Zagorje
Bajka na dlanu

KZŽ domaćin najprestižnijem događaju PR industrije u jugoistočnoj Europi

Datum objave: 7. travnja 2017.

15. izdanje PRO.PR konferencije otvorio je župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar, koji je u pozdravnom govoru rekao:: „Krapinsko-zagorska županija prepoznaje važnost komunikacijskog menadžmenta kao ključnog alata za promociju njezinih sposobnosti i potencijala te smo iznimno ponosni što smo dobili priliku biti domaćini najprestižnijem događaju PR industrije u regiji, koji je ove godine okupio sudionike iz čak 15 zemalja.

Odnosi s javnošću imaju veliku ulogu u poslovanju – danas je gotovo nemoguće zamisliti uspješnu tvrtku koja nema kvalitetno izgrađen sustav odnosa s javnošću, jer činjenica je da uspjeh ne ovisi samo o kvaliteti proizvoda ili usluga, već i dobrim dijelom da li smo svjesni da – dobar pr prodaje skoro sve!

Osoba koja želi biti uspješna u PR poslu, mora posjedovati brojna znanja i vještine. Ovisno od tvrtke do tvrtke, taj set znanja i vještina može varirati, ali temeljna zadaća uvijek ostaje ista –  komuniciranje.

To nije lako, jer komuniciranje nije više samo tehnika, ona je postala svojevrsna umjetnost. zašto? Zato jer živimo u svijetu  koji je zasićen informacijama sa svih strana. PR stručnjak u tom svijetu ima nimalo lak zadatak da se u tom „informacijskom kaosu“ izbori za svoj prostor i za svoju poruku te da u konačnici, njegova poruka stigne do cilja bez „šumova sa strane“. Sve to zahtjeva iznimne doze kreativnosti i originalnosti.

Dio nas rađa se sa nekim od vrlina koje su potrebne za to da se bude dobar PR-ovac, ali većina nas ipak ih mora učiti i stjecati kroz život. U svakom slučaju, smatram da održavanje ovakvih konferencija, a posebno ove, svakako doprinosi tome da postanete još educiraniji, još kreativniji i efikasniji u svojem poslu“, rekao je župan Kolar. Sudionike konferencije su pozdravili i predsjednik organizacijskog odbora Danijel Koletić, direktor Termi Tuhelj Vasja Čretnik i Richard Linning, predsjednik IPRA, stalnog partnera PROPR konferencije.

 

Dosad je PRO.PR konferencija okupila više od 2500 stručnjaka na području odnosa s javnošću i medija. 2012. godine utemeljena je i PRO.PR Awards, (povodom 10. obljetnice konferencije) – svečana dodjela nagrada kolegama koji su pridonijeli razvoju struke. Vizija konferencije je povezati i ujediniti pojedince i organizacije koje smatraju da su odnosi s javnošću suvremeni način interakcije, komunikacije i ostvarivanja suradnje. Misija konferencije je omogućiti svim osobama koje se bave profesionalnom komunikacijom stjecanje novih znanja i vještina na području odnosa s javnošću i komuniciranja.

U sklopu četverodnevne konferencije, osim predavanja i radionica, Krapinsko-zagorska županija i TZ Krapinsko zagorske županije, u suradnji s MHZ, sudionicima organizira razgledavanje regije domaćina i upoznavanje s povijesnim, kulturnim i turističkim potencijalima destinacije Zagorje – Bajka na dlanu. Sudionici spomenute konferencije posjetiti će Muzej krapinskih neandertalaca kao i Muzej Staro selo Kumrovec. Također, u vrijeme trajanja konferencije, sudionici će imati prilike kupiti nešto od autohtonih, prepoznatljivih i tradicionalnih proizvoda Krapinsko-zagorske županije.

 

Strani predavači koji će sudjelovati na konferenciji:

  • John Shield, direktor korporativnih komunikacija u BBC-u koji će govoriti o komunikacijama kao faktoru promjena

 

  • Bryson Thornton, direktor komunikacija u Philip Morrisu za područje Istočne Europe, Bliskog istoka i Afrike koji će govoriti o ulozi komunikaciju u transformaciji duhanske industrije

 

 

  • Christian Spahr, direktor odjela za odnose s medijima u Institutu Konrad Adenauer koji će govoriti o komunikacijskim izazovima diplomacije u odnosu zemalja JI Europe i EU

 

  • Alexander Dourchev, direktor vodeće bugarske PR agencije koji će govoriti o pozicioniranju tvrtke nakon pokretanja start up programa

 

 

  • Peter Thier, direktor korporativnih komunikacija u Austrian Airlinesu koji će govoriti o PR-u u vremenima promjene čime će se dotaknuti i svojeg djelokruga u komunikaciji u zračnom prometu

 

  • Francis Ingham, direktor najutjecajnijeg udruženja komunikatorskih agencija u Europi koji će govoriti o položaju država i općenitog smjera u kojem se kreću odnosi s javnošću

 

 

  • Lucie Pechackova iz O2, vodeće telekomunikacijske kompanije iz Češke koja će govoriti o tome kako je ova kompanija uspješno preživjela restrukturiranje i doživjela poslovni procvat zahvaljujući dobrom upravljanju komunikacijama

 

 

Domaći  predavači koji će sudjelovati na konferenciji: Goran Pivarski iz Microsofta, Jelena Šarenac iz Henkela Adria, Katarina Klemenc iz Sandoza, prof. dr. Mladen Radujković sa Sveučilišta Alma Mater Europaea koje je utemeljila Europska akademija znanosti i umjetnosti te Hrvoje Glasnović iz Agrokora.

 

Panelisti i teme panela :

•     „Branding i PR“ kojeg moderira Goran Pavlović, glavni urednik časopisa JaTrgovac.
 
•    „Porast populizma“ kojeg moderiraju Richard Linning i Toni Muzi Falconi.
 
•    „Komunikacija kao osnova uspješnih razvojnih politika- Javno nije sexy“ kojeg moderira Melita Pavlek, glavna tajnica Hrvatske zajednice županija

 

VIŠE INFORMACIJA NA LINKU: http://www.pro-pr.com/

 


Fotogalerija