Zagorje
Bajka na dlanu

NAJAVA: Poslovni uzlet grada Zaboka – 08. travnja

Datum objave: 5. travnja 2016.

Poslovni dnevnik u suradnji s Krapinsko-zagorskom županijom i Gradom Zabokom organizira besplatne edukacije i predavanja za poduzetnike, obrtnike i vlasnike OPG-ova, kao i za sve poduzetne osobe zainteresirane za usavršavanje svojih poslovnih, menadžerskih i marketinških kompetencija te one koji se žele informirati o mogućnostima unaprjeđenja poslovanja, upravljanja i konkurentnosti u poslovnom svijetu.

 

Polaznike će renomirani stručnjaci opskrbiti informacijama, novostima i savjetima primjenjivim u bankarskom sustavu, menadžmentu, marketinškom i strateškom razvoju, a ujedno će saznati više o EU fondovima namijenjenim za ruralni razvoj i profesionalnoj rekonstrukciji kriznog poslovnog momenta. Uz specifikaciju koraka koje vode povoljnom kreiranju vrhunske marketinške i brend strategije, polaznici će usvojiti i temeljne upravljačke vještine prezentirane na konkretnim realnim slučajevima.

 

Edukacije će otvoriti glavni urednik Poslovnog dnevnika Mislav Šimatović, a sudionike i polaznike Poslovnog uzleta grada Zaboka pozdravit će i gradonačelnik Zaboka Ivan Hanžek te župan Krapinsko županije Željko Kolar.

 

Usprkos svojoj proaktivnosti i urođenim rukovodstvenim sposobnostima poduzetnici nerijetko mogu zateći svoja poduzeća uzdrmana kriznom situacijom. U neprilici, vlasnici poduzeća i obrta posežu za strategijom, modelima i rješenjima konstruiranim za preživljavanje i u tom trenutku ključno postaje menadžerstvo kao upravljačka funkcija za rekonstruiranje poduzeća. Nikola Nikšić, savjetnik za menadžment i suosnivač tvrtke Konter polaznike će savjetovati o tehnikama i alatima za provedbu temeljnih strateških spasilačkih poteza koje će njihovu tvrtku na inovativan i stručan način izvući iz oluje i osigurati joj dugoročan opstanak.

 

Politika ruralnog razvoja EU-a kontinuirano se razvija u svrhu susretanja izazova vezanih uz ruralna područja. S ciljem poticanja konkurentnosti poljoprivrede, osiguravanja održivog upravljanja prirodnim resursima i uravnoteženja teritorijalnog razvoja ruralnih gospodarstava, poduzetnicima i obrtnicima na raspolaganje su stavljena sredstva iz EU fondova. Kako pravilno iskoristiti priliku i identificirati područje potražnje te zajamčiti ostvarenje prava na sredstva, sve prisutne uputit će Jurica Zorman iz EGK.

 

Brendiranje je proces s ciljem izdvajanja poduzeća iz mnoštva konkurencije i kreiranje percepcije jedinstvenosti, autentičnosti i ekskluzivnosti. Brend mora opstojati u trajnoj komunikaciji s potrošačima i kupcima, ali gubi svoj smisao ukoliko poduzetnici nemaju jedinstvenu ideju o specifičnosti vlastitih proizvoda. Tomislav Ceronja, direktor kreativne agencije HYPE iz Zagreba polaznike će uputiti u izgradnju vrhunske brend strategije kroz nekoliko faktora – studiranje konkurencije, pronalazak jedinstvene ponude i tržišta te optimizaciju budžeta i komunikacijskih kanala.

 

Poslovni uzlet projekt je koji je pokrenut na inicijativu Poslovnog dnevnika, a manifestira se u obliku edukacija, predavanja, interaktivnih radionica i panel diskusija. Već treću godinu za redom projekt doprinosi promicanju malog i srednjeg poduzetništva i obrtništva te prenošenju znanja među stručnjacima.