Kampanja Hrabrog telefona „I roditeljima je potrebna podrška’
Svrha ove kampanje je informirati roditelje u Hrvatskoj o njihovom pravu i mogućnosti da potraže i dobiju stručnu savjetodavnu pomoć – jer tražiti pomoć ne znači biti loš roditelj, već roditelj koji želi biti još bolji.
Sve to ne bi bilo moguće bez partnera i sponzora Hrabrog telefona za mame i tate.
Nova TV i Dnevnik.hr medijski su partner Hrabrog telefona; spotove i priloge koji informiraju gledatelje o Hrabrom telefonu za mame i tate ste mogli vidjeti u programu Nove TV i Doma TV-a, a članke na www.dnevnik.hr.
Veliku podršku dala je Podravka koja je ujedno i generalni sponzor projekta. Uz njihovu financijsku podršku, Hrabri telefon otvorio je jedinu besplatnu stručnu savjetodavnu liniju za roditelje.
Grad Zagreb i Ministarstvo socijalne politike i mladih su putem svojih natječaja za udruge podržali provedbu ovog projekta.
Projekt su podržali i:
Terrakom se odrekao telefonskog računa Hrabrog telefona za mame i tate.
B1 plakati će besplatno staviti plakate Hrabrog telefona za mame i tate po zdravstvenim ustanovama, vrtićima i tramvajima.
Mega produkcija.d.o.o. kroz svoje radijske postaje (Antena Zagreb, Narodni radio, FM radio i Medija servis) emitira spotove te prati kampanju i rad Hrabrog telefona za mame i tate.
Omazić d.o.o. radi dizajn i vizualna rješenja, Web2print se odriče dijela troška tiska vizualnih materijala, a Hauska i partner donirali su svoje konzultantske usluge.
Krapinsko Zagorska županija, Varaždinska županija, Grad Pula, Zagreb, Split i Varaždin su podržali ovaj projekt i uključili se u kampanju na način da će tiskati plakate Hrabrog telefona za mame i tate i distribuirati ih na svom području, kako bi informacija o Hrabrom telefonu za mame i tate došla do sve većeg broja roditelja.
Krapinsko-zagorska županija je financirala postavljenje 5 outdoor plakata koji će biti postavljeni na lokacijama u Krapini i Zaboku i postavljanje indoor plakata po svim vrtićima i školama, te zdravstvenim ustanovama na području županije, a sve sa svrhom informiranja roditelja o dostupnosti ove usluge.