Služba za unutarnju reviziju
Služba za unutarnju reviziju obavlja poslove vezane za unutarnju reviziju u Županiji i u njezinim proračunskim i izvanproračunskim korisnicima te institucijama iz nadležnosti a koje ne ispunjavaju kriterije za ustrojavanje svojih samostalnih jedinica za unutarnju reviziju ili zajedničkih jedinica za unutarnju reviziju u skladu sa zakonom i podzakonskim propisima.
Zadaća Službe za unutarnju reviziju je osigurati Županiji stručno, profesionalno i neovisno obavljanje poslova iz djelokruga unutarnje revizije u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima, međunarodno priznatim standardima i najboljom praksom i to na način da provodi efikasne i djelotvorne revizije sustava, usklađenosti, uspješnosti poslovanja i financijske revizije te daje županu neovisne i objektivne informacije, savjete i stručna mišljenja s ciljem poboljšanja poslovanja Županije i poboljšanja transparentnosti istog.
Poslovi koje obavlja Služba za unutarnju reviziju odnose se na:
- izradu strateških i godišnjih planova unutarnje revizije temeljenih na objektivnoj procjeni rizika,
- obavljanje pojedinačnih unutarnjih revizija u skladu s utvrđenim planovima, odnosno na zahtjev župana,
- procjenu prikladnosti i djelotvornosti sustava financijskog upravljanja i kontrola, u odnosu na utvrđivanje, procjenu i upravljanje rizicima; usuglašenost sa zakonima i drugim propisima; pouzdanost i sveobuhvatnost financijskih i drugih informacija; učinkovitost, djelotvornost i ekonomičnost poslovanja; zaštitu imovine i informacija; obavljanje zadaća i ostvarivanje ciljeva,
- analizu, testiranje i ocjenu sustava unutarnjih kontrola u revidiranim procesima,
- davanje preporuka revidiranim subjektima, županu ili zamjenicima župana u svrhu postizanja bolje učinkovitosti i djelotvornosti sustava unutarnjih kontrola u procesima koji su obuhvaćeni revizijom,
- izradu i podnošenje županu konačnog revizijskog izvješća o svakoj obavljenoj reviziji,
- praćenje provedbe danih preporuka,
- izvješćivanje župana o aktivnostima provedenim u razdoblju na koje se izvješće odnosi, ocjeni sustava financijskog upravljanja i kontrola i provedbi danih preporuka,
- izvješćivanje nadležnog ministarstva o obavljenim revizijama i aktivnostima unutarnje revizije i
- druge poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima i aktom župana.
Pravilnik o unutarnjem redu Službe za unutarnju reviziju (Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije broj 7/20.)
Kontakt
- Adresa: Krapina, Magistratska ulica 1
- Telefon: 049/329-088
- Email odjela: sluzba-revizija@kzz.hr
Djelatnici odjela
-
Ivanka Znika, dipl.oec.
Pročelnica
Telefon: 049/329-088
Email: ivanka.znika@kzz.hr