Zavod za prostorno uređenje: Nabava potrošnog uredskog materijala
KLASA: 406-01/10-01/02
URBROJ: 2140-20-01-10-1
U Krapini, 6. travanj 2010.
Temeljem članka 20. Statuta Zavoda za prostorno uređenje Krapinsko-zagorske županije („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 10/08) ravnateljica Zavoda za prostorno uređenje Krapinsko-zagorske županije objavljuje
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave
potrošnog uredskog materijala
Predmet nabave: potrošni uredski materijal, prema Popisu potrošnog uredskog materijala koji se nalazi u prilogu ove Obavijesti i pod uvjetima kako je dano u Prijedlogu Ugovora o nabavi potrošnog uredskog materijala.
Razdoblje za koje se roba nabavlja: od dana sklapanja Ugovora do 31. prosinca 2010. godine
Mjesto isporuke robe: Krapina, Krambergerova 1, prostorije Zavoda za prostorno uređenje Krapinsko-zagorske županije
Načini podnošenja punude:
· poštom, na adresu: Zavod za prostorno uređenje Krapinsko-zagorska županija, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava potrošnog uredskog materijala“,
· telefaksom, na broj 049/382-149
· elektroničkom poštom na adresu: snjezana.zigman@kzz.hr,
· neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok podnošenja ponude: 13. travnja 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
· osnovni podatci o ponuditelju – naziv tvrtke, osobni identifikacijski broj, sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
· original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti, iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
· ukupna cijena bez poreza na dodanu vrijednost, prema Popisu potrošnog uredskog materijala koji se nalazi u prilogu ove Obavijesti.
Kriterij za odabir ponude: najniža ukupna cijena bez poreza na dodanu vrijednost, prema Popisu potrošnog uredskog materijala koji se nalazi u prilogu ove Obavijesti.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: ravnateljica
Napomena:
Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga potrebno
priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo.
Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi prilozi neće se razmatrati.
U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava potrošnog uredskog materijala biti će ugovorena neposredno o ćemu će biti objavljena obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.
Kontakt osoba:
Snježana Žigman
tel: 049/382-145
e-mail: snjezana.zigman@kzz.hr