“Izvrsna turistička destinacija mora imati izvrsni promidžbeni film.” U Zagorje stigla priznanja iz Hamburga, Berlina, Južne Afrike…
Najnovija međunarodna priznanja za promotivni turistički film destinacije „Zagorje, bajka na dlanu“ predstavljena su na konferenciji za medije održanoj 23. srpnja 2024. godine u Poslovno-tehnološkom inkubatoru Krapinsko-zagorske županije u Krapini.
Najnoviji promotivni turistički film destinacije „Zagorje, bajka na dlanu“ predstavljen je u prosincu 2023. godine te je do danas osvojio čitav niz vrijednih priznanja. Nakon osvojenog zlatnog medvjeda na dodjeli turističkih nagrada The Golden City Gate u Berlinu, u Krapinsko-zagorsku županiju stigla su i priznanja iz Južne Afrike gdje je na Međunarodnom festivalu turističkog filma osvojio zlata u kategorijama „Turistička destinacija – regija“ te Turistički proizvod – ruralni turizam“, zatim iz Hamburga gdje je osvojio zlato na World Media Festivalu u kategoriji “Turizam i putovanja: oglašavanje destinacije” te online platforme Muse Creative Awards gdje je osvojio zlato u “kategoriji video-turizam”.
„Izvrsna turistička destinacija mora imati izvrsni promidžbeni film, a sve navedene nagrade pokazuju da je ovaj film zaista pun pogodak. Nije bilo nimalo jednostavno u samo četiri minute i 12 sekundi prenijeti doživljaj koji osjete svi koji dolaze u našu Zagorsku bajku na dlanu, no ova ekipa je u tome uspjela i na tome im još jednom zahvaljujem“, poručila je zamjenica župana Krapinsko-zagorske županije Jasna Petek, dok je voditeljica Ureda Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Sanja Škrinjar također naglasila kako je izuzetno ponosna na ove rezultate i rad čitavog tima koji je sudjelovao u snimanju filma. „Vjerujem da nismo gotovi s nagradama za ovu godinu. Naime, dobili smo informaciju da smo ušli u konkurenciju na još dva festivala: Terres Travel Festival u Španjolskoj i Silkfest u Srbiji“, rekla je voditeljica ureda županijske turističke zajednice Sanja Škrinjar te ponovno naglasila kako je “Zagorje, bajka na dlanu” najjača turistička kontinentalna destinacija što pokazuju i statistički podaci o rastu broja dolazaka i noćenja.
Među deset najboljih filmova za promociju regije na svijetu
Promotivni film natao je u produkciji tvrtke Balduci film, koja se bavi snimanjem isključivo turističkih filmova. U ime tvrtke govorila je producentica filma Spomenka Saraga. „Izgleda da smo sa scenarijem i odabirom glumaca napravili dobar posao. Ovdje na stolu imamo ni manje ni više nego šest zlata, a na nekoliko drugih festivala smo također u finalu te mogu s ponosom reći da smo ušli među deset najboljih filmova za promociju regije na CIFFT Circuitu, koji na jednom mjestu zbraja rezultate na najboljim festivalima turističkog filma u svijetu“, poručila je producentica filma Saraga.
Krapinsko-zagorska županija je u 2024. godini do sada ostvarila 107.607 dolazaka, što je 8,7 posto više od prošle godine te 222.415 noćenja što je 9,04 posto više od prošle godine. „Kontinuiran rast broja dolazaka i noćenja u Krapinsko-zagorskoj županiji nije slučajan. On je rezultat prvenstveno zbog velike brige i ulaganja u infrastrukturu, smještajne kapacitete te iznad svega kompletnu turističku ponudu Zagorja, bajke na dlanu. Svjedoci smo velikih ulaganja u Terme Tuhelj, Terme Jezerčica i turističku ponudu specijalne bolnice u Stubičkim Toplicama. Znamo koliko svoju ponudu iz godine u godinu podižu naši vinari i ugostitelji, a dakako da treba naglasiti i brojne manifestacije koje organiziraju naše turističke zajednice“, poručila je zamjenica župana Petek.
Film možete pogledati ovdje: https://www.youtube.com/watch?v=fZL7-B3FvMQ&t