Nabava projektora
Obavijest o donošenju Odluke o izboru najpovoljnije ponude možete preuzeti ispod teksta.
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
UPRAVNI ODJEL ZA
OPĆE I ZAJEDNIČKE POSLOVE
KLASA: 406-07/10-01/13
URBROJ: 2140/01-13-10-1
U Krapini, 10. studenog 2010.
Temeljem članka 2. Pravilnika o postupcima nabave roba za koje ne postoji obveza provođenja postupka javne nabave („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije, 32/09. i 4/10), pročelnica Upravnog odjela za opće i zajedničke poslove objavljuje
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave projektora
Predmet nabave:
projektor HITACHI CP-X3,
sljedećih karakteristika:
- rezolucija: WXGA (1280×800)
- jakost svijetla: 2000 ANSI lumena
- leća: F1.7~1.9, (f=19~23 mm), Manual focus
- Format slike: 4:3, 16:9
- Kontrast: 500:1
- Keystone: 10:1
- Lampa: 190W UHB, DT00821
- Trajanje lampe: 3000 sati
- Projekcija: prednja, stražnja, stropna,
- Ulazi: Video Input 1 x Composite, 1 x S-Video, Computer Input 2 x 15 pin Mini D-sub, 1 x HDMI, 1x Stereo Mini
- Dimenzije: 274 x 59 x 205 mm
- Težina: 1,70 kg
Rok isporuke: 8 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude,
Način plaćanja: u roku 15 dana od dana isporuke,
Mjesto isporuke: Krapina, Magistratska 1.
Načini podnošenja punude:
- poštom, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Upravni odjel za opće i zajedničke poslove, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava projektora“,
- telefaksom, na broj 049/329-255,
- elektroničkom poštom na adresu: bagatelna-nabava@kzz.hr,
- neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok za podnošenje ponude: 15. studenog 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
- osnovni podatci o ponuditelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj,
- sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
- original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti, iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
- cijena predmeta nabave iskazana bez poreza na dodanu vrijednost i s porezom na dodanu vrijednost,
- izjava o duljini garantnog roka za projektor.
Kriterij za odabir ponude:
- najniža cijena za predmet nabave, iskazana bez PDV – a,
- ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu cijenu, kao napovoljnija će biti odabrana ponuda ponuditelja koji će ponuditi dulji garantni rok za projektor,
- ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu cijenu i ako dva ili više ponuditelja ponude garantni rok za projektor istog trajanja, kao najpovoljnija biti će odabrana ponuda ponuditelja čija je ponuda prva zaprimljena kod naručitelja.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: župan.
Napomena:
Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo. Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi prilozi neće se razmatrati. U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava predmeta nabave biti će ugovorena neposredno o ćemu će biti objavljena obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.
Kontakt osobe:
Krešimir Božić
tel: 049/329-253
e-mail: kresimir.bozic@kzz.hr
Petra Vrančić Lež
tel: 049/329-253
e-mail: petra.vrancic@kzz.hr
Zvonimir Tušek tel: 049/329-094
e-mail: zvonimir.tusek@kzz.hr
Petra Vrančić Lež