave ili Ugovor o poslovnoj suradnji za izvršenje predmeta nabave i sl. – ukoliko je primjenjivo.
11.3. Način dostavljanja ponude
Ako se ponuda dostavlja u pisanom (papirnatom) obliku, putem pošte (kao obična ili preporučena pošiljka) ili osobno, ista se zaprima u pisarnici Krapinsko-zagorske županije, soba 1, na adresi Krapina, Magistratska 1 (prizemlje). Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je naznačen naziv i adresa ponuditelja te adresa i oznaka sljedećeg sadržaja:
|
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA Magistratska 1, 49000 Krapina PONUDA ZA PREDMET NABAVE: UKLANJANJE POSTOJEĆE ZGRADE PODRUČNE ŠKOLE POZNANOVEC Evidencijski broj nabave: JEN/62/2025 „NE OTVARAJ –NABAVA JEDNOSTAVNE VRIJEDNOSTI“ |
Ako se ponuda dostavlja elektroničkim putem (skenirani izvornik ponude), istu je potrebno dostaviti na adresu elektroničke pošte: ljiljana.horvat@kzz.hr.
Ponuditelj samostalno određuje način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude, koja se dostavlja na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude.
Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude te se ista neotvorena vraća ponuditelju.
Ponuda se ne može mijenjati ili povući nakon isteka roka za dostavu ponuda.
Ponude zaprimljene u roku za dostavu ponude otvaraju se nakon isteka roka za dostavu ponude, pregledavaju se i ocjenjuju na temelju uvjeta i zahtjeva iz ovog Poziva na dostavu ponude.
Ponuda pristigla nakon isteka roka za dostavu ponuda ne razmatra se te će se o istom obavijestiti gospodarski subjekt na dokaziv način.
11.4. Datum, vrijeme i mjesto dostave ponuda i otvaranja ponuda
Datum i vrijeme dostave ponuda: do 15. travnja 2025. godine do 08:00 sati.
Mjesto dostave ponuda: Krapinsko-zagorska županija, Krapina, Magistratska 1, soba 1, urudžbeni zapisnik ili adresa elektroničke pošte: ljiljana.horvat@kzz.hr
Ponuda se može poslati i preporučeno poštom, međutim tada sam ponuditelj snosi rizik da ponuda ne stigne do vremena naznačenog za dostavu ponude.
Otvaranje ponuda će se održati: 15. travnja 2025. godine u 08:00 sati, u zgradi Krapinsko-zagorske županije, Krapina, Magistratska 1.
Otvaranje ponuda nije javno.
12. Način određivanja cijene ponude i upute za popunjavanje troškovnika
Jedinične cijene stavki i cijena ponude su nepromjenjive tijekom trajanja ugovora.
Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jedinične cijene (zaokruženo na dvije decimale) za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku te cijenu ponude bez PDV-a, PDV i cijenu ponude s PDV-om na način kako je to određeno u ponudbenom listu.
U cijenu ponude bez PDV-a potrebno je uračunati sve troškove i popuste.
Ako ponuditelj nije u sustavu PDV-a ili je predmet nabave oslobođen PDV-a, u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa PDV-a ostavlja se prazno.
Ponuditelji ne smiju označiti tajnim podatke o jediničnim cijenama, iznosima pojedine stavke niti o cijeni ponude.
Upute za popunjavanje troškovnika:
- Ponuditelj u Troškovnik obavezno unosi jedinične cijene koje se izražavaju u EUR i koje pomnožene s količinom stavke daju ukupnu cijenu za svaku od stavki Troškovnika,
- Zbroj svih ukupnih cijena stavki Troškovnika čini cijenu ponude,
- Ponuditelj je dužan ispuniti Troškovnik u cijelosti, odnosno sve stavke Troškovnika,
- Ukoliko ponuditelj ne ispuni Troškovnik u skladu sa zahtjevima iz ovog Poziva na dostavu ponude ili promijeni tekst ili količine navedene u Troškovniku, smatrat će se da je takav troškovnik nepotpun i nevažeći te će ponuda biti odbijena.
Cijena ponude piše se brojkama.
13. Valuta u kojoj cijena treba biti izražena
Cijena ponude izražava se u eurima (EUR).
14. Rok, način i uvjeti plaćanja
Obračun će se vršiti prema stvarno izvedenim radovima. Plaćanje izvedenih radova obavit će se nakon potpisivanja prihvaćenih računa, privremenih/okončane situacije od strane Naručitelja.
Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa platiti ponuditelju u roku 30 (trideset) dana od dana primitka valjanog e-Računa/privremene/okončane situacije, na IBAN Odabranog ponuditelja.
Predujam je isključen, kao i traženje sredstva osiguranja plaćanja.
Odabrani ponuditelj je obavezan nakon 01.07.2019. godine izdavati, a naručitelj zaprimati i obrađivati te izvršiti plaćanje i elektroničkih računa i pratećih isprava izdanih sukladno europskoj normi u zakonski propisanom, strukturiranom formatu, a sve sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 94/18).
Naručitelj je osigurao mogućnost zaprimanja e-računa.
Na e-Računu mora biti naznačen naziv, oznaka (KLASA, URBROJ) i datum zaključenja Ugovora na temelju kojeg se e-Račun ispostavlja.
Naručitelj ima pravo prigovora na ispostavljeni račun ukoliko utvrdi nepravilnosti te pozvati ponuditelja da uočene nepravilnosti otkloni i objasni. U tom slučaju rok plaćanja počinje teći od dana kada je naručitelj zaprimio pisano objašnjenje s otklonjenim uočenim nepravilnostima.
15. Jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora o jednostavnoj nabavi
Odabrani ponuditelj s kojim Naručitelj sklapa Ugovor o jednostavnoj nabavi obavezan je u roku od 10 (deset) dana od dana potpisivanja Ugovora o jednostavnoj nabavi dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u visini minimalno 10% ukupne ugovorne vrijednosti predmeta nabave bez PDV-a za slučaj povrede ugovornih obveza.
Jamstvo se dostavlja u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika i popunjene u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice („Narodne novine“ broj 115/12., 82/17., 154/22) i Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice („Narodne novine“ broj: 115/12., 82/17., 154/22)
ili
u obliku novčanog pologa u korist računa:
Naziv: Krapinsko-zagorska županija
IBAN: HR6823400091800002009, Privredna banka Zagreb d.d.
SWIFT CODE: PBZGHR2X
Model: HR68
Poziv na broj: 7307-OIB uplatitelja
Opis plaćanja: Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora – JEN/62/2025
Ukoliko odabrani ponuditelj ne ostavi jamstvo sukladno naprijed navedenim uvjetima, Naručitelj ima pravo raskinuti ugovor o jednostavnoj nabavi.
U slučaju izmjene ugovora kojim se povećava ukupno ugovorena cijena predmet nabave, odabrani ponuditelj obavezan je dostaviti Naručitelju novo jamstvo na način da isto pokriva iznos od 10% ukupno ugovorene vrijednosti nabave bez PDV-a. Novo jamstvo je odabrani ponuditelj obavezan dostaviti najkasnije 8 (dana) nakon potpisivanja izmjene ugovora kojim se povećava ukupno ugovorena cijena predmeta nabave.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora Naručitelj može naplatiti u cjelokupnom iznosu ukoliko ugovaratelj povrijedi ugovorne obveze.
U slučaju sklapanja ugovora o jednostavnoj nabavi s zajednicom ponuditelja, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora može dostaviti bilo koji član zajednice ponuditelja, u cijelosti ili parcijalno s članom/ovima zajednice (sukladno njihovom međusobnom sporazumu) pod uvjetom da dostavljeno jamstvo ispunjava sve uvjete i zahtjeve koji su ovim javnim pozivom propisani za jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Naručitelj će jamstvo za uredno ispunjenje ugovora vratiti ugovaratelju nakon uredno realiziranog predmeta ugovora o jednostavnoj nabavi.
16. Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 60 dana od zadnjeg dana roka za dostavu ponuda. Ponuditelji mogu odrediti i dulji rok važenja ponude.
17. Kriterij za odabir ponude
Kriterij odabira najpovoljnije ponude je najniža cijena.
U slučaju da su dvije ili više ponuda jednako rangirane prema zadanom kriteriju, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
18. Jezik na kojem se sastavlja ponuda
Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
19. Rok za donošenje Obavijesti o odabiru ili poništenju
Rok za donošenje obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude iznosi 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Rok za donošenje obavijesti o poništenju postupka jednostavne nabave iznosi 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Prilozi:
- Prilog 1 – Ponudbeni list
- Prilog 2 – Troškovnik
- Prilog 3 – Obrazac za popis radova izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak jednostavne nabave i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini, a koji su isti ili slični kao predmet ove nabave
- Prilog 4 – Obrazac za Podatke o podugovaratelju/ima
- Prilog 5 – Obrazac za Podatke o zajednici gospodarskih subjekata
- Projekt uklanjanja postojeće zgrade Područne škole Poznanovec broj projekta 2025-07 od ožujka 2025. godine
Ž U P A N
Željko Kolar


