Zagorje
Bajka na dlanu
Datum objave: 6. listopada 2023.
  • Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti za radno mjesto Pročelnik UO za financije i proračun možete preuzeti u prilogu ispod teksta.
  • Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti za radno mjesto Pročelnik UO za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša možete preuzeti u prilogu ispod teksta.

KLASA: 112-02/23-01/11
URBROJ: 2140-02-23-1
Krapina, 03. listopada 2023.

Temeljem članka 53.a stavka 1. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” broj 33/01., 60/01. – vjerodostojno tumačenje, 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12., 19/13. – pročišćeni tekst, 137/15., 123/17., 98/19., 144/20) i članka 19. stavka 2. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11.,4/18. i 112/19.), župan Krapinsko-zagorske županije raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za imenovanje pročelnika

Imenuju se pročelnici upravnih tijela Krapinsko-zagorske županije na neodređeno vrijeme, uz obvezan probni rad od tri mjeseca:

  1. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA FINANCIJE I PRORAČUN – 1 izvršitelj
  2. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU I ZAŠTITU OKOLIŠA – 1 izvršitelj

Na ovaj Javni natječaj za imenovanje pročelnika (dalje u tekstu: Natječaj) mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Opći uvjeti za prijam u službu su:

  • punoljetnost
  • hrvatsko državljanstvo
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.

Posebni uvjeti za radno mjesto pod br. 1:

  • sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomske struke
  • najmanje 5 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • položen državni ispit
  • organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje upravnim tijelom
  • znanje rada na osobnom računalu.

Posebni uvjeti za radno mjesto pod br. 2:

  • sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitekture i urbanizma ili građevinske struke
  • najmanje 5 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • položen državni ispit
  • organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje upravnim tijelom
  • znanje rada na osobnom računalu.

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni ispit, može biti imenovana pod uvjetom da ispit položi u roku od jedne godine od imenovanja.

Pročelnikom upravnog odjela ne može biti imenovana osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge koji mogu biti i u neovjerenim preslikama, a prije imenovanja, odabrani kandidat predočiti će izvornik:

  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica) ili Elektronički zapis iz Knjige državljana,
  • dokaz o traženoj stručnoj spremi (diploma, potvrda ili uvjerenje),
  • uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak izdano od nadležnog suda (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg dana roka za podnošenje prijava na Natječaj),
  • vlastoručno potpisana izjava da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  • dokaz o položenom državnom ispitu (svjedodžba ili uvjerenje),
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje pet godina, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u Elektroničkom zapisu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca).

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te priložiti pisane dokaze o tom statusu sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju  u skladu s člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17., 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja, priložiti i dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, koji su objavljeni na web stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju  u skladu s člankom 47. Zakon o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (“Narodne novine”, broj 84/21), te člankom 48. F Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (“Narodne novine”, broj 33/92, 57/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13, 98/19), ), uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja, dužan je priložiti i rješenje odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo.

Natječajni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere  praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.

Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.

Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri, smatra se da je povukao prijavu na Natječaj.

Na web-stranici Krapinsko-zagorske županije  www.kzz.hr objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radna mjesta koja se popunjavaju ovim Natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg je područja, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za prethodnu provjeru znanja i sposobnosti. Povjerenstva za provedbu Javnog natječaja za imenovanje pročelnika svakog upravnog odjela utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja te će na istoj web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti.

Pisane prijave na Natječaj, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od 8 dana od dana objave Natječaja u “Narodnim novinama”, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za imenovanje pročelnika Upravnog odjela za financije i proračun, s naznakom: ”Javni natječaj za imenovanje 1. pročelnika Upravnog odjela za financije i proračun” i Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za imenovanje pročelnika Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, s naznakom: ”Javni natječaj za imenovanje 2. pročelnika Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša,  49000 Krapina, Magistratska 1.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz Natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na Natječaj i o istome će biti pisano obaviještena.

Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o imenovanju.

O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.

ŽUPAN

Željko Kolar


Datum zadnje izmjene: 30. listopada 2023.