Zagorje
Bajka na dlanu

Kampanja za privlačenje stranih investitora

Datum objave: 29. studenoga 2010.

Ciljana kampanja za privlačenje stranih investitora (Investor Outreach kampanja), provodi se u sklopu EU-IPA projekta „Razvoj investicijskog okruženja“, u koji je uključena i Krapinsko-zagorska županija. Svrha Investor Outreach programa, kao proaktivnog oblika marketinga, jest identifikacija, priprema i odabir potencijalnih projekata kako bi se poslovne prilike prepoznate od strane županija pripremile za privlačenje inozemnih izravnih ulaganja (FDI).

Županijski timovi koji sudjeluju u Outreach programu dobili su zadatak osmisliti projekte s dodanom vrijednosti kako bi privukli ulagače u znanjem intenzivne sektore poput informacijsko komunikacijskih tehnologija, usluga s višom dodanom vrijednošću te sektore farmaceutike i biotehnologije. Na dvodnevnoj radionici održanoj proteklog tjedna u Zadru, kojoj je prisustvovao i zamjenik župana za gospodarstvo Anđelko Ferek-Jambrek, 12 županijskih timova prezentiralo je pojedinačno svoje projekte, a za najbolje će biti organizirane Outreach kampanje u inozemstvu – u Europi, SAD-u te Dalekom Istoku – na kojima će se s potencijalnim ulagačima razgovarati o mogućnostima ulaganja u Hrvatsku.

Odabrane kampanje zajedno će organizirati i provoditi projektni nacionalni tim koji će biti sastavljen od predstavnika iz županija i Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva. Ovakav ciljani pristup stranim ulagačima koriste gotovo sve manje zemlje u procesu privlačenja FDI-a, uz dodatnu prilagodbu lokalnim uvjetima.