Kontakt  | Privatnost  
Bajka na dlanu
HyperLink
Sva područja
Kontakt
Autobusni vozni red
Naselje polaska:
 Vi ste ovdje: Home
Ispis stranice Komentirajte stranicu Dodajte u favorite / zabilješke
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okolišaOstalo

Oglas za prijam u službu u UO za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša

Na temelju članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11., 4/18. i 121/19.) pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, raspisuje Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša.

Obavijest o ishodu Oglasa za prijam u službu u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša možete preuzeti u prilogi ispod teksta.

 

UPRAVNI ODJEL ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU
I ZAŠTITU OKOLIŠA

KLASA: 112-06/21-01/01
URBROJ: 2140/01-08-21-1
Krapina, 22. siječnja 2021.   

Na temelju članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11., 4/18. i 121/19.)  pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, raspisuje

OGLAS
za prijam u službu  na određeno vrijeme
u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša

U Krapinsko-zagorsku županiju, na određeno vrijeme od šest mjeseci s mogućnošću produženja službe na određeno vrijeme u skladu sa Zakonom o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, zbog obavljanja privremenih poslova vezanih uz obnovu zgrada oštećenih potresom na području Krapinsko-zagorske županije, prima se:  

VIŠI STRUČNI SURADNIK ILI VIŠI REFERENT – 1 izvršitelj na određeno vrijeme u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, s mjestom rada u Donjoj Stubici.

Na ovaj Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša (dalje u tekstu: Oglas) mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Oglasu odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Opći uvjeti za prijam u službu su:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.

Osim općih uvjeta za prijam u službu, kandidati moraju ispunjavati sljedeće posebne uvjete za prijam u službu:

  • sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik iz područja tehničkih znanosti polje građevinarstvo i arhitektura ili sveučilišni ili stručni prvostupnik iz područja društvenih znanosti polja interdisciplinarnih društvenih znanosti grane javna uprava (za radno mjesto viši referent) ili
  • magistar struke ili stručni specijalist iz područja tehničkih znanosti polje građevinarstvo i arhitektura ili magistar struke ili stručni specijalist iz područja društvenih znanosti polja prava ili magistar struke ili stručni specijalist iz područja društvenih znanosti polja interdisciplinarnih društvenih znanosti grane javna uprava (za radno mjesto viši stručni suradnik)
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • položen državni stručni ispit i
  • znanje rada na osobnom računalu.

Na Oglas se mogu javiti i osobe koje su po prijašnjim propisima stekle visoku ili višu stručnu spremu iz navedenih područja.

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni stručni ispit, može biti primljena u službu pod uvjetom da ispit položi u zakonskom roku.

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge koji mogu biti i u neovjerenim preslikama te će odabrani kandidati predočiti izvornik:

  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica) ili Elektronički zapis iz Knjige državljana,
  • dokaz o traženoj stručnoj spremi (uvjerenje, svjedodžba, diploma, potvrda),
  • uvjerenje o nekažnjavanju izdano od nadležnog suda (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg  dana roka za podnošenje prijava na Oglas),
  • vlastoručno potpisana izjava da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  • dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (svjedodžba, uvjerenje),
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u Elektroničkom zapisu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca).

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti pisane dokaze o svom statusu i sve druge dokaze sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17.i 98/19.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:

  • rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ),
  • dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,
  • dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,
  • potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Oglasni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere  praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.

Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Oglasa.

Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrati će se da je povukao prijavu na Oglas.

Na web-stranici Krapinsko-zagorske županije www.kzz.hr (natječaji i javni pozivi) objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radna mjesta koje se popunjavaju ovim Oglasom, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja će se provoditi prethodna provjera znanja i sposobnosti te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru.

Povjerenstvo za provedbu Oglasa za prijam u službu  u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Oglasa te će na web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti.

Pisane prijave na Oglas, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od osam dana od dana objave Oglasa na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Povjerenstvo za provedbu Oglasa za prijam u službu u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša s naznakom: (“Za  Oglas”), 49000 Krapina, Magistratska 1.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Oglasu.

Osobe koja neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz Oglasa neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Oglas i o istome će biti pisano obaviještene.

Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.

O rezultatima Oglasa kandidati će biti obaviješteni u roku od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

PROČELNIK
mr. sc. Stjepan Bručić, dipl. ing. građ.

Prilozi:

  Tekst Oglasa
  Opis poslova, podaci o plaći, načinu i područjima obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Obavijest o ishodu Oglasa

Zadnja promjena: Jučer | Prikazano 974 puta
Područja
Gospodarstvo
Poljoprivreda i šumarstvo
Promet i komunalna infrastruktura
Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kultura
EU fondovi, eurointegracije, međunarodna i regionalna suradnja
Zdravstvo, socijalna politika,
branitelji, civilno društvo, udruge i mladi
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okoliša
Energetska učinkovitost
Financije i proračun
Turizam
Opća uprava i imovinsko - pravni poslovi
Ostalo
Koronavirus Deficitarna zanimanja Humanitarna pomoć
veljača 2021
poutsrčepesune
25262728293031
1
  • Koronavirus
  • Natječaj - prevencija zdravlja, skrb o mladima i ranjivim skupinama
  • 2 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Upravni odjel za opću upravu i imovinsko-pravne poslove
  • Kroz javne natječaje ove godine osigurano 5,7 mil. kn.
  • Preminuo prof. dr. sc. Miroslav Tuđman
  • Savjetovanje sa javnošću - Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o mentorstvu
  • 2
  • Svjetsko reli prvenstvo i u Zagorju
  • 11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Registar sportskih djelatnosti
  • Plan savjetovanja Krapinsko–zagorske županije s javnošću za 2021. godinu
  • 3
  • 19 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - Južna Ivančica
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - Grobljanska ulica
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - Šumska vlaka "Stubička Gora"
  • Članovi Županijske skupštine
  • Članovi Županijske skupštine
  • 607.000 kuna za HGSS i Društvo Crvenog križa KZŽ
  • 4
  • Svjetski dan borbe protiv raka
  • Javna nabava opreme za školsku sportsku dvoranu OŠ Zlatar Bistrica
  • 13 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Odluka o proglašenju prirodne nepogode - Lobor
  • Natječaj za zasnivanje radnog odnosa - socijalni radnik u Domu za žrtve nasilja
  • 2,7 mil. kn. za T2 timove Hitne u Klanjcu i Konjščini, predano i novo vozilo
  • Počelo provođenje programa „Volonterski centar VolontirAJMO“
  • 5
  • Dvodnevna radionica o profesionalnom usmjeravanju učenika u osnovnim i srednjim škola
  • Bez promjene u modelima nastave, Stroži kriteriji za ulazak u Sloveniju
  • Procedura upravljanja i raspolaganja nekretninama
  • 12 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Za zdravstvo, socijalu, branitelje, udruge i mlade ove godine preko 50 mil. kn.
  • Dan crvenih haljina
  • ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO KZŽ PROVODI BRZE ANTIGENSKE TESTOVE
  • 6
    11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    7
    11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    8
  • Buna traje!! Održano posebno izdanje Seljačke bune.
  • 2 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Od 2017. godine do danas 7,75 mil. kn. za udruge od posebnog značaja
  • Dobitnici županijskih priznanja
  • Zaključak - privremeni zastupnik (Dugorepec)
  • 9
  • Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2021. - informativna radionica
  • 7 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Odbor za izbor i imenovanja
  • 10
  • Počelo cijepljenje stanovništva protiv bolesti COVID-19
  • 12 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Predstavljene aktivnosti Zavoda za prostorno uređenje KZŽ
  • 11
  • Vlatka Mlakar na čelu Radne skupine za gospodarstvo HRVZZ
  • Konferencija za medije Županijskog stožera i Dan broja 112
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Peto dijete obitelji Degač
  • Svjetski dan bolesnika
  • Strategija digitalne transformacije KZŽ - Javni poziv za savjetovanje
  • 12
  • 3 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • U razdoblju 2017.-2021. preko 331 mil. kn. za gospodarstvo, poljoprivredu, promet i t
  • Županija donirala 5 novih uređaja za OB Zabok
  • 13
  • 13. veljače – Svjetski dan radija
  • Svjetski dan radija
  • 6 novih osoba pozitivnih na koronavirus, posjete domovima za starije i nemoćne
  • 14
    5 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    15
  • 15. veljače - Međunarodni dan djece oboljele od malignih bolesti
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Aktivnosti Javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode KZŽ
  • Natječaj za potporu za uzgoj zagorskog purana
  • Natječaj za razvoj poljo. proizvodnje i promociju poljo. proizvoda u 2021.
  • Natječaj za potporu za pripremu projektne dokumentacije u 2021. godini
  • 16
  • 8 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Upisi u prvi razred osnovne škole
  • 17
  • 250.000 kuna za financiranje rada udruga branitelja
  • Natječaj - prevencija zdravlja, skrb o mladima i ranjivim skupinama
  • Pripreme za razvojni sporazum Sjever u tijeku, potpisivanje do kraja ožujka
  • 15 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Javni poziv za isticanje kandidatura za izbor članova / članica Žup. savjeta mladih
  • Izvješće o provjeri formalnih uvjeta kandidatura za članove ŽSM
  • Odluka o organizaciji mrtvozorničke službe - javno savjetovanje
  • 18
  • 400.000 kuna za Maticu umirovljenika KZŽ
  • 13. sjednica Županijskog savjeta mladih
  • KZŽ potpisnica Europske povelje za rad s mladima na lokalnoj razini
  • Javni poziv - Program javnih potreba u kulturi - informativna radionica
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (OŠ Side Košutić Radoboj, rekonstrukcija)
  • Evidencija zaposlenika osnovnih i srednjih škola
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2019. g.
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2020.
  • 8 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2020.
  • 19
  • Još bolja epidemiološka situacija, zatvara se COVID odjel u K. Toplicama
  • 12 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Župan: "U razvojni sporazum Sjever ugradit ćemo preko 2 milijarde kuna projekata"
  • U 4 godine 364 milijuna kuna za obrazovanje
  • Održana posljednja sjednica IV. saziva Županijskog savjeta mladih
  • 20
  • 11 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • „Suradnju Muzeja Hrvatskog zagorja i Županije treba dignuti na još viši nivo“
  • 21
  • Sastanak na temu pomoći ugostiteljskom i turističkom sektoru
  • Bez novih preminulih, na bolničkom liječenju 26 COVID pozitivnih osoba
  • 22
  • Održana završna konferencija projekta RIDE & BIKE II
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 23
  • Javni poziv - Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2021
  • Javni poziv za savjetovanje - poslovnik Županijske skupštine
  • Javni poziv za savjetovanje - statut KZŽ
  • Ponovljeni javni natječaj za prodaju vozila
  • Obavijest o javnom otvaranju ponuda na javni natječaj za prodaju vozila
  • „Razvojni sporazum nam omogućuje provođenje velikih strateških projekata“
  • BUSINESS ANGELS IMPACT FUND - PRIPREMA NOVOG FINANCIJSKOG INSTRUMENTA U RH
  • Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  • Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u UO za opće i zajedničke poslove
  • 6 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 200 tisuća kuna za promociju i edukaciju obrtnika i gospodarstvenika
  • Proračun Krapinsko-zagorske županije
  • BAIF - BUSINESS ANGELS IMPACT FUND, NAJAVNA KONFERENCIJA
  • Zaključci - privremeni zastupnik (483, 485, 488, 489)
  • Zaključci - privremeni zastupnik (355, 366)
  • 24
  • Prirodna nepogoda proglašena i za Općinu Marija Bistrica
  • Općina Mače – proglašena prirodna nepogoda (potres)
  • 16 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Oglas za prijam u službu u UO za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša
  • Obavijest o ishodu Oglasa
  • Sastanak – obnova zgrada oštećenih u potresu
  • Odbor za statut i poslovnik
  • Javni natječaj - socijalni radnik
  • Odluka o poništenju natječaja - Novi početak
  • Izmjena voznog reda zbog radova na pruzi Savski Marof - Zagreb GK
  • 25
    Javni natječaj - socijalni radnik u Domu Novi početak
    262728
    1234567
    Gradovi / općine
    visitzagorje.hr EU projekti Otvoreni proračun Elektronička kontaktna točka Službeni glasnik Online prijave na natječaje Županijska skupština Poslovne zone Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije Babičini kolači Regionalni program za mlade KZŽ 3.0 Savjetovanje Dobitnici županijskih priznanja Projekt Zalogajček Projekt Baltazar Program podrške darovitoj djeci Palijativna skrb Autobusni prijevoz EU financirani projekti - Energetska obnova škola Udomiteljstvo u Krapinsko-zagorskoj županiji Gospodarsko-socijalno vijeće HOMER Partnerstvo za razvoj Savjet mladih Krapinsko-zagorske županije Partnersko vijeće KZŽ Učenička natjecanja eEnviper - okolišne dozvole za 21. stoljeće Županijsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova SOS telefon i mreža podrške žrtvama obiteljskog nasilja Osoba za nepravilnosti Savjet za razvoj civilnog društva Antikorupcijsko povjerenstvo Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata
    Krapinsko - zagorski aerodrom, Krapina - Zagorje airport, Gubaševo, Zabok Nogometni klub Mladost Zabok, Zabok, ŽNL, nogomet,poredak Air Mill, Best, Mobile Game, iOS, Android, Addictive, One tap, recommended