Zagorje
Bajka na dlanu

Zagorje posjetilo 18 posto više turista nego lani

Datum objave: 7. rujna 2011.

Turizam se pozicionirao kao značajan skup gospodarskih grana u Krapinsko-zagorskoj županiji. Sa svojim prirodnim, povijesnim, kulturnim i ljudskim potencijalima i bogatstvima naša regija može uspješno konkurirati na zahtjevnom turističkom tržištu. Stoga se posljednjih godina izrazita važnost daje brandiranju Zagorja kao jedinstvene turističke destinacije i razvoju različitih vidova turističke ponude s naglaskom na zagorsku enogastronomiju, zagorsku tradiciju, prirodne resurse i vrijednosti.

            Današnjoj tiskovnoj konferenciji prisustvovali su župan Siniša Hajdaš Dončić, zamjenik župana Anđelko Ferek-Jambrek, direktorica TZ KZŽ Sanja Škrinjar, tajnica Hrvatske gospodarske komore Županijske komore Krapina Sanja Mihovilić, koordinatorica projekata promocije KZŽ Ana Pavić te predstavnici tvrtke Novena. Tema konferencije bila je promocija novog turističkog web portala, turističke karte KZŽ te prezentacija turističkih pokazatelja za KZŽ od siječnja do kolovoza ove godine.

            „Turizam predstavlja mješavinu gospodarskih grana, uključuje ugostiteljske subjekte, proizvođače hrane, tekstilnu industriju, proizvođače suvenira i mnoge druge. Razvojem turizma razvijaju se i ostali gospodarski subjekti“, istaknuo je župan Siniša Hajdaš Dončić te dodao kako su u županiji u tijeku dva velike turističke investicije, Terme Tuhelj sa 70 milijuna kuna te Terme Jezerčica s 20 milijuna kuna čime nastojimo brendirati destinaciju Zagorja kao destinaciju sa četiri zvjezdice.

            Spomenuta turistička karta KZŽ predstavlja svojevrsni nastavak na ostale promotivne aktivnosti Županije s ciljem ujednačene vizualne komunikacije. Riječ je o ilustriranoj karti koja daje cjelovit prikaz turističke ponude naše regije od topličkog, kulturnog, povijesnog, vjerskog turizma s popisom hotela, pansiona, agroturizama. Također, sadrži i servisne informacije te sve ostale informacije potrebne turistu za lakše snalaženje Zagorjem.

            Prema riječima direktorice TZ KZŽ, novi turistički web portal (www.tzkzz.hr)  slijedi ideju pružanja svih informacija o turističkoj ponudi KZŽ koje su potrebne turistu na jednom mjestu. Prednost novog web portala jest u tome što omogućava integraciju TZ KZŽ s ostalim turističkim zajednicama na području županije kao i ponuđačima turističkih usluga kako bi zajednički administrirali portal, odnosno sami postavljali aktualne informacije o turističkoj ponudi, objasnio je Ervin Šiljić, direktor Novene, tvrtke koja je izradila web portal.

            Obzirom da u stvaranju i prezentiranju turističke ponude ključ uspjeha leži u dizajnu, kao što to ističe župan Hajdaš Dončić, Županija je u svojoj vizualnoj komunikaciji dosljedna projektu Bajka na dlanu pa je tako za dizajn weba, a i ostalih brošura zaslužna tvrtka Laboratorium.

            A ono do čega su svi ovi napori u promociji županije i stremljenje k razvoju Zagorja kao vodeće destinacije kontinentalnog turizma doveli, jesu vrlo pozitivni turistički pokazatelji za Krapinsko-zagorsku županiju od siječnja do kolovoza ove godine. Riječ je o porastu broja dolazaka za 18% i porastu broja noćenja za 13% u odnosu na razdoblje od siječnja do kolovoza prošle godine. „Možemo biti ponosni na ovakve rezultate obzirom na to da je velik broj županija doživio stagnaciju, odnosno pad u broju dolazaka i noćenja gostiju.“, naglasila je direktorica TZ KZŽ Sanja Škrinjar.

            Župan je ujedno najavio i manifestacije u koje će se održati u narednom razdoblju. Najprije će se održati kulinarski show „Zagorski chef“ u kojem će sudjelovati i poznata imena vrsnih kuhara, Mato Janković i Rene Bakalović, a koji će se održati 16. rujna 2011., u Termama Tuhelj. Nakon toga slijedi manifestacija 100% zagorsko na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, od 30. rujna do 02. listopada 2011., na kojoj će biti predstavljeni proizvodi Hrvatskog zagorja. Početkom listopada će biti održana ovogodišnja Štruklijada, ovoga puta u Klanjcu.

            Također, župan Hajdaš Dončić iskoristio je priliku objaviti planove na području turizma za sljedeću godinu. Naime, u planu je razvoj konjičkog turizma te cikloturizma. Sljedeće godine održat će se prvi konjički kup u Krapinsko-zagorskoj županija, a na polju cikloturizma zadatak je da se mapiraju biciklističke staze. Isto tako, krenut će se promocijom županije kao turističke destinacije putem internetskih društvenih mreža i drugih modernih kanala komunikacije.