Zagorje
Bajka na dlanu

Javni poziv za edukaciju korisnika mjera ruralnog razvoja u 2015. godini

Datum objave: 3. veljače 2015.

Na temelju članka 9., stavak 1. Pravilnika za provedbu mjere: Edukacija za korisnike mjera ruralnog razvoja u 2014. i 2015. godini („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 12/13), župan Krapinsko-zagorske županije raspisuje

J A V N I     P O Z I V

za edukaciju korisnika mjera ruralnog razvoja u 2015. godini

 

1. Predmet Javnog poziva je prikupljanje prijava za dodjelu financijskih sredstva za:

a) aktivnost organiziranja predavanja, savjetovanja, tečajeva i seminara iz područja ruralnog razvoja i tehnologije i organizacije poljoprivredne proizvodnje;

b) aktivnost posjete stručnim i znanstvenim institucijama, oglednim tvrtkama i gospodarstvima u zemljama EU-a, a vezano uz ruralni razvitak i tehnologiju i organizaciju poljoprivredne proizvodnje;

c) aktivnost sudjelovanja na predavanjima, savjetovanjima, tečajevima i seminarima iz ruralnog razvoja i tehnologije i organizacije poljoprivredne proizvodnje, temeljem Pravilnika za provedbu mjere: Edukacija za korisnike mjera ruralnog razvoja u 2014. i 2015. godini („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 12/13).

2. Na Javni poziv prijavljuje se:

a) “Aktivnost” organiziranja predavanja, savjetovanja, tečajeva i seminara iz područja ruralnog razvoja i tehnologije i organizacije poljoprivredne proizvodnje.

“Ukupno prihvatljivi troškovi” su troškovi za aktivnost organiziranja predavanja, savjetovanja, tečajeva i seminara za koje podnositelj prijave na Javni poziv može ostvariti financijska sredstva.

b) “Aktivnost” posjete stručnim i znanstvenim institucijama, oglednim tvrtkama i gospodarstvima u zemljama EU-a, a vezano uz ruralni razvitak i tehnologiju i organizaciju poljoprivredne proizvodnje.

“Ukupno prihvatljivi troškovi” su troškovi za aktivnost posjete stručnim i znanstvenim institucijama, oglednim tvrtkama i gospodarstvima u zemljama EU-a, a vezano uz ruralni razvitak i tehnologiju i organizaciju poljoprivredne proizvodnje za koje podnositelj prijave na Javni poziv može ostvariti financijska sredstva.

c) “Aktivnost” sudjelovanja na predavanjima, savjetovanjima, tečajevima i seminarima iz ruralnog razvoja i tehnologije i organizacije poljoprivredne proizvodnje. “Ukupno prihvatljivi troškovi” su troškovi za aktivnost sudjelovanja na predavanjima, savjetovanjima, tečajevima i seminarima iz ruralnog razvoja i tehnologije i organizacije poljoprivredne proizvodnje za koje podnositelj prijave na Javni poziv može ostvariti financijska sredstva.

3. Dodjela financijskih sredstava za aktivnosti navedenih pod točkom 2. stavak a), b) i c) Javnog poziva podrazumijeva dodjelu nepovratnih sredstava iz proračuna Krapinsko-zagorske županije.

4. Korisnici sredstava mogu biti:

• obiteljska poljoprivredna gospodarstva,

• obrtnici,

• poljoprivredne zadruge,

• trgovačka društva i druge pravne osobe

koje su upisane u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava u Agenciji za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju u Regionalnom uredu Krapinsko-zagorske županije, imaju prebivalište, odnosno sjedište na području Krapinsko-zagorske županije,

• udruženja poljoprivrednika i šumoposjednika koja su upisana u registar udruga u Uredu državne uprave u Krapinsko-zagorskoj županiji, uz uvjet da svi njihovi članovi imaju sjedište ili prebivalište na području Krapinsko-zagorske županije.

• jedinice lokalne samouprave, regionalne i lokalne institucije i ustanove s područja Krapinsko-zagorske županije.

5. Financijska sredstva dodijeliti će se korisnicima u iznosu do 100% ukupno prihvatljivog troška

a) za aktivnost organiziranja predavanja, savjetovanja, tečajeva i seminara iz područja ruralnog razvoja i tehnologije i organizacije poljoprivredne proizvodnje, a najviše do 10.000,00 kuna po podnesenoj prijavi;

b) za aktivnost posjete stručnim i znanstvenim institucijama, oglednim tvrtkama i gospodarstvima u zemljama EU-a, a vezano uz ruralni razvitak i tehnologiju i organizaciju poljoprivredne proizvodnje, a najviše do 15.000,00 kuna po podnesenoj prijavi;

c) za aktivnost sudjelovanja (kotizacija) na predavanjima, savjetovanjima, tečajevima i seminarima iz ruralnog razvoja i tehnologije i organizacije poljoprivredne proizvodnje, a najviše do 2.000,00 kuna po podnesenoj prijavi.

6. Ukupno prihvatljivi troškovi

a) za aktivnost organizacije predavanja, savjetovanja, tečajeva i seminara su:

• troškovi rada predavača/ mentora/moderatora,

• troškovi tiskanja plakata i izrade bannera,

• troškovi tiskanja pozivnica, brošura, kataloga, radnih materijala i sl.

b) za aktivnost posjete stručnim i znanstvenim institucijama, oglednim tvrtkama i gospodarstvima u zemljama EU-a su:

• troškovi putovanja i smještaja,

• troškovi ulaznica i/ili sudjelovanja,

• troškovi stručnog vodiča i/ili predavača.

c) za aktivnost sudjelovanja na predavanjima, savjetovanjima, tečajevima seminarima su:

• troškovi uplate za sudjelovanje (kotizacija)

7. Na Javni poziv mogu se prijaviti:

a) održana predavanja, savjetovanja, tečajevi i seminari u 2015. godini, te predavanja, savjetovanja, tečajevi i seminari čija je organizacija u pripremi i biti će provedena do kraja tekuće godine,

b) izvršene posjete u 2015. godini stručnim i znanstvenim institucijama, oglednim tvrtkama i gospodarstvima u zemljama EU-a, a vezano uz ruralni razvitak i tehnologiju i organizaciju poljoprivredne proizvodnje, te posjete čija je organizacija u pripremi i biti će provedena do kraja tekuće godine,

c) izvršena sudjelovanja na predavanjima, savjetovanjima, tečajevima i seminarima iz ruralnog razvoja i tehnologije i organizacije poljoprivredne proizvodnje.

8. Rok za podnošenje prijava na Javni poziv je do 19. ožujka 2015. godine.

9. Podnošenje prijave:

Sve prijave podnose se na popunjenim službenim obrascima:

OBRAZAC KZŽ 1/1, OBRAZAC KZŽ 1/2, OBRAZAC KZŽ 2/1, OBRAZAC KZŽ 2/2, OBRAZAC KZŽ 3/1, OBRAZAC KZŽ 3/2 uz koje je utvrđena obavezna dokumentacija koja se prilaže uz obrasce.

Obrasci s popisom obavezne dokumentacije u prilogu mogu se preuzeti u Upravnom odjelu za gospodarstvo, poljoprivredu, promet, komunalnu infrastrukturu i EU fondove Krapinsko-zagorske županije Magistratska 1, 49000 Krapina ili na web stranici: http://www.kzz.hr (Natječaji i javni pozivi).

Obrasci za prijavu na Javni poziv ne smiju se ni na koji način mijenjati.

10. U razmatranje se neće uzeti prijave koje su zakašnjele i nepotpune, te ako nisu u skladu s uvjetima u Javnom pozivu.

11. Konačnu odluku o dodjeli financijskih sredstva donosi župan na Prijedlog Povjerenstva za provedbu mjera ruralnog razvoja.

12. Krapinsko-zagorska županija će s Korisnicima za aktivnost organiziranja predavanja, savjetovanja, tečajeva i seminara, te za aktivnosti posjete čija je organizacija u pripremi i biti će provedene do kraja tekuće godine potpisati Ugovor.

13. Obrasci za prijavu s dokumentacijom u njenom prilogu dostavljaju se isključivo putem pošte u zatvorenoj omotnici na čijoj poleđini treba obavezno ispisati ime i prezime i adresu pošiljatelja, te istu dostaviti na adresu:

 KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA

Upravni odjel za gospodarstvo, poljoprivredu, promet

komunalnu infrastrukturu i EU fondove

Magistratska 1

49 000 KRAPINA

s naznakom za Javni poziv

„Edukacija za korisnike mjera ruralnog razvoja”

– NE OTVARATI –

ŽUPAN

Željko Kolar