Nabava pisača
Datum objave: 23. ožujka 2010.
ZAVOD ZA PROSTORNO UREĐENJE
KRAPINSKO – ZAGORSKE ŽUPANIJE
KLASA: 406-01/10-01/ 01
URBROJ: 2140-20-01-10-1
U Krapini, 23. ožujak 2010.
Temeljem članka 20. Statuta Zavoda za prostorno uređenje Krapinsko zagorske Županije („Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije“ broj 10/08), ravnateljica Zavoda za prostorno uređenje Krapinsko – zagorske županije objavljuje
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave pisača
CANON image PROGRAF iPF 750
Predmet nabave: pisač CANON image PROGRAF iPF 750
Rok isporuke: 10 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude.
Mjesto isporuke: Krapina, Krambergerova 1
Načini podnošenja punude:
– poštom, na adresu: Zavod za prostorno uređenje Krapinsko – zagorske županije, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava pisača“,
– telefaksom, na broj 049/382-149,
– elektroničkom poštom na adresu: snjezana.zigman©kzz.hr ,
– neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok za podnošenje ponude: 26. ožujak 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
– osnovni podaci o ponuditelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj,
– sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
– original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti, iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
– cijena predmeta nabave iskazana bez poreza na dodanu vrijednost i s porezom na dodanu vrijednost,
– izjava o duljini garantnog roka za predmet nabave.
Kriterij za odabir ponude:
– najniža cijena za predmet nabave, bez PDV – a,
– ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu cijenu, kao najpovoljnija će biti odabrana ponuda ponuditelja koji će ponuditi dulji garantni rok za predmet nabave,
– ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu cijenu i ako oba ponuditelja ponude garantni rok istog trajanja, kao najpovoljnija biti će odabrana ponuda ponuditelja čija je ponuda prva zaprimljena kod naručitelja.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: ravnateljica
Napomena: Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga
potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili
elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo.
Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi
prilozi neće se razmatrati. U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana
ponuda, nabava predmeta nabave biti će ugovorena neposredno o ćemu će biti objavljena
obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.
Kontakt osobe:
Snježana Žigman
tel: 049/382-145
e-mail: snjezana.zigman©kzz.hr
Obavijest o donošenju Odluke o izboru najpovoljnije ponude možete preuzeti ispod teksta.
RAVNATELJICA
Snježana Žigman, dipl.ing.