Cilj izrade Master plana je turističko strukturiranje destinacije kroz definiranje razvojnog modela turizma kojim se osmislilo se cjelovito razvojno rješenje te strateško usmjerenje turizma Krapinsko-zagorske županije kroz zajednički dogovor ključnih dionika u turizmu.
Također, se potiče poduzetništvo u turizmu temeljeno na partnerstvu privatnog i javnog sektora, koje će dovesti sektor turizma do željene pozicije. Krapinsko-zagorska županija, kroz turizam kao jednu od strateških gospodarskih grana razvoja, potiče ekonomski razvoj regije i to kroz privlačenje novih investicija, zapošljavanje lokalnog stanovništva, povećanje prihoda lokalnog stanovništva te izgradnju imidž destinacije.
Izrada Master plana razvoja turizma Krapinsko-zagorske županije podijeljena u dvije faze realizirane putem ostvarene potpore Ministarstva turizma. Rezultat provedenih aktivnosti su izrađeni dokumenti: Master plan razvoja turizma Krapinsko-zagorske županije: Analiza i strateški okvir te Operativni i akcijski plan razvoja turizma. Operativni i akcijski plan imaju za cilj definirati ključne operativne strategije iz područja podizanja konkurentnosti Zagorja, identifikaciju strateških investicijskih projekata Zagorja kao i smjernica marketinškog djelovanja Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije. Operativni plan obuhvaća slijedeće: investicije, konkurentnost i marketing. Glavni investicijski projekti su: Golf teren Kumrovec, Regionalni centar kompentencija u ugostiteljstvu i turizmu, Kompleks za vodene sportove Šemničke Toplice, Tematski park i Stubaki-projekt daljnjeg razvoja termi Stubičke Toplice. Sekundarni turistički projekti su: Centar za posjetitelje, panoramski balon, sportsko-rekreativno-odmorišni kompleks Bedekovčanska jezera i luksuzni dvorac Mihovljan.
Dokument Analiza i strateški okvir realiziran je kombiniranim terenskim radom na području cijele Krapinsko-zagorske županije u sklopu kojega je tim Horwath i Horwath Conulsuting Zagreb obavio terenske obilaske, posjete vodećim turističkim atrakcijama, ugostiteljskim objektima, hotelima, termama, zdravstvenim ustanovama i ostalim sudionicima turističkog sektora Zagorja. Uz to, u suradnji s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije i Zagorskom razvojnom agencijom d.o.o. proveden je proces analize trenutnog stanja na temelju sekundarnih podataka. Na osnovi definiranog trenutnog stanja formiran je strateški okvir budućeg razvoja Zagorja i iz njega su izvedene vodeće strategije, kao i procjena modela rasta turizma do 2025. godine. Cjelokupan proces rada obuhvaćao je i set radionica, kako s predstavnicima turističkih zajednica, tako i s predstavnicima privatnog te javnog sektora Krapinsko-zagorske županije.
Master plan razvoja turizma Krapinsko-zagorske županije usklađen je sa Strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine.