Zagorje
Bajka na dlanu

NATJEČAJ za razvoj poljoprivredne proizvodnje i promociju poljoprivrednih proizvoda na području Krapinsko-zagorske županije u 2025. godini

Datum objave: 21. veljače 2025.

         REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA

ŽUPAN

KLASA:320-01/25-01/09

URBROJ:2140-06/10-25-2

Krapina, 20. veljače 2025.

 

Na temelju članka 26., Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije za razdoblje 2024. – 2027. godine ,(„Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ br. 3/24.) te članka 32. Statuta Krapinsko-zagorske županije („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 13/01., 5/06., 14/09., 11/13., 26/13., 13/18., 5/20, 10/21 i 15/21-pročišćeni tekst) župan Krapinsko-zagorske županije raspisuje:

 

NATJEČAJ
za razvoj poljoprivredne proizvodnje i promociju poljoprivrednih proizvoda na području Krapinsko-zagorske županije u 2025. godini

  1. Predmet Natječaja je podnošenje Zahtjeva za potporu poljoprivrednicima za promociju poljoprivrednih proizvoda proizvedenih na poljoprivrednim gospodarstvima na području Krapinsko-zagorske županije temeljem Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije za razdoblje 2024. – 2027. godinu, („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ br. 3/24.) koji je usklađen sa Uredbom Komisije (EU) 2023/2831 оd 13. prosinca 2023. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (u daljnjem tekstu: Uredba 2023/2831).
  2. Prihvatljivi korisnici su:

poljoprivrednici upisani u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih  poljoprivrednih gospodarstava u Agenciji za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju Podružnice Krapinsko-zagorske županije sa sjedištem na području Krapinsko-zagorske županije te vrše proizvodnju isključivo na području Krapinsko-zagorske županije.

  1. Uvjeti prihvatljivosti:
  2. Korisnici su poljoprivrednici upisani u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Agenciji za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju Podružnice Krapinsko-zagorske županije sa sjedištem na području Krapinsko-zagorske županije te vrše preradu i/ili stavljanje na tržište jednog i/ili više poljoprivrednih proizvoda s Popisa poljoprivrednih proizvoda obuhvaćenih Dodatkom I. Ugovora o EU, uz iznimku proizvoda ribarstva i akvakulture obuhvaćenih Uredbom (EU) br. 1379/2013.
  3. Korisnik treba biti upisan u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava kao nositelj/odgovorna osoba.
  4. Prihvatljive su aktivnosti koje su provedene nakon 01. siječnja tekuće godine.
  5. Ulaganje mora biti u skladu s poljoprivrednom proizvodnjom koja se vrši na gospodarstvu.
  6. Korisnik mora imati podmirene odnosno regulirane financijske obveze prema državnom proračunu Republike Hrvatske.
  7. Korisnik mora imati izvršene obveze temeljem Ugovora sklopljenih s Krapinsko-zagorskom županijom u okviru provođenja Pravilnika I. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije važećeg za prethodnu godinu i Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije važećeg za prethodnu godinu.
  8. Korisnik tijekom razdoblja od tri fiskalne godine nije ostvario iznos potpore veći od 300.000,00 eura sukladno Uredbi 2023/2831.

 

  1. Prihvatljiva aktivnost je:

Nastup na tržištu koji obuhvaća sljedeće troškove:

  1. trošak kotizacije za sajam/izložbu,
  2. trošak promocije u sajmenom katalogu,
  3. trošak najma i uređenja izložbeno-prodajnog prostora,
  4. trošak kotizacije i trošak slanja uzorka na međunarodna i svjetska ocjenjivanja,
  5. trošak pripreme i tiskanja etiketi, vizitki, promotivnih materijala, promotivnih letaka i brošura,
  6. trošak pripreme i izrade bannera,
  7. trošak izrade web-stranice,
  8. trošak oglašavanja na društvenim mrežama, TV-u i radiostanicama,
  9. trošak kupnje nacionalne staklenke za med.

 

Porez na dodanu vrijednost (PDV) nije prihvatljiv za financiranje kod korisnika koji je porezni obveznik upisan u registar obveznika PDV-a te ima pravo na odbitak PDV-a.

Troškovi nisu prihvatljivi ako je prijavljena aktivnost kupljena/izvršena od prodavatelja fizičkih i pravnih osoba koji su s prijaviteljem:

  1. a) srodnici po krvi u prvoj ili pobočnoj liniji do četvrtog stupnja, srodnici po tazbini do drugog stupnja, bračni ili izvanbračni drug, bez obzira na to je li brak prestao, posvojitelj i posvojenik,
  2. b) vlasnički i/ili upravljački povezani neovisno o udjelu vlasničkih, glasačkih ili upravljačkih prava,
  3. c) te od pravne osobe čiji su osnivači/članovi/osobe ovlaštene za zastupanje srodnici po krvi u prvoj ili u pobočnoj liniji do četvrtog stupnja, srodnici po tazbini do drugog stupnja, bračni ili izvanbračni drug, bez obzira na to je li brak prestao, posvojitelj i posvojenik.

 

  1. Iznos i udio potpore

Visina potpore po korisniku iznosi do 1.500,00 eura, a maksimalno do 50% od ukupno provedenih prihvatljivih aktivnosti.

Potpora se dodjeljuje za provedene prihvatljive aktivnosti navedene u Zahtjevu za potporu.

  1. Podnošenje Zahtjeva s osnovnom i dodatnom dokumentacijom
  2. Osnovna dokumentacija
  3. Prilog I. Zahtjev za potporu ispunjen potpisan i ovjeren (ako je primjenjivo) od strane podnositelja
  4. Preslika Rješenja o upisu u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava
  5. Primjerak oblikovanja i tiska etiketa, vizitke, vrećice… (ako je primjenjivo)
  6. Program za sajam/izložbu (ako je primjenjivo)
  7. Račun/Ugovor za sajam/izložbu, izradu web stranice i sl., s dokazom o plaćanju
  8. Potvrda Porezne uprave iz koje je vidljivo da korisnik ima regulirane financijske obveze prema državnom proračunu ne starija od 30 dana na dan podnošenja Zahtjeva za potporu. U Potvrdi ne smije biti naveden dug
  9. Dokaz o sustavu PDV-a korisnika, ne stariji od 30 dana od dana podnošenja Zahtjeva za potporu
  10. Preslika osobne iskaznice nositelja/odgovorne osobe
  11. Potvrda banke o računu
  12. Izvadak iz obrtnog registra (obrti), izvadak iz registra nadležnog Trgovačkog suda (pravne osobe)
  13. Prilog V. ispunjena, potpisana i ovjerena Izjava o korištenim de minimis potporama

 

  1. Dokumentacija za kupnju nacionalne staklenke za med
  2. Preslika Godišnje dojave broja pčelinjih zajednica za 2025. godinu ili potvrda HPS
  3. Preslika Rješenja o upisu u Upisnik registriranih objekata u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla

 

  1. Dodatna dokumentacija
  2. Preslika Rješenja o upisu u Upisnik subjekata u ekološkoj proizvodnji (za gospodarstva koja se bave ekološkom proizvodnjom)
  3. Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starija od 30 dana (za poljoprivredna gospodarstva koja plaćaju obvezno mirovinsko osiguranje poljoprivrednika)
  4. Važeća Potvrda o sukladnosti izdana od kontrolnog tijela (za proizvođače zaštićenih proizvoda na EU razini)

 

  1. Način i uvjeti podnošenja Zahtjeva za potporu

Zahtjevi za potporu  podnose se na popunjenim službenim obrascima s utvrđenom obveznom dokumentacijom koja se prilaže uz Zahtjev za potporu. Obrasci s popisom obvezne dokumentacije u prilogu mogu se preuzeti u Upravnom odjelu za gospodarstvo, poljoprivredu, turizam, promet i komunalnu infrastrukturu ili na web stranici: http://www.kzz.hr (Natječaji i javni pozivi). Obrasci za prijavu na Natječaj ne smiju se ni na koji način mijenjati.

Zahtjev za potporu s obveznom dokumentacijom treba biti dostavljen isključivo putem pošte i to preporučeno u zatvorenoj omotnici na kojoj treba obavezno ispisati ime i prezime i adresu pošiljatelja, te istu dostaviti na adresu:

KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA,
Upravni odjel za gospodarstvo, poljoprivredu, turizam,  promet i komunalnu infrastrukturu, Magistratska 1, 49 000 Krapina
 s naznakom za
Natječaj za razvoj poljoprivredne proizvodnje i promociju poljoprivrednih proizvoda
na području Krapinsko-zagorske županije u 2025. godini
-NE OTVARATI-

  1. Detaljne upute o postupku obrade Zahtjeva za potporu i donošenju Odluke nalaze se u Pravilniku.
  2. Rok za podnošenje Zahtjeva je do prosinca 2025. godine, odnosno do utroška osiguranih sredstava.

 

                                                                                                                                   ŽUPAN
Željko Kolar