Zagorje
Bajka na dlanu
Datum objave: 8. svibnja 2019.

Festivalčić je zamišljen kao program u kojem sudjeluju učenice i učenici iz osnovnih i srednjih škola partnera u projektu Baltazar 4, a svoje škole će predstaviti putem promotivnog štanda te glazbenim, plesnim i dramsko-scenskim izvedbama. Domaćini Festivalčića u šk. god. 2018./2019. su Osnovna škola Janka Leskovara i Grad Pregrada, a događanje će se održati 11. svibnja s početkom u 10:00 sati, u sklopu nacionalne kampanje Dani otvorenih vrata EU projekata, koja će se diljem Hrvatske provoditi u razdoblju od 9. do 19. svibnja 2019. godine.

Krapinsko-zagorska županija projektom Baltazar 4 osigurava potrebnu podršku za šezdesetak učenika s teškoćama u razvoju putem zapošljavanja pomoćnika u nastavi. Provedba projekta počela je 24. srpnja 2017. godine te će trajati do 27. srpnja 2021. godine.  Svake školske godine pokreće se postupak ocjene potrebe za pomoćnikom te natječajni postupak za zapošljavanje pomoćnika u nastavi. Partnerski pristup i projektne aktivnosti jačaju uspostavu stručnog i održivog sustava osiguravanja podrške učenicima s teškoćama, što doprinosi ostvarivanju prava na primjereno i inkluzivno obrazovanje, jednake mogućnosti za poboljšanje odgojno-obrazovnog uspjeha, uspješnu socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje, osamostaljenje i razvoj vještina.

Ukupna vrijednost projekta je 10.872.432 kune, od  čega je 10.000.000 (maksimalni iznos) kuna iznos bespovratnih sredstava iz Europskog socijalnog fonda. Projekt se provodi u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.“, Prioritetnom osi 3. Obrazovanje i cjeloživotno učenje, Investicijskog prioriteta 10.3. Povećanje jednakog pristupa cjeloživotnom učenju za sve dobne skupine u formalnim, neformalnim i informalnim okruženjima, unapređivanje znanja, vještina i kompetencija radne snage te promicanje fleksibilnih načina učenja profesionalnim usmjeravanjem i vrednovanjem stečenih kompetencija, Specifičnog cilja 10.3.1. Unapređenje pristupa kvalitetnom obrazovanju na pred-tercijarnim razinama za učenike iz skupina u nepovoljnom položaju.