Javni natječa u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
UPRAVNI ODJEL ZA
PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU I
ZAŠTITU OKOLIŠA
KLASA: 112-02/22-01/03
URBROJ: 2140-08-22-1
Krapina, 9. lipnja 2022.
Na temelju članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11., 4/18. i 112/19.) pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za prijam u službu na neodređeno vrijeme
U Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša primaju se na neodređeno vrijeme i uz obvezan probni rad u trajanju od tri mjeseca:
- SAVJETNIK ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU – 1 izvršitelj, s mjestom rada u Krapini
- VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU I PROCJENU NEKRETNINA – 1 izvršitelj, s mjestom rada u Krapini
- VIŠI REFERENT ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU – 1 izvršitelj, s mjestom rada u Krapini
- 4. VIŠI REFERENT ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU – 1 izvršitelj, s mjestom rada u Ispostavi u Zaboku
Na ovaj Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme (dalje u tekstu: Natječaj), mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Posebni uvjeti za prijam u službu i raspored na radno mjesto pod br. 1.:
- magistar struke ili stručni specijalist iz područja tehničkih znanosti polje arhitektura i urbanizam ili građevinarstvo,
- najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- položen državni ispit i
- znanje rada na osobnom računalu.
Posebni uvjeti za prijam u službu i raspored na radno mjesto pod br. 2:
- magistar struke ili stručni specijalist iz područja tehničkih znanosti polje arhitektura i urbanizam, polje građevinarstvo ili polje geodezija ili iz područja društvenih znanosti polje ekonomija,
- najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- položen državni ispit i
- znanje rada na osobnom računalu.
Posebni uvjeti za prijam u službu i raspored na radna mjesta pod br. 3. i 4.:
- sveučilišni ili stručni prvostupnik iz područja tehničkih znanosti polje arhitektura i urbanizam ili građevinarstvo,
- najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- položen državni ispit i
- znanje rada na osobnom računalu
Osim navedenih posebnih uvjeta, kandidati za radna mjesta (1., 2., 3. i 4.) moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu i raspored na radno mjesto:
- punoljetnost,
- hrvatsko državljanstvo,
- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.
Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni ispit, može biti primljena u službu pod uvjetom da ispit položi u roku od jedne godine od dana prijma u službu.
U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge, koji mogu biti i u neovjerenim preslikama te će odabrani kandidati predočiti izvornike:
- životopis
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica ili Elektronički zapis iz Knjige državljana)
- dokaz o traženoj stručnoj spremi (uvjerenje, diploma, potvrda)
- uvjerenje nadležnog suda se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg dana roka za podnošenje prijava na Natječaj),
- vlastoručno potpisanu izjavu da za prijem u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
- dokaz o položenom državnom ispitu (svjedodžba, uvjerenje),
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje tri godine za radno mjesto 1. i jedne godine za radna mjesta 2., 3. i 4., iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u ispisu Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca).
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti pisane dokaze o tom statusu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17., 98/19 i 84/21) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:
- rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji )
- dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji)
- presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja
- dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi
- potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji)
- presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
- potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
- rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
- rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja.
Natječajni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.
Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrati će se da je povukao prijavu na Natječaj.
Na web stranici Krapinsko-zagorske županije www.kzz.hr objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radna mjesta koja se popunjavaju ovim Natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja će se provoditi prethodna provjera znanja i sposobnosti te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru.
Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja te će na web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti.
Pisane prijave na Natječaj, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od osam dana od dana objave Natječaja u “Narodnim novinama”, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša: “Javni natječaj za prijam u službu 1. savjetnika za prostorno uređenje i gradnju, s mjestom rada u Krapini”, “Javni natječaj za prijam u službu 2. Višeg stručnog suradnika za prostorno uređenje, gradnju i procjenu nekretnina, s mjestom rada u Krapini”, “Javni natječaj za prijam u službu 3. višeg referenta za prostorno uređenje i gradnju, smjestom rada u Krapini” ili Javni natječaj za prijam u službu 4. višeg referenta za prostorno uređenje i gradnju, smjestom rada u Zaboku”, ovisno za koje se radno mjesto podnosi prijava, 49000 Krapina, Magistratska 1. U slučaju da ista osoba podnosi prijavu na Natječaj za više radnih mjesta u istoj omotnici, na omotnici je potrebno naznačiti sva radna mjesta za koja se podnosi prijava, a dokumentaciju koja je jednaka za ta radna mjesta, nije potrebno dostavljati u dva ili tri primjerka već je potrebno u prijavi napomenuti da se prijava podnosi za više radnih mjesta i napisati radna mjesta za koja se prijava podnosi.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natječaju.
Osobe koja neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz Natječaja neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Natječaj i o istome će biti pisano obaviještene.
Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.
O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
PROČELNIK
mr. sc. Stjepan Bručić, dipl. ing. građ.