Sastanak projektnog tima za Poslovno – tehnološki inkubator
Kako je u prosincu prošle godine izrađen izvedbeni projekt za izgradnju poslovno-tehnološkog inkubatora u Krapini, tijekom siječnja 2018. godine se intenzivno radilo na pripremi dokumentacije o nabavi za radove na izgradnji objekta. Provedeno je prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima o pripremljenoj dokumentaciji o nabavi sukladno obvezama Zakona o javnoj nabavi, a sljedeća faza provedbe projekta jest provedba prethodne provjere dokumentacije pri Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije. Spomenute aktivnosti i planovi za naredno razdoblje bile su tema sastanka projektnog tima na kojemu je, između ostalog, dogovoreno kako će se usporedno s aktivnostima u postupku javne nabave za radove pripremati i dokumentacija za nabavu stručnog nadzora nad radovima. Nakon provedene prethodne provjere dokumentacije o nabavi za radove, pokreće se postupak javne nabave.
Podsjećamo, projekt Poslovno-tehnološki inkubator ukupne vrijednosti 29.623.436,17 kuna sufinanciran je sredstvima Europske unije iz Fonda za regionalni razvoj u trajanju od 30 mjeseci. Projekt podrazumijeva uspostavu integriranog sustava (središta stručne, savjetodavne i mentorske pomoći) za potporu rasta i razvoja poduzetništva, potencijalnih i postojećih poduzetnika. Projekt će rezultirati izgradnjom objekta Poslovno-tehnološkog inkubatora Krapinsko-zagorske županije s 13 inkubacijskih prostora, višenamjenskom dvoranom te edukacijsko-tehnološkim prostorom i inovativnim laboratorijem, ali i razvojem virtualnog inkubatora kao virtualne poduzetničke mreže.