Zagorje
Bajka na dlanu

Prezentirana mobilna aplikacija Gastro Zagorje

Datum objave: 25. srpnja 2013.

Prezentacija mobilne aplikacije Gastro Zagorje i promocija sedme po redu kuharice „Babičini kolači“ jučer je u Majsecovom mlinu okupila brojne medije i turističke djelatnike, a uz župana Željka Kolara konferenciji je prisustvovao i ministar turizma Darko Lorencin. Kako je u uvodnim riječima napomenuo župan, Krapinsko-zagorska županija ulaže i razvija turizam s intencijom da on traje 365 dana u godini, a da zajednički napori pokazuju rezultate najbolje govore podaci da je u prvih šest mjeseci broj dolazaka turista u odnosu na isto razdoblje prošle godine veći za 17 posto.

Vrijednosti tradicije i njena očuvanja kroz različite aktivnosti – od mjera ruralnog razvoja, potpore i poticaje, pa do niza raznovrsnih promotivnih programa – donose mjerljive rezultate, napomenula je Ana Pavić, voditeljica županijskih projekata „Gastro Zagorje“ i „Babičini kolači“. Među ove aktivnosti spada i jedinstvena manifestacija u Hrvatskoj – natjecanje zagorskih baka u pripremi autohtonih slastica prema receptima koje su naslijedile od svojih majki, baka i prabaka – „Babičini kolači“. Jučer je ujedno  promovirana ovogodišnja, sedma po redu kuharica  s receptima  ovogodišnjih natjecateljica, na koju se osvrnuo i predsjednik žirija ove manifestacije Slavko Večerić, ujedno i član Hrvatskog kulinarskog saveza. Čuvanje starih recepata, profesionalni pristup manifestaciji i vraćanje iz zaborava gastronomskih delicija, ali i tradicionalnih vrijednosti osnovne su odrednice „Babičinih kolača“, uz podsjetnik na web stranicu ove manifestacije – http://www.babicinikolaci.com.hr/ .

MOBILNA APLIKACIJA – DOSTUPNA, BRZA I INFORMATIVNA

 

Uvijek inspirativna, a istodobno vezana uz upotrebu tradicionalnih namirnica, zagorska je kuhinja uz vrhunska vina koja ovo podneblje nudi svrstala Zagorje u sam vrh hrvatske ponude. Da bi gostima podaci bili što dostupniji, Krapinsko-zagorska županija je odlučila gastro vodič ponuditi kao mobilnu aplikaciju, a jučerašnja je konferencija bila prigoda da se prisutni detaljno upoznaju sa značajkama ove brze i informativne usluge. Predstavljajući aplikaciju, Rikard Micek, direktor  tvrtke „Metro“ koja ju je izradila, skrenuo je pozornost na činjenicu da je u prošloj godini prodaja pametnih telefona i tableta povećana za čak 71 posto, a sve procjene govore o daljnjem rastu u idućim godinama. Mobilne su aplikacije alat koji brže radi i pristupa podacima, bez ili sa internetskom vezom te značajno  promiču vidljivost branda. Trendovi koji danas postoje u turizmu pokazuju da 64 posto turista traži podatke upravo o restoranima, od čega se 94 posto odnosi na lokalne informacije. Mobilna aplikacija Gastro Zagorje podržava iOs i Androide, odnosno pametne telefone i tablete. Aplikacija detektira trenutnu geolokaciju korisnika i ujedno ga usmjerava na ostalu ponudu u okruženju, daje prikaz na karti, recepte, galerije fotografija, kontakte objekata, ponudu i cijene te omogućava komunikaciju telefonom ili mailom. Dodatna je vrijednost ove aplikacije vrlo detaljna navigacija, poput GPS uređaja, a osim odlične tražilice korisnicima nudi i brojne informacije o događanjima u okruženju. Ono što slijedi jest promocija aplikacije kroz različite medije, online oglašavanje, korištenje QR kodova i ostalo.

„GASTRONOMIJA JE JEDNA OD BITNIH OKOSNICA TURIZMA“

 

„Čestitam vam na ovom projektu, kao i na činjenici da ste prepoznali gastronomiju kao jednu od važnih okosnica našeg turizma“ – naglasio je ministar turizma Darko Lorencin, dodajući kako je upravo gastronomija temelj oko kojeg se gradi daljnja ponuda. Današnji turisti imaju svoje želje i očekivanja – traže se kvaliteta proizvoda i usluga, vrijednost za novac, autohtona i zdrava prehrana te je općenito snažno prisutan trend povratka izvornim navikama. „Zagorska kuhinja ima i niz drugih pozitivnih aspekata, ona je kvalitetna baza za nova kretanja“ – napomenuo je ministar Lorencin te naglasio kako je Zagorje važna gastro destinacija, poželjevši Krapinsko-zagorskoj županiji da nastavi ovim tempom, jer je svojim dosadašnjim aktivnostima pokazala da razumije i prati trendove u turizmu – uvoditi nove usluge i ponudu, promovirati destinaciju na adekvatan i efikasan način, imajući u vidu činjenicu da 50 posto gostiju svoje odluke o turističkom dolasku donosi uz pomoć informacija koje pruža Internet.


Fotogalerija