Zagorje
Bajka na dlanu

Jednostavna nabava višenamjenskog vozila za sve terene – Quad za HGSS

Datum objave: 23. rujna 2024.
  • Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda, te obavijest o odabiru najpovoljnije ponude možete preuzeti u prilogu ispod teksta.
  • Obavijest o izmjeni točke 3. Poziva na dostavu ponude nalazi se u prilozima ispod teksta – 24.09.2024.

REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
ŽUPAN

KLASA: 406-03/24-01/48
URBROJ: 2140-11/3-24-10
Krapina, 20. rujna 2024.

PREDMET: Jednostavna nabava višenamjenskog vozila za sve terene – quad za potrebe HGSS-a Stanica Zlatar Bistrica, evidencijski broj nabave:  JEN/31/2024

poziv za dostavu ponude, objavljuje se

Poštovani,

sukladno članku 4. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 26/24., dalje u tekstu: Pravilnik) objavljujemo Poziv na dostavu ponude za predmet nabave: višenamjensko vozilo za sve terene – quad za potrebe HGSS-a Stanica Zlatar bistrica,  sukladno niže navedenim uvjetima iz ovog Poziva na dostavu ponude, Tehničkim specifikacijama i Troškovniku koji se daju u prilogu.

Podaci o Naručitelju:

Krapinsko-zagorska županija, 49000 Krapina, Magistratska 1

Telefonski broj: 049/329-111

Broj telefaksa: 049/329-255

Internet adresa: www.kzz.hr 

OIB: 20042466298

Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima:

– Ljiljana Horvat,  viša savjetnica za javnu nabavu i EU fondove u Upravnom odjelu za javnu  nabavu i EU fondove

– telefon: 049/329-205

– e-mail: ljiljana.horvat@kzz.hr

Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije:

Predmet nabave je jedno (1) novo višenamjensko vozilo za sve terene – quad za potrebe HGSS-a Stanice Zlatar Bistrica (dalje u tekstu quad vozilo) u svemu prema traženoj Tehničkoj specifikaciji  (Prilog 3) i količini kako je opisano u Troškovniku (Prilog 2).

Tehničke specifikacije (Prilog 3) daju se u prilogu ovog Poziva na dostavu ponude i čini njegov sastavni dio.

Ponuditelji moraju odgovoriti potvrdno (upisati riječ „DA“) na sva pitanja odnosno na sve stavke  iz obrasca Tehničkih specifikacija.

Ako Ponuditelj na jedno ili više pitanja odgovori negativno (upisom riječi „NE’) ili odgovori bilo kako drugačije osim na traženi način ili propusti odgovoriti na pojedino pitanje navedeno u obrascu Tehničkih specifikacija njegova ponuda neće biti uzeta u razmatranje.

U stavkama Tehničkih specifikacija koje su određene min. ili max. vrijednosti upisuje se stvarno  ponuđene vrijednosti.

Traži se da ponuđeni predmet nabave – quad vozilo  ima obilježja koja su navedena u Tehničkim specifikacijama, odnosno da ima obilježja višenamjenskog vozila 2024 OUTLANDER MAX XT 700 T ABS.

Obrazac Tehničkih specifikacija predmeta nabave mora biti ispunjeni u cijelosti i priloženi kao sastavni dio ponude.

Ukoliko ponuditelj ne dokaže da ponuđena roba zadovoljava zahtjeve iz opisa predmeta nabave i uvjeta iz Tehničke specifikacije, Naručitelj će takvu ponudu odbiti.

Ponuditelj je dužan ponuditi proizvod s jamstvom za ispravnost ponuđene robe (garancija) u minimalnom trajanju od 2 (dvije) godine. Jamstveni rok počinje teći s datumom za koji se smatra da je izvršena uredna isporuka robe – quad vozila i potpisan Zapisnik o primopredaji.

Jamstvo na ispravnost ponuđene robe – quad vozila može dati proizvođač ponuđene robe ili ovlašteni predstavnik ili zastupnik proizvođača, odnosno ponuditelj.

Jamstvo mora pokrivati sve troškove i uključuje i troškove popravka nabavljene robe, a što između ostalog uključuje i troškove dijagnostike kvarova, zamjenske dijelove i troškove rada na zamjeni pokvarenih dijelova (ili robe u cijelosti ako tako zahtijeva), za vrijeme trajanja ponuđenog jamstva, odnosno zamjenu iste ukoliko nije moguće popraviti.

Rok za popravak u jamstvenom roku je 30 dana od dana kada korisnik preda robu na popravak/servis. Ukoliko roba ne bude popravljena u navedenom roku, odabrani ponuditelj mora o svom trošku bez odgode isporučiti novu opremu istih ili boljih karakteristika u odnosu na Tehničke specifikacije iz Troškovnika.

Quad vozilo koji je predmet nabave mora biti novo i nekorišteno, godina proizvodnje 2024, u ispravnom stanju, sa izvršenom homologacijom, te mora posjedovati potvrdu o homologaciji, uvjerenje o ispravnosti stroja s povećanim opasnostima, potvrdu o ispitivanju vozila i potvrdu o ispunjavanju  posebnih uvjeta za obavljanje djelatnosti javnog cestovnog prijevoza.

Troškovnik (Prilog 2) daje se u prilogu ovog Poziva na dostavu ponude i čini njegov sastavni dio.

Količina predmeta nabave je točna i ista je navedena u Troškovniku koji je, kako je ranije navedeno, sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponuda.

Procijenjena vrijednost nabave (bez PDV-a): 14.000,00 EUR

Rok i način isporuke robe iz predmeta nabave:

Rok isporuke quad vozila je 60 kalendarskih dana od dana obostranog potpisa Ugovora  obiju ugovornih strana, s time da ugovor stupa na snagu u trenutku kada ga potpiše posljednja ugovorna strana.

Odabrani ponuditelj obavezan je isporučiti quad vozilo koje u cijelosti mora odgovarati  zahtjevima opisanim u predmetu nabave i Tehničkim specifikacijama odnosno Troškovniku.

Prilikom isporuke odnosno  primopredaje izvršit će se pregled quad vozila te će ovlašteni predstavnici Naručitelj i Odabranog ponuditelja sastaviti Zapisnik o primopredaji.

Mjesta isporuke robe iz predmeta nabave:

Odabrani ponuditelj se obvezuje dostaviti quad vozilo na adresu Hrvatske gorske službe spašavanja Stanice Zlatar Bistrica, Josipa Kraša 4, Zlatar Bistrica.

Oblik, način izrade, sadržaj i način dostave ponude

Oblik i način izrade ponude

 Ponuda može biti dostavljena u pisanom (papirnatom) obliku, na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijelova ponude.

  1. Ponuda se piše neizbrisivom tintom.
  2. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi ili dokazivi. Ispravci moraju uz navod datuma biti potvrđeni pravovaljanim potpisom ovlaštene osobe gospodarskog subjekta i pečatom.
  3. Ponuda može biti dostavljena i elektroničkom poštom kao skenirani izvornik ponude.

Sadržaj ponude

  1. Popunjeni Ponudbeni list (Prilog 1)
  2. Popunjeni Troškovnik (Prilog 2)
  3. Popunjene Tehničke specifikacije (Prilog 3)

 Način dostavljanja ponude

 Ako se ponuda dostavlja u pisanom (papirnatom) obliku, putem pošte (kao obična ili preporučena pošiljka) ili osobno, ista se zaprima u pisarnici Krapinsko-zagorske županije, soba 1, na adresi Krapina, Magistratska 1 (prizemlje). Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je naznačen naziv i adresa ponuditelja te adresa i oznaka sljedećeg sadržaja:

KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA

Magistratska 1, 49000 Krapina

PONUDA ZA NABAVU VIŠENAMJENSKOG VOZILA ZA SVE TERENE – QUAD ZA POTREBE HGSS-a STANICE ZLATAR BISTRICA

Evidencijski broj nabave: JEN/31/2024

„NE OTVARAJ –NABAVA JEDNOSTAVNE VRIJEDNOSTI“

Ako se ponuda dostavlja elektroničkim putem (skenirani izvornik ponude), istu je potrebno dostaviti na adresu elektroničke pošte: ljiljana.horvat@kzz.hr.

Ponuditelj samostalno određuje način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude, koja se dostavlja na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude.

Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude te se ista neotvorena vraća ponuditelju.

Ponuda se ne može mijenjati ili povući nakon isteka roka za dostavu ponuda.

Ponude zaprimljene u roku za dostavu ponude otvaraju se nakon isteka roka za dostavu ponude, pregledavaju se i ocjenjuju na temelju uvjeta i zahtjeva iz ovog Poziva na dostavu ponude.

Ponuda pristigla nakon isteka roka za dostavu ponuda ne razmatra se te će se o istom obavijestiti gospodarski subjekt na dokaziv način.

Datum, vrijeme i mjesto dostave ponuda i otvaranja ponuda

Datum i vrijeme dostave ponuda: do 01. listopada 2024. godine do 09:00 sati.

Mjesto dostave ponuda: Krapinsko-zagorska županija, Krapina, Magistratska 1, soba 1, urudžbeni zapisnik ili adresa elektroničke pošte: ljiljana.horvat@kzz.hr

Ponuda se može poslati i preporučeno poštom, međutim tada sam ponuditelj snosi rizik da ponuda ne stigne do vremena naznačenog za dostavu ponude.

Otvaranje ponuda će se održati: 01. listopada 2024. godine u 09:00 sati, u zgradi Krapinsko-zagorske županije, Krapina, Magistratska 1.

Otvaranje ponuda nije javno.

Način određivanja cijene ponude i upute za popunjavanje troškovnika

Jedinična cijena stavki i cijena ponude je nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora.

Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jediničnu cijenu i ukupnu cijenu (zaokruženo na dvije decimale) za  stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku te cijenu ponude bez PDV-a, PDV i cijenu ponude s PDV-om na način kako je to određeno u Ponudbenom listu.

U cijenu ponude bez PDV-a potrebno je uračunati sve troškove i popuste (uključujući trošak isporuke na mjesto isporuke).

Ako ponuditelj nije u sustavu PDV-a ili je predmet nabave oslobođen PDV-a, u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa PDV-a ostavlja se prazno.

Ponuditelji ne smiju označiti tajnim podatke o jediničnim cijenama, iznosima pojedine stavke niti o cijeni ponude.

Obzirom da Naručitelj ne može koristiti pravo na pretporez, uspoređivati će se cijene  ponuda s porezom na dodanu vrijednost.

Upute za popunjavanje troškovnika:

  • Ponuditelj u Troškovnik obavezno unosi jedinične cijene koje se izražavaju u EUR (eurima) i koje pomnožene s količinom stavke daju ukupnu cijenu za svaku od stavki Troškovnika,
  • Zbroj svih ukupnih cijena stavki Troškovnika čini cijenu ponude,
  • Ponuditelj je dužan ispuniti Troškovnik u cijelosti, odnosno sve stavke Troškovnika,
  • Ukoliko ponuditelj ne ispuni Troškovnik u skladu sa zahtjevima iz ovog Poziva na dostavu ponude ili promijeni tekst ili količine navedene u Troškovniku, smatrat će se da je takav troškovnik nepotpun i nevažeći te će ponuda biti odbijena.

Cijena ponude piše se brojkama.

Valuta u kojoj cijena treba biti izražena

Cijena ponude izražava se u EURIMA.

Rok, način i uvjeti plaćanja

Predujam je isključen kao i traženje sredstva osiguranja.

Naručitelj se obvezuje plaćati temeljem ispostavljenog e-Računa uplatom ugovorenog iznosa u korist računa Odabranog ponuditelja.

Plaćanje će se izvršiti u roku od 15 dana od dana zaprimanja e-Računa i to na sljedeći način:

– 100% ugovorenog iznosa nakon što je roba isporučena u količini, vrsti, kakvoći i roku određenom Ugovoru o jednostavnoj nabavi, odnosno nakon isporuke robe u skladu s nuđenim Tehničkim specifikacijama i uvjetima iz ovog Poziva na dostavu ponude.

e-Račun se naslovljuje na Naručitelja: Krapinsko-zagorska županija, Magistratska 1, 49000 Krapina.

Na e-računu mora biti naznačen naziv, oznaka (KLASA, URBROJ) i datum zaključenja ugovora temeljem kojeg se e-Račun ispostavlja.

Naručitelj ima pravo prigovora na ispostavljeni e-Račun ukoliko utvrdi nepravilnosti te pozvati ponuditelja da uočene nepravilnosti otkloni i objasni. U tom slučaju rok plaćanja počinje teći od dana kada je naručitelj zaprimio pisano objašnjenje s otklonjenim uočenim nepravilnostima.

Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude je 60 dana od zadnjeg dana roka za dostavu ponuda.

Ponuda obvezuje ponuditelja do isteka roka valjanosti ponude, a na zahtjev Naručitelja Ponuditelj može produžiti rok valjanosti svoje ponude.

Ponuditelji mogu odrediti i dulji rok važenja ponude.

Kriterij za odabir ponude

Kriterij odabira najpovoljnije ponude je najniža cijena.

U slučaju da su dvije ili više ponuda jednako rangirane prema zadanom kriteriju, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.

Jezik na kojem se sastavlja ponuda

Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

Rok za donošenje Obavijesti o odabiru ili poništenju

Rok za donošenje obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude iznosi 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Rok za donošenje obavijesti o poništenju postupka jednostavne nabave iznosi 30 dana od isteka roka za  dostavu ponuda.

 Ž U P A N 
Željko Kolar


Datum zadnje izmjene: 2. listopada 2024.