Nabave artikala nagradnog fonda akcije «Sigurno do škole» (Obasjavač za pješake)
Datum objave: 2. ožujka 2010.
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE
KLASA: 406-07/10-01/08
URBROJ: 2140/01-13-10-1
Krapina, 01. ožujka 2010.
Temeljem članka 2. Pravilnika o postupcima nabave roba, radova i usluga za koje ne postoji obveza provođenja postupka javne nabave („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 32/09), pročelnica Službe za zajedničke poslove objavljuje:
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave artikala nagradnog fonda
akcije «Sigurno do škole» koju provodi Odbor za sigurnost u prometu
Predmeti nabave: Obasjavač za pješake s tiskom, promjera 60 mm, debljine 7 mm, u 5 boja, EN 13356:2001- 300 kom
Rok isporuke: 15 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude.
Mjesto isporuke: Krapina, Magistratska 1.
Načini podnošenja ponude:
· poštom, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Služba za zajedničke poslove, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava artikala nagradnog fonda akcije «Sigurno do škole» “,
· telefaksom, na broj 049/329-089,
· elektroničkom poštom na adresu: bagatelna-nabava©kzz.hr
· neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok za podnošenje ponude: 05. ožujka 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
· osnovni podatci o ponuditelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj, sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
· original potvrde Porezne uprave o stanju duga iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti,
· jedinična cijena po komadu za predmet nabave te ukupna cijena za predmet nabave, iskazane bez i sa PDV-om.
Kriterij za odabir ponude:
· najniža ukupna cijena predmeta nabave, bez PDV – a,
· ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu ukupnu cijenu kao najpovoljnija biti će odabrana ponuda ponuditelja čija je ponuda prva zaprimljena kod naručitelja.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: župan.
Napomena: Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo.
Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi prilozi neće se razmatrati.
U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava predmeta nabave biti će ugovorena neposredno o čemu će biti objavljena obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.
Kontakt osoba:
Sandra Mičin
tel: 049/329-081
e-mail: sandra.micin©kzz.hr
P R O Č E L N I C A
Petra Vrančić Lež, v.r.
Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude možete preuzeti ispod teksta.