Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno
- Odluku o poništenju dijela natječaja za radna mjesta pod brojevima 2 i 3 možete preuzeti u prilogu ispod teksta
- Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti za radno mjesto broj 7. nalazi se u prilogu ispod ovog teksta
- Pozivi na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti za radna mjesta pod brojevima 1, 2, 3, 4, 5 i 6 nalaze se u prilozima ispod ovog teksta.
- Natječaj je otvoren do 20.03.2025. godine.
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
UPRAVNI ODJEL ZA
OPĆU UPRAVU, IMOVINSKO-PRAVNE I
ZAJEDNIČKE POSLOVE
KLASA: 112-02/25-01/02
URBROJ: 2140-05/1-25-1
Krapina, 06. ožujka 2025.
Temeljem članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11., 4/18. i 112/19.) pročelnici upravnih odjela Krapinsko-zagorske županije, raspisuju
JAVNI NATJEČAJ
za prijam u službu
U Krapinsko-zagorsku županiju primaju se na neodređeno vrijeme i uz obvezan probni rad u trajanju od tri mjeseca:
U Upravni odjel za opću upravu, imovinsko-pravne i zajedničke poslove:
1. SAMOSTALNI UPRAVNI REFERENT ZA IMOVINSKO-PRAVNE POSLOVE – 1 izvršitelj/ica
2. VIŠI REFERENT ZA PRENAMJENU ZEMLJIŠTA I FINANCIJSKE POSLOVE – 1 izvršitelj/ica
U Upravni odjel za obrazovanje, kulturu, šport i tehničku kulturu:
3. VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA INVESTICIJE – 1 izvršitelj/ica
U Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu politiku, branitelje, civilno društvo i mlade
4.VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA SOCIJALNU SKRB – 1 izvršitelj/ica
5. VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA ZDRAVSTVO I SOCIJALNU SKRB – 1 izvršitelj/ica
U Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša:
6. VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU – 2 izvršitelja/ice
U Službu za unutarnju reviziju:
7.UNUTARNJI REVIZOR – 1 izvršitelj/ica
Na ovaj Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme (dalje u tekstu: Natječaj) mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovome Natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Opći uvjeti za prijam u službu:
- punoljetnost,
- hrvatsko državljanstvo,
- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.
Posebni uvjeti za prijam u službu i raspored na radna mjesta pod br.:
1. Samostalni upravni referent za imovinsko-pravne poslove
- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij pravne struke
- najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- položen državni ispit
- znanje rada na osobnom računalu
2. Viši referent za prenamjenu zemljišta i financijske poslove
- sveučilišni ili stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij ekonomske ili upravne struke,
- najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- položen državni ispit
- znanje rada na osobnom računalu
3. Viši stručni suradnik za investicije
- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij građevinske struke
- najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- položen državni ispit
- znanje rada na osobnom računalu
- znanje jednog stranog jezika
- vozačka dozvola B kategorije
4. Viši stručni suradnik za socijalnu skrb
- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij pravne, upravne ili socijalne struke, sociolog ili socijalni pedagog
- najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- položen državni ispit
- znanje rada na osobnom računalu
- vozačka dozvola B kategorije
5. Viši stručni suradnik za zdravstvo i socijalnu skrb
- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij društvene struke
- najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- položen državni ispit
- znanje rada na osobnom računalu
- vozačka dozvola B kategorije
6. Viši stručni suradnik za prostorno uređenje i gradnju
- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitekture i urbanizma ili građevinske struke
- najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- položen državni ispit
- znanje rada na osobnom računalu
7. Unutarnji revizor
- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomske ili pravne struke
- najmanje 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- položen državni ispit
- stručno ovlaštenje ministra financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru
- znanje rada na osobnom računalu
Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni ispit/stručno ovlaštenje ministra financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru može biti primljena u službu pod uvjetom da ispit položi u zakonskom roku.
Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge, koji mogu biti i u neovjerenim preslikama te će odabrani kandidati predočiti izvornike:
- životopis
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica) ili Elektronički zapis iz Knjige državljana
- dokaz o traženoj stručnoj spremi (uvjerenje, diploma, potvrda)
- uvjerenje nadležnog suda se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg dana roka za podnošenje prijava na Natječaj)
- vlastoručno potpisanu izjavu da za prijem u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
- dokaz o položenom državnom ispitu (svjedodžba, uvjerenje)
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje)
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima za radna mjesta od br. 1. do br. 6.: u trajanju od najmanje jedne godine, a za radno mjesto7. u trajanju od najmanje četiri godine, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u ispisu Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca)
- za radno mjesto br. 3. i dokaz o znanju jednog stranog jezika (potvrda, uvjerenje ili druga isprava škole stranih jezika ili indeks ili druga isprava visokoškolske ustanove iz koje je vidljivo da je kandidat položio ispit iz stranog jezika za vrijeme školovanja na visokoškolskoj ustanovi na kojoj je stekao stručnu spremu traženu ovim Natječajem)
- za radna mjesta br. 3., 4. i 5. i dokaz o posjedovanju vozačke dozvole B kategorije (važeća vozačka dozvola B kategorije)
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti pisane dokaze o tom statusu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji može ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21) i članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), dužan se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo, te je uz prijavu dužan priložiti propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno članku 101. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843. Kandidat koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nisu koristili pravo prednosti pri zapošljavanju po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o utvrđenom invaliditetu, odnosno drugu javnu ispravu o invaliditetu, na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom.
Kandidat koji ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Natječajni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.
Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrati će se da je povukao prijavu na Natječaj.
Na web stranici Krapinsko-zagorske županije www.kzz.hr (natječaji za radna mjesta) objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radno mjesto koje se popunjava ovim Natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja će se provoditi prethodna provjera znanja i sposobnosti te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru.
Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu za svaki upravni odjel utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja te će na web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti poziv kandidatima koji će sadržavati mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja iste.
Pisane prijave na Natječaj, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od osam dana od dana objave Natječaja u “Narodnim novinama”, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, 49000 Krapina, Magistratska 1:
I Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu u Upravni odjel za opću upravu, imovinsko-pravne i zajedničke poslove s naznakom “Javni natječaj za prijam u službu i 1. Samostalnog upravnog referenta za imovinsko-pravne poslove/2.Višeg referenta za prenamjenu zemljišta i financijske poslove”;
II Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu u Upravni odjel za obrazovanje, kulturu, šport i tehničku kulturu, s naznakom “Javni natječaj za prijam u službu: 3. Višeg stručnog suradnika za investicije”;
III Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu u Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu politiku, branitelje, civilno društvo i mlade, s naznakom “Javni natječaj za prijam u službu: 4. Višeg stručnog suradnika za socijalnu skrb/5. Višeg stručnog suradnika za zdravstvo i socijalnu skrb; ”
IV Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša s naznakom “Javni natječaj za prijam u službu: 6. Višeg stručnog suradnika za prostorno uređenje i gradnju”;
V Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu u Službu za unutarnju reviziju, s naznakom: “Javni natječaj za prijam u službu: 7. Unutarnjeg revizora.”
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natječaju.
Osobe koje neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz Natječaja neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Natječaj i o istome će biti pisano obaviještene.
Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.
O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
P R O Č E L N I C A
Silvija Profeta Fabijančić
P R O Č E L N I C A
Mirjana Smičić Slovenec
P R O Č E L N I C A
Martina Gregurović Šanjug
P R O Č E L N I C A
Gordana Gretić
P R O Č E L N I C A
Ivanka Znika