Skupština Partnerskog vijeća za tržište rada KZŽ
Na skupštini će biti predstavljena Strategija razvoja ljudskih potencijala KZŽ koja je izrađena za razdoblje od 2014. do 2020. godine kao rezultat rada svih dionika u partnerstvu (Strategija predstavljena široj javnosti – vidi stranice www.kzz.hr, www.zara.hr i www.partnerstvo-razvoj.net), i predstavlja strateški dokument sa ciljem dostizanja veće zaposlenosti uz konkurentno i društveno odgovorno gospodarstvo.
Lokalna partnerstva postala su ključni pokretači razvoja lokalne zajednice u području zapošljavanja u posljednjih nekoliko godina. Proces pristupanja Hrvatske Europskoj uniji uključuje nužnost partnerskog pristupa za lakši pristup europskim fondovima. Budućnost upravljanja europskim strukturnim fondovima, pogotovo ESF-om, zahtijeva regionalni pristup u razvoju ljudskih resursa, strateško planiranje i konzultantske usluge koje uključuju sve relevantne dionike na regionalnom tržištu rada. U kontekstu podizanja apsorpcijskog kapaciteta strukturnih fondova i kako bi se osigurala učinkovita provedba ciljeva razvoja ljudskih potencijala, provodi se projekt „Lokalna partnerstva za zapošljavanje – mogućnosti za otključavanje lokalnog talenta“, u sklopu darovnice Lokalne inicijative za poticanje zapošljavanja u okviru Operativnog programa za razvoj ljudskih potencijala 2007-2013, IPA IV komponenta. Projekt je započeo 11. listopada 2013. godine i traje 12 mjeseci, a usmjeren je na postizanje određenih ciljeva projekta – pružanje podrške funkcioniranju lokalnog partnerstva za zapošljavanje, razvoj i implementacija novih strateških ciljeva za RLJP za razdoblje 2014.-2020. godine.
Provođenjem projektnih aktivnosti, Partnersko Vijeće za tržište rada Krapinsko-zagorske županije i njegovi članovi dobili su: stručnu pomoć u redizajniranju Strategije razvoja ljudskih potencijala Krapinsko zagorske županije i Akcijskog plana; imajući u vidu lokalne potrebe u vezi s ciljevima politike EU, nacionalnim i regionalnim razvojem ljudskih potencijala, lokalnim dionicima osigurano je stručno vođenje u razvoju projektnih ideja u skladu s IPA/ESF smjernicama za financiranje; znanja o strateškom planiranju; provedeni su interni treninzi za jačanje timskog rada; radionice za predstavnike udruga; razvijen je vizualni identitet Partnerstva, promotivni materijali te medijska promocija.