Zagorje
Bajka na dlanu

Master plan razvoja turizma za razdoblje od 2016. do 2025. godine

Sadržaj


Cilj izrade Master plana je turističko strukturiranje destinacije kroz definiranje razvojnog modela turizma kojim se osmislilo se cjelovito razvojno rješenje te strateško usmjerenje turizma Krapinsko-zagorske županije kroz zajednički dogovor ključnih dionika u turizmu.


Također, se potiče poduzetništvo u turizmu temeljeno na partnerstvu privatnog i javnog sektora, koje će dovesti sektor turizma do željene pozicije. Krapinsko-zagorska županija, kroz turizam kao jednu od strateških gospodarskih grana razvoja, potiče ekonomski razvoj regije i to kroz privlačenje novih investicija, zapošljavanje lokalnog stanovništva, povećanje prihoda lokalnog stanovništva te izgradnju imidž destinacije.

Izrada Master plana razvoja turizma Krapinsko-zagorske županije podijeljena u dvije faze realizirane putem ostvarene potpore Ministarstva turizma. Rezultat provedenih aktivnosti su izrađeni dokumenti: Master plan razvoja turizma Krapinsko-zagorske županije: Analiza i strateški okvir te Operativni i akcijski plan razvoja turizma. Operativni i akcijski plan imaju za cilj definirati ključne operativne strategije iz područja podizanja konkurentnosti Zagorja, identifikaciju strateških investicijskih projekata Zagorja kao i smjernica marketinškog djelovanja Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije. Operativni plan obuhvaća slijedeće: investicije, konkurentnost i marketing. Glavni investicijski projekti su: Golf teren Kumrovec, Regionalni centar kompentencija u ugostiteljstvu i turizmu, Kompleks za vodene sportove Šemničke Toplice, Tematski park i Stubaki-projekt daljnjeg razvoja termi Stubičke Toplice. Sekundarni turistički projekti su: Centar za posjetitelje, panoramski balon, sportsko-rekreativno-odmorišni kompleks Bedekovčanska jezera i luksuzni dvorac Mihovljan.

Dokument Analiza i strateški okvir realiziran je kombiniranim terenskim radom na području cijele Krapinsko-zagorske županije u sklopu kojega je tim Horwath i Horwath Conulsuting Zagreb obavio terenske obilaske, posjete vodećim turističkim atrakcijama, ugostiteljskim objektima, hotelima, termama, zdravstvenim ustanovama i ostalim sudionicima turističkog sektora Zagorja. Uz to, u suradnji s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije i Zagorskom razvojnom agencijom d.o.o. proveden je proces analize trenutnog stanja na temelju sekundarnih podataka. Na osnovi definiranog trenutnog stanja formiran je strateški okvir budućeg razvoja Zagorja i iz njega su izvedene vodeće strategije, kao i procjena modela rasta turizma do 2025. godine. Cjelokupan proces rada obuhvaćao je i set radionica, kako s predstavnicima turističkih zajednica, tako i s predstavnicima privatnog te javnog sektora Krapinsko-zagorske županije.

Master plan razvoja turizma Krapinsko-zagorske županije usklađen je sa Strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine.