Pogledajte nagrađeni kratki film Vinogradi s pogledom
U Poslovno-tehnološkom inkubatoru Krapinsko-zagorske županije u Krapini je u ponedjeljak, 9. listopada 2023. godine, održana konferencija za medije na nedavno dodijeljene nagrade za turistički promo film Vinogradi s pogledom / Wineyards with a view Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije.
Na konferenciji za medije govorila je viša stručna suradnica za destinacijski menadžment Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Martina Belina, koja je istaknula da je u konkurenciju za dodjelu nagrade na 12. međunarodnom festivalu turističkog filma Zagreb Tour Film Festival ušlo 90 filmova iz čak 33 zemlje svijeta. „Svaki odabrani film neovisno je ocjenjivalo devet članova žirija prema četiri glavna faktora podijeljena između svjetonazora i tehničkih elemenata te su našem filmu dodijelili prvo mjesto u kategoriji Croatia Tourism Film 2023. Tourism products“ – pojasnila je viša stručna suradnica Belina.
Promo film je dio projekta Vinogradi s pogledom, kojeg provodi Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije, koji je osmišljen s ciljem promocije vrhunskih zagorskih vinara i vinarija kao i nezaboravnih vinograda s pogledom koji su točka na i naše zelene destinacije. „Film pokazuje svu ljepotu zelenog Zagorja i vinskih cesta koje ne nude samo vrhunska vina, već i mnogo više poput izvrsnih gastro delicija spremljenih od domaćih namirnica lokalnih proizvođača, divnu prirodu i bogatu kulturnu baštinu, a to je ono što turisti danas žele – domaće, lokalno i autentično“– poručila je viša stručna suradnica za destinacijski menadžment u TZ KZŽ Martina Belina te naglasila kako se film ne bazira na promociji pojedinih vinara, već na promociji Zagorja kao cjelokupne destinacije.
„Konkurencija na tržištu je ogromna i vi trebate u vrlo kratkom periodu, ovaj film traje minutu i 44 sekunde, dati posjetitelju ono što on traži i potaknuti ga da dođe i posjeti destinaciju. Činjenica je da posjetitelji danas traže autentičnost i održivost, a to Zagorje i jest – zelena i održiva destinacija. Stoga su i aktivnosti naše Turističke zajednice usmjerene na promociju lokalnih proizvođača, gastronomije, aktivnog odmora te prirodne i kulturne baštine, a tu ne smijemo zaboraviti i naše hotele, kuće za odmor, termalne izvore i sve ostalo što imamo u ponudi“ – zaključila je viša stručna suradnica i autorica projekta Belina te naglasila kako je promotivni film nastao u suradnji s butique storytelling agencijom Sekunde na čelu s Martinom Miličević.