Natječaj za razvoj poljo. proizvodnje i promociju poljo. proizvoda u 2023.
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
ŽUPAN
KLASA:320-01/23-01/21
URBROJ:2140-06/07-23-2
Krapina, 27. veljače 2023.
Na temelju članka 21., Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije za razdoblje 2021. – 2023. godine ,(„Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ br. 3/21.,1/22., 2/23.) te članka 32. Statuta Krapinsko-zagorske županije („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 13/01., 5/06., 14/09., 11/13., 26/13., 13/18., 5/20, 10/21 i 15/21-pročišćeni tekst) župan Krapinsko-zagorske županije raspisuje:
NATJEČAJ
za razvoj poljoprivredne proizvodnje i promociju poljoprivrednih proizvoda na području Krapinsko-zagorske županije u 2023. godini
1. Predmet Natječaja je podnošenje Zahtjeva za potporu poljoprivrednicima za promociju poljoprivrednih proizvoda proizvedenih na poljoprivrednim gospodarstvima na području Krapinsko-zagorske županije temeljem Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije za razdoblje 2021. – 2023. godinu, („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ br. 3/21., 1/22., 2/23.) koji je usklađen sa Uredbom Komisije (EU) br. 1407/2013 ?d 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore ( SL L 352 od 24 . prosinca 2013) i Uredbom Komisije (EU) 2020/972 od 02. srpnja 2020. o izmijeni Uredbe (EU) br. 1407/2013 u pogledu njezina produljenja i o izmjeni Uredbe (EU) br. 651/2014. u pogledu njezina produljenja i odgovarajućih prilagodbi (SL L215/3, 07 srpnja 2020.) u daljnjem tekstu (Uredba 1407/2013).
2. Prihvatljivi korisnici su: poljoprivrednici upisani u Upisnike u Agenciji za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju Podružnice Krapinsko-zagorske županije sa sjedištem na području Krapinsko-zagorske županije.
3. Uvjeti prihvatljivosti:
- Korisnici su poljoprivrednici upisani u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Agenciji za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju Podružnice Krapinsko-zagorske županije sa sjedištem na području Krapinsko-zagorske županije.
- Korisnik mora vršiti preradu i/ili stavljanje na tržište jednog i/ili više poljoprivrednih proizvoda s Popisa poljoprivrednih proizvoda obuhvaćenih Dodatkom I. Ugovora o EU, uz iznimku proizvoda ribarstva i akvakulture obuhvaćenih Uredbom Vijeća (EZ) br. 104/2000.
- Korisnik treba biti upisan u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava kao nositelj/odgovorna osoba.
- Prihvatljive su aktivnosti koje su provedene nakon 01. siječnja tekuće godine.
- Ulaganje mora biti u skladu s poljoprivrednom proizvodnjom koja se vrši na gospodarstvu.
- Korisnik mora imati podmirene odnosno regulirane financijske obveze prema državnom proračunu Republike Hrvatske.
- Korisnik mora imati izvršene obveze temeljem Ugovora sklopljenih s Krapinsko-zagorskom županijom u okviru provođenja Pravilnika I. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije važećeg za prethodnu godinu i Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije važećeg za prethodnu godinu.
- Korisnik tijekom razdoblja od tri fiskalne godine nije ostvario iznos potpore veći od 200.000,00 eura sukladno Uredbi 1407/2013.
4. Prihvatljiva aktivnost je:
Nastup na tržištu koji obuhvaća sljedeće troškove:
- trošak kotizacije za sajam/izložbu,
- trošak promocije u sajmenom katalogu,
- trošak najma i uređenja izložbeno-prodajnog prostora,
- trošak kotizacije i trošak slanja uzorka na međunarodna i svjetska ocjenjivanja,
- trošak pripreme i tiskanja etiketi, vizitki, promotivnih materijala, promotivnih letaka i brošura,
- trošak pripreme i izrade bannera,
- trošak izrade web-stranice,
- trošak oglašavanja na društvenim mrežama, TV-u i radiostanicama,
- trošak kupnje nacionalne staklenke za med.
Porez na dodanu vrijednost (PDV) nije prihvatljiv za financiranje kod korisnika koji je porezni obveznik upisan u registar obveznika PDV-a te ima pravo na odbitak PDV-a.
Troškovi nisu prihvatljivi ako je prijavljena aktivnost kupljena/izvršena od prodavatelja fizičkih i pravnih osoba koji su s prijaviteljem:
a) srodnici po krvi u prvoj ili pobočnoj liniji do četvrtog stupnja, srodnici po tazbini do drugog stupnja, bračni ili izvanbračni drug, bez obzira na to je li brak prestao, posvojitelj i posvojenik,
b) vlasnički i/ili upravljački povezani neovisno o udjelu vlasničkih, glasačkih ili upravljačkih prava,
c) te od pravne osobe čiji su osnivači/članovi/osobe ovlaštene za zastupanje srodnici po krvi u prvoj ili u pobočnoj liniji do četvrtog stupnja, srodnici po tazbini do drugog stupnja, bračni ili izvanbračni drug, bez obzira na to je li brak prestao, posvojitelj i posvojenik.
5. Iznos i udio potpore
Visina potpore po korisniku iznosi do 1.327,00 eura/9.998,28 kuna, a maksimalno do 60% od ukupno provedenih prihvatljivih aktivnosti.
Potpora se dodjeljuje za provedene prihvatljive aktivnosti navedene u Zahtjevu za potporu.
6. Podnošenje Zahtjeva s osnovnom i dodatnom dokumentacijom
a) Osnovna dokumentacija
- Ispunjen, potpisan i ovjeren (ukoliko je primjenjivo) Zahtjev za potporu (Prilog I.),
- Preslika Rješenja o upisu u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i/ili Upisnik poljoprivrednih gospodarstava,
- Program za sajam /izložbu (ukoliko je primjenjivo),
- Primjerak oblikovanja i tiska etiketa, vizitke, vrećice…(ukoliko je primjenjivo),
- Račun/Ugovor za sajam/izložbu, izradu web stranice, nacionalnu staklenku i sl., s dokazom o plaćanju,
- Potvrda Porezne uprave iz koje je vidljivo da korisnik ima regulirane financijske obveze prema državnom proračunu ne starija od 30 dana na dan podnošenja Zahtjeva za potporu,
- Dokaz o sustavu PDV-a korisnika, ne stariji od 30 dana od dana podnošenja Zahtjeva za potporu,
- Preslika osobne iskaznice korisnika,
- Potvrda banke o ŽIRO računu,
- Izvadak iz obrtnog registra (obrti), izvadak iz registra nadležnog Trgovačkog suda (pravne osobe),
- Ispunjen, potpisan i ovjeren (ukoliko je primjenjivo) Prilog V. Izjava o korištenim de minimis potporama 1407/2013,
- Ispunjen, potpisan i ovjeren (ukoliko je primjenjivo) Prilog VI. Privola/suglasnost za objavu osobnih podataka.
b) Popis dokumentacije kod kupnje nacionalne staklenke za med
- Preslika Godišnje dojave broja pčelinjih zajednica za 2023. godinu ili potvrda HPS,
- Preslika Rješenja o upisu u Upisnik registriranih objekata u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla.
c) Dodatna dokumentacija
- Preslika Rješenja o upisu u Upisnik subjekata u ekološkoj proizvodnji (za gospodarstva koja se bave ekološkom proizvodnjom),
- Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starija od 30 dana (za poljoprivredna gospodarstva koja plaćaju obvezno mirovinsko osiguranje poljoprivrednika),
- Važeća Potvrda o sukladnosti izdana od kontrolnog tijela (za proizvođače zaštičenih proizvoda).
7. Način i uvjeti podnošenja Zahtjeva za potporu
Zahtjevi za potporu podnose se na popunjenim službenim obrascima s utvrđenom obveznom dokumentacijom koja se prilaže uz Zahtjev za potporu. Obrasci s popisom obvezne dokumentacije u prilogu mogu se preuzeti u Upravnom odjelu za gospodarstvo, poljoprivredu, turizam, promet i komunalnu infrastrukturu ili na web stranici: http://www.kzz.hr (Natječaji i javni pozivi). Obrasci za prijavu na Natječaj ne smiju se ni na koji način mijenjati.
Zahtjev za potporu s obveznom dokumentacijom treba biti dostavljen isključivo putem pošte i to preporučeno u zatvorenoj omotnici na čijoj poleđini treba obavezno ispisati ime i prezime i adresu pošiljatelja, te istu dostaviti na adresu:
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA,
Upravni odjel za gospodarstvo, poljoprivredu, turizam, promet i komunalnu infrastrukturu, Magistratska 1, 49 000 Krapina
s naznakom za
Natječaj za razvoj poljoprivredne proizvodnje i promociju poljoprivrednih proizvoda
na području Krapinsko-zagorske županije u 2023. godini
-NE OTVARATI-
8. Detaljne upute o postupku obrade Zahtjeva za potporu i donošenju Odluke nalaze se u Pravilniku.
9. Rok za podnošenje Zahtjeva je do 01. prosinca 2023. godine, odnosno do utroška osiguranih sredstava.
Ž U P A N
Željko Kolar