Nabava usluge održavanja uredske opreme
Datum objave: 8. siječnja 2010.
R E P U B L I K A H R V A T S K A
KRAPINSKO – ZAGORSKA ŽUPANIJA
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE
KLASA: 406-07/10-01/01
URBROJ: 2140/01-13-10-1
U Krapini, 8. siječnja 2010.
Temeljem članka 2. Pravilnika o postupcima nabave roba, radova i usluga za koje ne postoji obveza provođenja postupka javne nabave KLASA: 406-01/09-01/03, URBROJ: 2140/01-09-09-2 od 21. prosinca 2009. godine, pročelnica Službe za zajedničke poslove objavljuje
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave
usluge održavanja uredske opreme
Predmet nabave: usluga održavanja uredske opreme – fotokopirnih i telefaks uređaja, pisača te multifunkcijskih uređaja, prema popisu koji se nalazi u prilogu ove Obavijesti.
Razdoblje izvršavanja usluge: od dana sklapanja ugovora do 31. prosinca 2010. godine.
Mjesto izvršavanja usluge: uredske prostorije Krapinsko-zagorske županije u Krapini, Zaboku, Zlataru, Donjoj Stubici, Pregradi i Klanjcu.
Način izvršavanja usluge: prema Prijedlogu Ugovora o održavanju uredske opreme, u prilogu ove Obavijesti.
Načini podnošenja punude:
· poštom, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Služba za zajedničke poslove, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava usluge odražavanja uredske opreme“,
· telefaksom, na broj 049/329-255,
· elektroničkom poštom na adresu: bagatelna-nabava©kzz.hr,
· neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok podnošenja ponude: 13. siječnja 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
· osnovni podatci o naručitelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj,
· sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
· original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti,
· cijena sata rada za usluge održavanja uredske opreme bez poreza na dodanu vrijednost, a prema uvjetima danima u Prijedlogu Ugovora o održavanju uredske opreme koji se nalazi u prilogu ove Obavijesti,
· dokaz o statusu ovlaštenog servisa za Canon uredsku opremu.
Kriterij za odabir ponude: najniža cijena sata rada za usluge održavanja uredske opreme bez poreza na dodanu vrijednost.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: župan.
Napomena:
Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo.
Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi prilozi neće se razmatrati.
U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava usluge održavanja uredske opreme biti će ugovorena neposredno o ćemu će biti objavljena obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.
Kontakt osobe:
Krešimir Božić – tel: 049/329-253, e-mail: kresimir.bozic©kzz.hr
Petra Vrančić Lež – tel: 049/329-253, e-mail: petra.vrancic©kzz.hr
P R O Č E L N I C A
Petra Vrančić Lež v.r.
Obavijest o donošenju Odluke o izboru najpovoljnije ponude možete preuzeti ispod teksta