Zagorje
Bajka na dlanu
Datum objave: 12. lipnja 2007.

U Krapini jučer je predstavljen projekt “Marketing poslovnih zona Krapinsko-zagorske županije”, kojeg je realizirala Zagorska razvojna agencija. To je prvi takav projekt u Hrvatskoj koji objedinjuje brošure, interaktivni CD i web stranicu koja će se redovno nadopunjavati. Naime, Zagorska razvojna agencija kao operativno tijelo Krapinsko – zagorske županije dovršila je projekt Marketinga poslovnih zona Krapinsko – zagorske županije u suradnji sa World Learning Inc. pod donacijskim ugovorom sa USAID-om, koji bi trebao pomoći našoj županiju da postane atraktivna destinacija poduzetničkog kapitala.
Poslovanje u blizini Zagreba
– Naš slogan je zapravo “Doing business close to Zagreb”, tj. pokrenimo naše poslovanje u blizini Zagreba, jer nam to daje određene kvalitativne i komparativne prednosti – rekao je direktor ZARE, Siniša Hajdaš Dončić. Brošure, CD i web stranica reklamiraju Krapinsko-zagorsku županiju kao destinaciju pogodnu za ulaganja, a to je ujedno i prvi korak u certificiranju županije kao pogodne za domaća i strana ulaganja
Osim fizičke infrastrukturu, obuhvatili smo i socijalnu infrastrukturu, pokazali smo zašto je dobro živjeti u zagorju, a ne samo pokrenuti poslovanje, jer znamo da bez kvalitetne socijalne infrastrukture koja uključuje vrtiće, škole, nema ni kvalitetnih investicija u Krapinsko-zagorskoj županiji – dodao je Hajdaš Dončić.
Zasad su predstavljene  poslovne zone Konjšćine, Krapine, Pregrade, Velikog Trgovišća, Zaboka i Sv. Križa Začretja, a kada druge općine, gradovi steknu određene preduvjete što se tiče prometne povezanosti i izgrađenosti njihove infrastrukture u poslovnim zonama, automatski će se i njihove poslovne zone naći na web stranici jedinstvenih poslovnih zona Krapinsko-zagorske županije. Cjelokupni marketinški materijali nalaze se na 4 jezika, hrvatski, njemački, talijanski i engleski, a više informacija o samim poslovnim zonama možete naći na novim internet stranicama www.z-bz.net.